Olen miettinyt millaisia pilanimiä hahmoilla olisi jos Sormusten Herrasta tehtäisiin pilaleffa?
Tässä mauttomia:
Frodo= Horo
Gandalf= Lardalf
Aragorn= Lorogorn
Sam= Sperm
Sauron= Dildron
Saruman= Homoman
Bilbo= Dildo
Arwen= Pervers
Legolas= Gaylas
Taru Sormusten Herrasta -pilaversio
6
1267
Vastaukset
- houno
Tää oli kyllä niin huono, ettei olis pitäny ees vastata.
- >:/
Miks tollaisia muka pitäis tehä?
tuohan on täys perverssi toi sun nimen vääntö suunitelmat. >:/
En ainakaan lukis sun kirjaas!!!! - Kullos Nyt
Alkuperäinen trilogia oli jo niin hintti, että ei siitä enää mitään pilaa irti saa.
- mr.natural
Parodian vois mun mielestä Loru Sorbusten Herrasta pohjalta. Jos ny oikein muistan niin siinä oli ainakin seuraavia nimiä:
Frodo Reppuli=Fritsu Ripuli
Sam=Spam
Aragorn=Ara-korni
Legolas=Legoland
Merri=Mersu
Pippin=Pepsi
Bilbo=Dildo
Puuparta=Viljo Vihannes
Tom Bombadil=Tim Bezedriini - Derek
Innolla odotetaan koska tämä mukavasti sielua hivelevä mestari teos saapuu valkokankaalle.
Nämä nimet oli hyviä:
Frodo= Horo
Sam= Sperm
Sauron= Dildron
Saruman= Homoman
Bilbo= Dildo
Arwen= Pervers
Legolas= Gaylas
mutta näitä taas pitää viilata vielä:
Gandalf= Lardalf
Aragorn= Lorogorn - yyyyyyy
ootte ihan homoja mut aragorn on patas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485117Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.652894Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2711353Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721123Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741044- 152985
- 49914