Rakastelemalla terveeksi

jussipapparazzi

Nyt sekin on tutkittu. Kerran-pari viikossa rakastelevat ovat terveempiä. Hyvä seksi parantaa mielialaa ja mutenkin ne, jotka harrastavat stressitöntä seksiä ovat terveempiä.

19

1498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaijeri Ankka

Nyt siitäkin ollaan tekemässä rangaistavaa kun seksin ostaminen kriminalisoidaan :(

• kaiken.....

takana on nainen

• kai minä sitten

olen terve yksilö?

• terve

minäkin sitten olisin, jos edes joskus saisin?

• kai minä sitten
        terve kirjoitti:

minäkin sitten olisin, jos edes joskus saisin?

hyvin terve.

• kai minä sitten kirjoitti:

hyvin terve.

Ihanan naisenkaa? Joulu tietysti pönttö - sehän on joka vuosi!

• ken tahtoo

Voi jysäys näitä tutkimuksia.
      Munhan pitäisi olla heikossa kunnossa tuon mukaan mutta kuntopa on vallan mainio.
      Flunssakin on viimeksi ollut vuonna 100.
      Että silleen.Hehheh.

• mirham

rakastelu hyvässä parisuhteessa ja oikeanlaisen ihmisen kanssa...varmaankin sillä voi olla tervehdyttäväkin vaikutus..

• naotintoo

tottakai seksi on parasta nautintoa,,kun on ihana ,täydellinen rakastelukumppani,jonka kanssa synkkaa hyvin kaikki,,ihanaa!!!!!!Siitä tulee niiiiiiiiin hyvä olo!!!!!!!!

• töllötin

Näin ohjelman discover-kanavalla ja vaikka tuntuukin aika naurettavalta niin tutkimus oli ihan asiallinen. Ihmiselimistö tuotti jotain hormoonia joka myös vähensi kivun tunnetta. turha naisten enää vedota päänsärkyyn:) Ihan oikeasti, kyllä se auttaa siihenkin. Muistaakseni kyseessä oli useiden erimaiden yliopistojen tekemä tutkimus. Synnytyksessäkin muistaaksen erittyi naisella jotain joka lievitti kipua. Huvitti kyllä flunssanoireiden lievittäminen ja voi kyllästyä ja tulla yliannostus;)

• Don Duck

Naisten päänsärky? Eikun apteekkiin kytikselle. Tuhannen taalan idea! Naiset, se olen sitten ehkä minä joka päivystää siinä burana-hyllyn vieressä haukankatse silmissä, hehe? "Anteeksi rouva, onko teillä mahdollisesti päänsärky"? :D

Don Duck 400 ;P

Tulipa mieleeni vielä yksi juttu. Varmaan se jokin hormooni lievittää myös miehen kipuja. Ainakin jonkun aikaa? Kunnes huomaa, että nahat ovat lähteneet kyynärpäistä ja polvista. Pirkules kun osaakin kirveltää. Miehet, varokaa karkeakutoisia päiväpeittoja!

• pan-pan paneskelija

testattu juttu: ei katoa minun päänsärkyni vaikka mies saisi laukeamaan.

Tutkimukset ovat yleensä tarkoitushakuisia....

• jumatsukka
        pan-pan paneskelija kirjoitti:

testattu juttu: ei katoa minun päänsärkyni vaikka mies saisi laukeamaan.

Tutkimukset ovat yleensä tarkoitushakuisia....

Sais laukeamaa,vaihda jumatsukka miestä.

• sekavaikutus
        Don Duck kirjoitti:

Naisten päänsärky? Eikun apteekkiin kytikselle. Tuhannen taalan idea! Naiset, se olen sitten ehkä minä joka päivystää siinä burana-hyllyn vieressä haukankatse silmissä, hehe? "Anteeksi rouva, onko teillä mahdollisesti päänsärky"? :D

Don Duck 400 ;P

Tulipa mieleeni vielä yksi juttu. Varmaan se jokin hormooni lievittää myös miehen kipuja. Ainakin jonkun aikaa? Kunnes huomaa, että nahat ovat lähteneet kyynärpäistä ja polvista. Pirkules kun osaakin kirveltää. Miehet, varokaa karkeakutoisia päiväpeittoja!

Mä taas löysin uuden lääkkeen haluttomuuteen, Treo-poretabletit. Nukkumaanmennessä laitoin tabletin lasiin porisemaan, niin että vaimoni huomasi sen. Niinpä vaimoni kysyi:-Koskeeko päähäsi. Vastaan: -Ei, mutta tabletti on sinulle armmaani, ettei päähäsi koskisi. Tähän vaimoni vakuuttaa voivan oikein hyvin, eikä tarvitsisi mitään poreilevia tabujani. Jolloin riemastuin ja tokaisin, että nyt sitten naijaan kun kerran ei päähänkään koske.

• (.)Y(.)
        sekavaikutus kirjoitti:

Mä taas löysin uuden lääkkeen haluttomuuteen, Treo-poretabletit. Nukkumaanmennessä laitoin tabletin lasiin porisemaan, niin että vaimoni huomasi sen. Niinpä vaimoni kysyi:-Koskeeko päähäsi. Vastaan: -Ei, mutta tabletti on sinulle armmaani, ettei päähäsi koskisi. Tähän vaimoni vakuuttaa voivan oikein hyvin, eikä tarvitsisi mitään poreilevia tabujani. Jolloin riemastuin ja tokaisin, että nyt sitten naijaan kun kerran ei päähänkään koske.

Kelmi temppu.. :DDD

• setup

Sairaat ei jaksa paljo naiskennella

• keskiyonkehraaja

Tuohan tiedettiin jo ammoisina aikoina:))

• kertaa

viikossa menee yliannokseksi,mellä noin 7-12 kertaa viikossa.

• (.)Y(.)

Oo ihan huoleti, et ole saanut liikaa.. ;)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4378
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3165
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2482
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      50
      2407
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2065
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe