töissä saanut juosta tkka putkella.
Vapaapäivä,
12
405
Vastaukset
- rennosti
mitäs jos kävelisit välillä...
- welhotar53
ei ehi kävellen.
- rennosti
welhotar53 kirjoitti:
ei ehi kävellen.
sitten täytyy istahtaa välillä...jos ei sitäkään kerkiä, niin miten ois ylimääräset pekkaspäivät.
- welhotar53
rennosti kirjoitti:
sitten täytyy istahtaa välillä...jos ei sitäkään kerkiä, niin miten ois ylimääräset pekkaspäivät.
kun yyöharjoittelua,siis palkatonta työtä.Oltava ahkera,kun aion kouluttautua alalle!
- rennosti
welhotar53 kirjoitti:
kun yyöharjoittelua,siis palkatonta työtä.Oltava ahkera,kun aion kouluttautua alalle!
ai harjoittelutyö, no sitten ymmärrän mutta ei sitä kummiskaan ihan "hulluna" pidä juosta ympäri taloa. Eiköhän ne pomot huomaa sut vähemmälläkin, säästä vähän voimia sun lapsilleskin.
- welhotar53
rennosti kirjoitti:
ai harjoittelutyö, no sitten ymmärrän mutta ei sitä kummiskaan ihan "hulluna" pidä juosta ympäri taloa. Eiköhän ne pomot huomaa sut vähemmälläkin, säästä vähän voimia sun lapsilleskin.
lapset jo isoja,hodan vain kodin.
- Nimimerkki-Erkki
Moni olisi tyytyväinen jos yleensäkkään olisi töitä.
- welhotar53
Hauska työpaikka ja mukavat työ kamut!
nyt kun sulla on vapapäivä ja oot tukka putkella liihottanut......ota rennosti..... kintut kohti taivasta ja silleen.....=:0))))))))
- welhotar53
Loikoilun osaan,olen Karvis-tyyppiä!
welhotar53 kirjoitti:
Loikoilun osaan,olen Karvis-tyyppiä!
hauska......mun oma kissa on vähän saman tyyppinen ku se.....heh....=;0))))) mutta nauti vp.päivästä........
- welhotar53
BBrunetti kirjoitti:
hauska......mun oma kissa on vähän saman tyyppinen ku se.....heh....=;0))))) mutta nauti vp.päivästä........
Sul oli vieras viime viikon loppuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540