Vuosia, vuosia sitten olin serkkuni kanssa juomassa iloliemiä. Alkoi naitattamaan (tietysti) ja vastaan tuli muka hyvännäköinen mies (humalassa näkö vääristyy). Menin suoraan sen juttusille ja kysyin että lähdetkö vähän puskaan rymistelemään.. No tottakai hän lähti. Me pöntöt sitten naiskentelimme läheisen kerrostalon pihamaalla äänekkäästi.. Jossain vaiheessa siirryimme seuraavan omakotitalon takapihalle, ja vielä aamuyöllä/aamulla olin jalkakäytävällä kontillani ottamassa poskeen. Voi luoja että hävetti seuraavana päivänä kun siitä tokeni!!
No ei mitään, kondomia oltiin sentään käytetty.
Mutta....
Pari päivää tapauksen jälkeen kävin sit tavanomaisesti pissalla. Pyyhkäistessäni, paperiin muljahti..... vihreä kondomi!!
AaGH!
Se oli jäänyt mun pimpsaani aika syvälle ja minä en tosiaankaan ollut huomannut mitään..
Siinä meni hetko että sain ajatukset koottua...
seksiä, seksiä....
Känni-ääliötär
5
3650
Vastaukset
- Palkintolautakunta
Kirjoituksesi voitti selkeästi "Viikon Kuvottavin Tarina"-palkinnon! Onneksi olkoon! Palkintolautakunta toivoo hartaasti ettei koskaan törmää Sinuun.
- marzu
vaikka se syvällä oiski ni kyl sen ois aiemmi pitäny ulos tulla,ennen kuin parin päivä pääst..kai sä vessas sentään kävit??
- teidoks vaa
Ei pissa tuu samast paikast ku lapsi
- gummitäti
teidoks vaa kirjoitti:
- Teineille ilmapalloki toimii (muna naurettavan pieni)
- rekkakuskit vois käydä kysymässä lähimmältä maajusssilta traktorin sisgummia. - c=1+1+1+1
teidoks vaa kirjoitti:
c=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862