töissä saanut juosta tkka putkella.
Vapaapäivä,
12
398
Vastaukset
- rennosti
mitäs jos kävelisit välillä...
- welhotar53
ei ehi kävellen.
- rennosti
welhotar53 kirjoitti:
ei ehi kävellen.
sitten täytyy istahtaa välillä...jos ei sitäkään kerkiä, niin miten ois ylimääräset pekkaspäivät.
- welhotar53
rennosti kirjoitti:
sitten täytyy istahtaa välillä...jos ei sitäkään kerkiä, niin miten ois ylimääräset pekkaspäivät.
kun yyöharjoittelua,siis palkatonta työtä.Oltava ahkera,kun aion kouluttautua alalle!
- rennosti
welhotar53 kirjoitti:
kun yyöharjoittelua,siis palkatonta työtä.Oltava ahkera,kun aion kouluttautua alalle!
ai harjoittelutyö, no sitten ymmärrän mutta ei sitä kummiskaan ihan "hulluna" pidä juosta ympäri taloa. Eiköhän ne pomot huomaa sut vähemmälläkin, säästä vähän voimia sun lapsilleskin.
- welhotar53
rennosti kirjoitti:
ai harjoittelutyö, no sitten ymmärrän mutta ei sitä kummiskaan ihan "hulluna" pidä juosta ympäri taloa. Eiköhän ne pomot huomaa sut vähemmälläkin, säästä vähän voimia sun lapsilleskin.
lapset jo isoja,hodan vain kodin.
- Nimimerkki-Erkki
Moni olisi tyytyväinen jos yleensäkkään olisi töitä.
- welhotar53
Hauska työpaikka ja mukavat työ kamut!
nyt kun sulla on vapapäivä ja oot tukka putkella liihottanut......ota rennosti..... kintut kohti taivasta ja silleen.....=:0))))))))
- welhotar53
Loikoilun osaan,olen Karvis-tyyppiä!
welhotar53 kirjoitti:
Loikoilun osaan,olen Karvis-tyyppiä!
hauska......mun oma kissa on vähän saman tyyppinen ku se.....heh....=;0))))) mutta nauti vp.päivästä........
- welhotar53
BBrunetti kirjoitti:
hauska......mun oma kissa on vähän saman tyyppinen ku se.....heh....=;0))))) mutta nauti vp.päivästä........
Sul oli vieras viime viikon loppuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799