Kuka katto eilen pahat pojat? Hyvä leffa! Onhan sen kyllä nähnyt aikasemminkin mutta kattoi kyllä uudestaankin..!!
Hauska se juttu että pahat pojat leffaa meinattiin viedä ulkomaille. Aika epäilyttävää kun kannessa on neljä lihaksikasta miestä ilman paitaa ja elokuvan nimi on Bad Boys.. :)
Pahat pojat!
14
1938
Vastaukset
- Maisteri
Ihmettelen elokuvan saamaa megasuosiota elokuvissa, yli 600 000 katsojaa. Ohkainen tarina ja Loiri ylinäytteli tapansa mukaan, mutta kun kyseessä ei ollut Turhapuro, niin suoritusta kehuttiin.
- Rosa
Jossain vaiheessa ku pahat pojat oli jo kerännyt 500 000 katsojaa niin nehän teki leffateattereissa niin että pahat pojat näytökseen sai lipun olikohan 3 eurolla! Ne halus sen katsojamäärään 600 000!
Mun mielestä paha maa oli parempi ku toi pahat pojat.. ja paha maa ei saanut ku 170 000 katsojaa! - molemmat pahat
Rosa kirjoitti:
Jossain vaiheessa ku pahat pojat oli jo kerännyt 500 000 katsojaa niin nehän teki leffateattereissa niin että pahat pojat näytökseen sai lipun olikohan 3 eurolla! Ne halus sen katsojamäärään 600 000!
Mun mielestä paha maa oli parempi ku toi pahat pojat.. ja paha maa ei saanut ku 170 000 katsojaa!Olenpahan nyt vihdoinkin nähny ne molemmat, hyviä kumpikin! Ja Loiri oli kyllä Pahoissa pojissa parhaimmillaan.
Paha maa oli kyllä sen verta Pahoja poikia julmempi ja synkempi, etten alhaisempaa katsojamäärää ihmettele. Pahat pojathan on kuitenkin tuota toista enempi viihde-elokuva. Ja kaupallisempi.
Pahan maan näyttelijäsuoritukset olivat muuten loistavia...
- se on
julisteesta sen jo näkee, ja eihän niitä poikia oikein tytöt kiinnostanu
- animagus
...Pahat pojat on, ei siinä mitään.
- Rock This City
Tunnistiko kukaan että missä oli filmattu ?
Oliko Eurassa vai Eurajoella ?- siis pojat
bensa-asema on nummi-pusulassa (somerotien risteys)
- Olkivuoto
siis pojat kirjoitti:
bensa-asema on nummi-pusulassa (somerotien risteys)
Eivätkö pojat olleet Satakunnasta ?
- mukana
Pahat Pojat on filmattu suurimmaksi osaksi Vihdissä ja Karkkilassa sekä Nummi-Pusulassa. Ja tietenkin studiossa.
- mooni
Niin, itse asiassa Pahojen Poikien kanssa ulkomailla kävikin niin että leffan alkuperäinen juliste (eli se joka meillä Suomessa tunnetaan, jossa ne seisoo kiiltävät lihaksikkaat ylävartalot paljaina vierekkäin (Nam!)) jouduttiin vaihtamaan toiseen kuvaan. Tämä siksi, että elokuvaa toden totta meni homot kattomaan uskoen näkevänsä jotain muuta kuin sitten näkivät. Hermostuivat asiasta ja mainosjulisteen kuva vaihdettiin. Muistaakseni siihen, missä räjäytyksen jäljiltä rahaa sataa maahan ja kundit tanssii - vaatteet päällä- ympärillä.
Tämän tarinan pitäisi olla tosi,mutta päätäni en pantiksi laita.- Rosa
Onhan se idea tosi että oli 4 idioottia vailla koulutusta jotka ryösteli hirveesti ja joutuu maksaa siitä loppuelämänsä.. Elokuvaa sit tietenkin liiotellaan..
- Eurajoen
Rosa kirjoitti:
Onhan se idea tosi että oli 4 idioottia vailla koulutusta jotka ryösteli hirveesti ja joutuu maksaa siitä loppuelämänsä.. Elokuvaa sit tietenkin liiotellaan..
Nyt ei ole ollut lehdissä pitkään aikaan mitään !
- tää...
Eurajoen kirjoitti:
Nyt ei ole ollut lehdissä pitkään aikaan mitään !
liittyy niihin "daltonin veljeksiin". Ohjaajaki mun mielestä jotai sellasta sano jossain haastattelussa. Ei kuitenkaa suoranaisesti kerro niistä, koska niitä oli 12 ja noita vaan 4.
- Koistisen Erkki
tää... kirjoitti:
liittyy niihin "daltonin veljeksiin". Ohjaajaki mun mielestä jotai sellasta sano jossain haastattelussa. Ei kuitenkaa suoranaisesti kerro niistä, koska niitä oli 12 ja noita vaan 4.
Oikeita veljiä oli/on 36 kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841