JEESUS ANTUI ESI´MERKIN

Aramiz

KUN SEURAAT HÄNEN ASKELISSAAN EI SINULLA OLE MITÄÄN HÄTÄÄ. Hätä alkaa vata silloin kun kadotat oikeat jäljet ja lähdet omille teillesi.
Kristuksen Risti on kallio pohja jonka avulla voidaan saavuttaa pelastus. Siis luota häneen koko sydämestäsi ja mielestäsi ja toimi oiken
onha jumalan pelastus armolahja jonka jokainen saa armost ei töitten kautta,ettei kukaan liha kerskaisi.

Perus asia lienee sama mutta tulkinta vaihtelee jonka takia tulee aina hankauksia. Jos olisi mahdollista luovuttaisin minä pelastukseni sille joka ei ole varma pelastuksestaan. Minä annan itseni Herran väkevän käden alle. Tyydyn siihen
minkä Herra parhaaksi näkee. Mikä oikeus minulla tällaisella raadolla on asiaa Jumalan pyhien joukkoon. Siksi jätän kaiken Herran väkevän käden alle.

17

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannes1

Jeesus antaa esimerkin ihmiselle. Uskon siraret ja veljet, olkoo Hän ainoastaan esimerkkimme. se on täydellinen esimerkki. Käytännön elämässä tulee esille tilanteita jossa laki rakkaus on vastakkain. Sellaisessä tilanteissa on olen muistannut kirjallijan Ellen G.Whiten neuvon. Rakkaus voittakoon. Aikoinaan kun Äitini eli (kuoli 94 v) Hänellä oli joskus jääkaapin sisällössä puutteita. Menin kauppaan riippumatta oliko sapatti tai ei. Itselleni ei ole tarvinut ostaa tarvikkeita kaupasta sapahtina. Uskon, että olisimme onnellisempia jos kansana osaisimme lepopäivää viettää Jeesuksen antaman mallin mukaan. Sapatti ei pelasta, sen Herra, Jeesus pelastaa. Tästä iloitsen päivittäin. Herra on Hyvä, ihminen on mitä on. Jumalan siunausta kaikille, jotka Hänet vastaan ottavat.

• jonka löysin

1. EGW:n opetuslapset kertovat meille että EGW oli kirjoittamassa miehelle joka oli tehnyt vääryyttä joillekin ihmisille ja ettei "syntiuhrin" tuominen koskisi jokaista ihmistä. EGW sanoi että hänen kirjoittamansa kirjeet sisällytettiin Todistuksiin neuvoksi muillekin, joilla oli samankaltaisia ongelmia.

2. Jos siis olet tehnyt vääryyttä jollekin, täytyy sinun tuoda EGW:n mukaan "syntiuhri", että sinulle annettaisiin anteeksi. "Tällaisissa tapauksissa parasta mitä sinä voit tehdä, on tuoda syntiuhri Herran alttarille, ja Hän tulee hyväksymään sen ja antamaan sinulle anteeksi" (Testimonies, vol. 5, p. 339). Syntiuhreja vaadittiin Israelilta, ei kristilliseltä kirkolta. Ja rahan tuominen seitsemännen päivän adventtikirkolle ei ole sama asia kuin rahan antaminen "Jumalalle." Ajattelepa seuraavaa asiaa: Seitsemännen päivän adventikirkko opettaa oppeja jotka ovat epäraamatullisia, oppeja jotka ovat ristiriidassa Raamatun kanssa, ja he ovat jopa kirjoittaneet oman Raamattunsa jossa heidän väärän profeettansa väärät opit ovat suoraan sisällytetty Jumalan omaan Sanaan. Kuinka siis kukaan voisi olettaa, että rahan antaminen näihin jumalattomiin puuhiin olisi jollakin lailla samaa, kuin rahan antaminen Jumalalle?

3. Jos sinä hyväksyt EGW:n teologian, niin sinun täytyy tuoda "syntiuhri" Herralle seuraavankaltaisella tavalla. NIV - raamatunkäännös nimittää tätä "syyllisyysuhriksi". 3 Moos. 6:6-7 (VKR) ”Mutta hyvityksenä HERRALLE hän tuokoon papille vikauhriksi sinun arviosi mukaisen, virheettömän oinaan pikkukarjasta. Kun pappi näin on toimittanut hänelle sovituksen Herran edessä, annetaan hänelle anteeksi kaikki, mitä hän on tehnyt sellaista, josta hän on tullut vikapääksi.”

4. Kristityiltä ei ikinä vaadita "syntiuhrin tuomista Herran alttarille" jotta meille annettaisiin anteeksi, kun teemme syntiä toista vastaan. Raamatun kristillisissä kirkoissa ei ollut uhrialttareita, eikä niitä myöskään ole seitsemännen päivän adventtikirkoissa. Saarnatuoli ei ole uhrialttari. EGW ja hänen opetuslapsensa ovat poikenneet Raamatun selvästä opetuksesta ja korvanneet sen ihmisten myyteillä.

• Aramiz
        jonka löysin kirjoitti:

1. EGW:n opetuslapset kertovat meille että EGW oli kirjoittamassa miehelle joka oli tehnyt vääryyttä joillekin ihmisille ja ettei "syntiuhrin" tuominen koskisi jokaista ihmistä. EGW sanoi että hänen kirjoittamansa kirjeet sisällytettiin Todistuksiin neuvoksi muillekin, joilla oli samankaltaisia ongelmia.

2. Jos siis olet tehnyt vääryyttä jollekin, täytyy sinun tuoda EGW:n mukaan "syntiuhri", että sinulle annettaisiin anteeksi. "Tällaisissa tapauksissa parasta mitä sinä voit tehdä, on tuoda syntiuhri Herran alttarille, ja Hän tulee hyväksymään sen ja antamaan sinulle anteeksi" (Testimonies, vol. 5, p. 339). Syntiuhreja vaadittiin Israelilta, ei kristilliseltä kirkolta. Ja rahan tuominen seitsemännen päivän adventtikirkolle ei ole sama asia kuin rahan antaminen "Jumalalle." Ajattelepa seuraavaa asiaa: Seitsemännen päivän adventikirkko opettaa oppeja jotka ovat epäraamatullisia, oppeja jotka ovat ristiriidassa Raamatun kanssa, ja he ovat jopa kirjoittaneet oman Raamattunsa jossa heidän väärän profeettansa väärät opit ovat suoraan sisällytetty Jumalan omaan Sanaan. Kuinka siis kukaan voisi olettaa, että rahan antaminen näihin jumalattomiin puuhiin olisi jollakin lailla samaa, kuin rahan antaminen Jumalalle?

3. Jos sinä hyväksyt EGW:n teologian, niin sinun täytyy tuoda "syntiuhri" Herralle seuraavankaltaisella tavalla. NIV - raamatunkäännös nimittää tätä "syyllisyysuhriksi". 3 Moos. 6:6-7 (VKR) ”Mutta hyvityksenä HERRALLE hän tuokoon papille vikauhriksi sinun arviosi mukaisen, virheettömän oinaan pikkukarjasta. Kun pappi näin on toimittanut hänelle sovituksen Herran edessä, annetaan hänelle anteeksi kaikki, mitä hän on tehnyt sellaista, josta hän on tullut vikapääksi.”

4. Kristityiltä ei ikinä vaadita "syntiuhrin tuomista Herran alttarille" jotta meille annettaisiin anteeksi, kun teemme syntiä toista vastaan. Raamatun kristillisissä kirkoissa ei ollut uhrialttareita, eikä niitä myöskään ole seitsemännen päivän adventtikirkoissa. Saarnatuoli ei ole uhrialttari. EGW ja hänen opetuslapsensa ovat poikenneet Raamatun selvästä opetuksesta ja korvanneet sen ihmisten myyteillä.

Jos sinulla on jotain tunnollasi tunnusta rikkeesi ketävastaan olet rikkonut. ja pyydä anteeksi. Elä sovussa ihmisten ja jumalan kanssa.

Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi, sillä tuomiolla millä te lähimmäisenne tuomitsette.
        Samalla tuomiolla teidät itsenne tuomitaan. Kuka teistä on synnitön hän heittäköön ensimmäisen
        kiven.

• Aramiz kirjoitti:

Jos sinulla on jotain tunnollasi tunnusta rikkeesi ketävastaan olet rikkonut. ja pyydä anteeksi. Elä sovussa ihmisten ja jumalan kanssa.

Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi, sillä tuomiolla millä te lähimmäisenne tuomitsette.
        Samalla tuomiolla teidät itsenne tuomitaan. Kuka teistä on synnitön hän heittäköön ensimmäisen
        kiven.

Nyt naurattaa. Kaiket yöt heittelet minua jesuiitan viitoilla, sanot antikristukseksi, paavin lapseksi ja ties millä tummuzeilla valelet...

• antin kaima
        uskova_1 kirjoitti:

Nyt naurattaa. Kaiket yöt heittelet minua jesuiitan viitoilla, sanot antikristukseksi, paavin lapseksi ja ties millä tummuzeilla valelet...

Kun unohdat Riberan salaopit, niin annan sinulle jopa tunnustusta. Minä en tiedä miksi Kristus ei kelpaa sinulle, mutta antikirstuksen opit sinua miellyttävät, ne näyttävät olevan sinulle ihan todellisuutta

• antin kaima kirjoitti:

Kun unohdat Riberan salaopit, niin annan sinulle jopa tunnustusta. Minä en tiedä miksi Kristus ei kelpaa sinulle, mutta antikirstuksen opit sinua miellyttävät, ne näyttävät olevan sinulle ihan todellisuutta

En ole tuohon mieheen törmännyt muualla kuin sinun ja Annun kirjoituksissa.

• Antin kaima
        uskova_1 kirjoitti:

Jostainhan sinä ne olet esille kaivanut. Olen jäänyt jostain lyhyeksi jos et ole oppiisääsi
        lähemmin tutustunut. Kyllä Martti tään kaverin tunsi erittäin hyvin, mutta sinä tunnet vain kirjoitukset. Tosin kirjoittelet Alcasariakin väliin. Kerro meille miksei Reilukaveri Martti
        kelpaa, Vaan haet avuksesi Martin teloitus miehiä. Tutki hyvä mies tai nainen kuka lienet
        se perus oppisi pohja lähde ja ala sitten keskustelemaan todellisuus peräisiä asioita.

oot ihme Fakiiri kun et edes opettajaasi tunne. Etsi Hakusana Ribera. Ja vasta uskon puhdistus

• kun et
        Antin kaima kirjoitti:

Jostainhan sinä ne olet esille kaivanut. Olen jäänyt jostain lyhyeksi jos et ole oppiisääsi
        lähemmin tutustunut. Kyllä Martti tään kaverin tunsi erittäin hyvin, mutta sinä tunnet vain kirjoitukset. Tosin kirjoittelet Alcasariakin väliin. Kerro meille miksei Reilukaveri Martti
        kelpaa, Vaan haet avuksesi Martin teloitus miehiä. Tutki hyvä mies tai nainen kuka lienet
        se perus oppisi pohja lähde ja ala sitten keskustelemaan todellisuus peräisiä asioita.

oot ihme Fakiiri kun et edes opettajaasi tunne. Etsi Hakusana Ribera. Ja vasta uskon puhdistus

Antin kristillisyys loistaa!
        Voi tuota aihetta. Mene vaari katoliste palstalle.
        Siellä tuo asiasi ottaisi paremmin tulta.

• Antin kaima
        kun et kirjoitti:

Antin kristillisyys loistaa!
        Voi tuota aihetta. Mene vaari katoliste palstalle.
        Siellä tuo asiasi ottaisi paremmin tulta.

Palsta on oikea, mutta harhasi on väärä, josta et luovu millään, olet väärällä palstallla.Ei tää ole harhojen palsta joksi sinä tämän teet

• Aramiz
        uskova_1 kirjoitti:

uskova 1 ykkösen kirjoituksissa. Silloin kun uskova antaa niitä jäljelle jätettyjen Profetioita, Niin silloin on aina törmätty Riberaan. Kyllä minä tään Ribera harhan tunnistan Samoin Alcasarin kirjoitukset myös
        koska ne oli tarkoitettu kaatamaan protestanttisuus. Nyt kaatajana toimii ihan
        melkein Lutterilainen

• Aramiz kirjoitti:

uskova 1 ykkösen kirjoituksissa. Silloin kun uskova antaa niitä jäljelle jätettyjen Profetioita, Niin silloin on aina törmätty Riberaan. Kyllä minä tään Ribera harhan tunnistan Samoin Alcasarin kirjoitukset myös
        koska ne oli tarkoitettu kaatamaan protestanttisuus. Nyt kaatajana toimii ihan
        melkein Lutterilainen

Taas olet ollut höpönassun pesällä.

• Antin kaima
        uskova_1 kirjoitti:

Taas olet ollut höpönassun pesällä.

lukemaan mmistä nuo sinun erikois oppisi tulevat
        Syytä Elleniä jä itse suollat erikois oppia kuten kunnon Ruudodolf aina tekee. Kyllä jos minulle annetais vihje Harhasta, niin kyllä minä tutkisin se minulle esitetyn harhan alkuperän.

Näytä minulle Nyt Raamatustasi missä Jeesus kehoittaa Kristittyjä Aurinko jumalan palveluksiin. Ellet voi näyttää, niin silloin sinusta on tullut todellinen satusetä Ja Jeesuksen pilkkaaja. Olet hieman laiskan tyyppinen tutkia kun et tunne edes oppiisääsi Riberaa. Hän oli Espanialainen Jesuiitta ja hän alkoi puhdistaa Catolisen kirkon mainetta, jonka lutter oli turmellut. Sinä jatkat Riberan aloittamaa työtä. onko tämä sinun elämän kutsumuksesi Ruudolf!

• Antin kaima kirjoitti:

lukemaan mmistä nuo sinun erikois oppisi tulevat
        Syytä Elleniä jä itse suollat erikois oppia kuten kunnon Ruudodolf aina tekee. Kyllä jos minulle annetais vihje Harhasta, niin kyllä minä tutkisin se minulle esitetyn harhan alkuperän.

Näytä minulle Nyt Raamatustasi missä Jeesus kehoittaa Kristittyjä Aurinko jumalan palveluksiin. Ellet voi näyttää, niin silloin sinusta on tullut todellinen satusetä Ja Jeesuksen pilkkaaja. Olet hieman laiskan tyyppinen tutkia kun et tunne edes oppiisääsi Riberaa. Hän oli Espanialainen Jesuiitta ja hän alkoi puhdistaa Catolisen kirkon mainetta, jonka lutter oli turmellut. Sinä jatkat Riberan aloittamaa työtä. onko tämä sinun elämän kutsumuksesi Ruudolf!

En.

Ei Raamattu kehoita sen paremmin aurinkojumalan kuin saturnusjumalankaan palvontaan, joten jätä niistä huolehtiminen ja Riberan kanssa seurusteleminen.

• Antin kaima
        uskova_1 kirjoitti:

En.

Ei Raamattu kehoita sen paremmin aurinkojumalan kuin saturnusjumalankaan palvontaan, joten jätä niistä huolehtiminen ja Riberan kanssa seurusteleminen.

Eik; se Jeesuksen esimerkki eää kelpakaan sinulle
        Tässä on todistus jo siitä että et ole oikea uskova vaan Jesuiitan oppipoika.

Aikoina ennenkuin nämä viikon päivien nimet oli annettu niilla ei ollut muuta nimeä kuin lukujärjestys, Siksi Raamatun kirjoittajat mainitsecat vain sanalla ensimmäinen päivä Perjantai valmistus päivä ja muilla päivillä oli normaali lukujärjestys.

Kuitenkin Jeesus antoi esimerkin. kuinka hänen esimerkkiään tulisi noudattaa, Mutta sinulle se on saman tekevää miten mennään,koska sinä et ole
        Jeesuksen leiriin kuuluva, Vaan seuraat uskollisesti Riberan oppeja hänhän se on sinun Jumalasi. Hän Ribera on se tosi Harha opettaja,
        jonka perässä koko maailma kulkee.

Sinähän olet vain pieni eksyttäjä Joka ei luota edes Jeesukseen.

• Antin kaima kirjoitti:

Eik; se Jeesuksen esimerkki eää kelpakaan sinulle
        Tässä on todistus jo siitä että et ole oikea uskova vaan Jesuiitan oppipoika.

Aikoina ennenkuin nämä viikon päivien nimet oli annettu niilla ei ollut muuta nimeä kuin lukujärjestys, Siksi Raamatun kirjoittajat mainitsecat vain sanalla ensimmäinen päivä Perjantai valmistus päivä ja muilla päivillä oli normaali lukujärjestys.

Kuitenkin Jeesus antoi esimerkin. kuinka hänen esimerkkiään tulisi noudattaa, Mutta sinulle se on saman tekevää miten mennään,koska sinä et ole
        Jeesuksen leiriin kuuluva, Vaan seuraat uskollisesti Riberan oppeja hänhän se on sinun Jumalasi. Hän Ribera on se tosi Harha opettaja,
        jonka perässä koko maailma kulkee.

Sinähän olet vain pieni eksyttäjä Joka ei luota edes Jeesukseen.

Pitäisiköhän sinun lopettaa pölyisissä kirjastoissa pyöriminen. Pääsi menee pyörälle noista Riberoista sun muista.

Rukoilepa tänä iltana "Jeesus Kristus näytä minulle, Antille, totuus ja auta minua löytämään Sinut".

• Antin kaima
        uskova_1 kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun lopettaa pölyisissä kirjastoissa pyöriminen. Pääsi menee pyörälle noista Riberoista sun muista.

Rukoilepa tänä iltana "Jeesus Kristus näytä minulle, Antille, totuus ja auta minua löytämään Sinut".

Tulisi löyrää Kristus opetukseesi niin minäkin vähennän tutkimistani. Minä olen pahoillani sinun Kääntymisestäsi Jesuiitaksi. Et kai muuten heidän oppejaan Kristikuntaan ohjaile.

Hugo Groatius. oli ensimmäinen joka nieli Riberan koukun syötteineen. Hammond Toinen oppinut toinen vaikutusvaltainen Eglannissa oli
        Kova viha Wiclifiä kohtaan. Hänen luunsakin otettiin haudasta ja poltettiin ja murskattiin
        ja tukat heitettiin Thames jokeen josta nerivirrat kuljettivat totuuden siemeniä ympäri maailman. Kerro miksi sinua ei kiinnosta opetustesi alkuperä. Onko se rakennettu lentohikalle? Koet hyvä mies viimeikin tutkia
        oppisi alkuperä, niin hämmästyt pahan kerran kuinka harhassa olet ollut. Kyllä Jeesus Löytää vielä Rudolfin jos Rudolf vain haluaa löytää Jeesuksen pelastajakseen, kyllä hänelläkin on vielä mahdollisuus päästä Catolilaisesta harhasta kristilliseen vapauteen!

Siunausta

Sinulle

Harhailialle

• Aramiz
        uskova_1 kirjoitti:

miksi, et ole koskaan ollut kiinnostunut erikois oppiesi alkuperästä? Minusta tämä on ylen outoa.
        minulle on itselleni ollut aina tärkein asia tietää kuka on laittanut erikois opin liikkeelle.

Jopa Hindut ja Buddhan seuraajat ovat selvillä nissä he kulkevat, mutta mitä minä herkkäuskoinen
        enää tarvitsen muuta tieto kuin korva syyhytietoa
        Tämä on sinun virallinen ajattelusi, Etsi vikoja toisista, mutta et huomaa omaa kurjuuttasi. että juuri sinä itse kaipaat todellista parannusta
        ja kääntymystä Jeesuksen jalkojen luo ja tunnistaa puutteesi, Silloin tulet huomaamaan oman Farisealaisen luonteesi.

Etsi Herraa että voit hänet löytää kun vielä on oikea aika.

Siunausta

sinulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4351
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      98
      3916
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      50
      3436
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2683
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      24
      2518
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2373
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2217
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1858
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39