Kyllä

jumatsukka

On ihmeelistä, kun jumatsukka ei tälläinen työtön pukki saa hommia näin jouluna, jumatsukka.

27

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukilla hommia...... mä tarviin pukkia kuka tuo mun risut jouluna näet en saa lahjoja..... kuulemma varma tieto........=:0))))))))))

      • jumatsukka

        Se vain on,enkä toisi tullessani mitään leikkikalua jumatsukka.


      • jumatsukka kirjoitti:

        Se vain on,enkä toisi tullessani mitään leikkikalua jumatsukka.

        leikkikalu..... onpahan mullakin tekemistä.....=;0)))))


    • kukasukka

      taida löytyä niin hölmöä et viittis joulunsa pilata sut tilaamalla ( ainakaan lapsiperhettä). Kokeile noita "aikuisten palstoja"

      • jumatsukka

        Minut tiedät,on sitä pukkeiltu paljonkin jumatsukka.


      • sukkamuka
        jumatsukka kirjoitti:

        Minut tiedät,on sitä pukkeiltu paljonkin jumatsukka.

        Isoveli valvoo (duunissakin)


      • jumatsukka
        sukkamuka kirjoitti:

        Isoveli valvoo (duunissakin)

        Töissä ole,työtön pukki jumatsukka,nostan vain kelasta tonttulisää jumatsukka.


      • kukkasukka
        jumatsukka kirjoitti:

        Töissä ole,työtön pukki jumatsukka,nostan vain kelasta tonttulisää jumatsukka.

        käsitteet sekasin. Työtön ei ole sama juttu ku työtätekemätön (lue lintsari)


      • jumatsukka
        kukkasukka kirjoitti:

        käsitteet sekasin. Työtön ei ole sama juttu ku työtätekemätön (lue lintsari)

        Minä niistä mitään tiedä jumatsukka,tälläinen duunaripukki jumatsukka.


      • sukkaapukkaa
        jumatsukka kirjoitti:

        Minä niistä mitään tiedä jumatsukka,tälläinen duunaripukki jumatsukka.

        Nyt en ymmärrä(suom.huom. menee hilseen yli). Siis ootko työläinen (suom. huom. olevinas) muun aikaa, mut työtön jouluna!!??


      • jumatsukka
        sukkaapukkaa kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä(suom.huom. menee hilseen yli). Siis ootko työläinen (suom. huom. olevinas) muun aikaa, mut työtön jouluna!!??

        Ilman hommia joulun aikaan,katsos naiset ei tarvitse mun palveluja jouluna jumatsukka.Onhan mulla punainen nuttu, siis jumatsukka plotaari olen.


      • tukkasukka
        jumatsukka kirjoitti:

        Ilman hommia joulun aikaan,katsos naiset ei tarvitse mun palveluja jouluna jumatsukka.Onhan mulla punainen nuttu, siis jumatsukka plotaari olen.

        sivistyssanakirjan, enkä löytäny "plotaaria", mut päättelen, et se vois olla just proletaarin joku lintsarimuoto?

        ps. tiedäkkös mikä on tukkasukka? soon pankkiryöstäjän pipo


      • jumatsukka
        tukkasukka kirjoitti:

        sivistyssanakirjan, enkä löytäny "plotaaria", mut päättelen, et se vois olla just proletaarin joku lintsarimuoto?

        ps. tiedäkkös mikä on tukkasukka? soon pankkiryöstäjän pipo

        Jos joskun väärin kirjoittaa, niin heti huomautetaan jumatsukka.
        Entäs tukisukka jumatsukka,se on sellainen kolme viikoa pesemätön,seisoo itsekseen jumatsukka.


      • sukkatuki
        jumatsukka kirjoitti:

        Jos joskun väärin kirjoittaa, niin heti huomautetaan jumatsukka.
        Entäs tukisukka jumatsukka,se on sellainen kolme viikoa pesemätön,seisoo itsekseen jumatsukka.

        tukisukka on ATK tukihenkilön sukka ja taatusti puhdas (mitä nyt snadin liksan takia muutama reikä). Entäs sukkatuki, tiedäkkös mikä se on?


      • jumatsukka
        sukkatuki kirjoitti:

        tukisukka on ATK tukihenkilön sukka ja taatusti puhdas (mitä nyt snadin liksan takia muutama reikä). Entäs sukkatuki, tiedäkkös mikä se on?

        Mitään tiedä,olen vain jumatsukka.
        Kerro nyt kumminkin jumatsukka.


      • sukkarukka
        jumatsukka kirjoitti:

        Mitään tiedä,olen vain jumatsukka.
        Kerro nyt kumminkin jumatsukka.

        Hjyva hjyva huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään! Vihdoinkin ymmärsit kysyä viisammaltas - sorry etten vastausta tosin tiedä -oisko monot sukkatukia?


      • jumatsukka
        sukkarukka kirjoitti:

        Hjyva hjyva huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään! Vihdoinkin ymmärsit kysyä viisammaltas - sorry etten vastausta tosin tiedä -oisko monot sukkatukia?

        noilla sukka jutuilla leikit,niin mikä on sukkarukka jumatsukka.


      • hukkasukka
        jumatsukka kirjoitti:

        noilla sukka jutuilla leikit,niin mikä on sukkarukka jumatsukka.

        Helppo kysymys:) sukkarukka on sukka jonka sä kaapistas löydät, siis se on kovin onneton kun kaveri on kadonnu. Nyt vaikee sulle - mikä on hukkasukka. Oli niin vaikee et pakko antaa vinkki. Sen kaveri on aika onneton


      • jumatsukka
        hukkasukka kirjoitti:

        Helppo kysymys:) sukkarukka on sukka jonka sä kaapistas löydät, siis se on kovin onneton kun kaveri on kadonnu. Nyt vaikee sulle - mikä on hukkasukka. Oli niin vaikee et pakko antaa vinkki. Sen kaveri on aika onneton

        Nuo sukka hommat hoitaa ihan eri henkilö kuin minä,jumatsukka.en rupea arvuuttelemaan,jumatsukka.


      • nukkasukka
        jumatsukka kirjoitti:

        Nuo sukka hommat hoitaa ihan eri henkilö kuin minä,jumatsukka.en rupea arvuuttelemaan,jumatsukka.

        vaikka kilauttanu kaverille, tai pyytäny yleisön apua. OK voisko joku jelpata tota jumatsukkaa ongelman ratkaisussa?


      • jumatsukka
        nukkasukka kirjoitti:

        vaikka kilauttanu kaverille, tai pyytäny yleisön apua. OK voisko joku jelpata tota jumatsukkaa ongelman ratkaisussa?

        Minun puolesta pyydä apua,onko ketään joku voisi jumatsukka mua auttaa.


    • apusukka

      minä sitä apua sinulle pyysin - en rakkaudesta. Huomasikkos rautalanka loppui kesken kun pitää sulle niinpaljon selittää et uusi rulla piti hakea

      • jumatsukka

        Ne hevosetkin potkii,huomasin jumatsukka.


      • hevonsukka
        jumatsukka kirjoitti:

        Ne hevosetkin potkii,huomasin jumatsukka.

        sinulle viikonlopuksi varsinainen pähkinä purtavaksi:) Mikäs on sit se apusukka?


      • jumatsukka
        hevonsukka kirjoitti:

        sinulle viikonlopuksi varsinainen pähkinä purtavaksi:) Mikäs on sit se apusukka?

        Se joka tulee lohduttamaan sukkarukkaa,niin se on jumatsukka.


      • kedonsukka
        jumatsukka kirjoitti:

        Se joka tulee lohduttamaan sukkarukkaa,niin se on jumatsukka.

        Aivan oikein ten points!!! Mun on pakko lähtee sukkapyykille - loistavaa viikonloppua ja muista vaihtaa sukat ens viikoks - ees joulun kunniaks


      • jumatsukka
        kedonsukka kirjoitti:

        Aivan oikein ten points!!! Mun on pakko lähtee sukkapyykille - loistavaa viikonloppua ja muista vaihtaa sukat ens viikoks - ees joulun kunniaks

        On sitten harvinaista minun kirjoittamaksi,oli oiken mukava jutella jumatsukka kanssa.
        Myös minä toivotan sinulle hyvää viikon loppua jumatsukka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe