Vuosia, vuosia sitten olin serkkuni kanssa juomassa iloliemiä. Alkoi naitattamaan (tietysti) ja vastaan tuli muka hyvännäköinen mies (humalassa näkö vääristyy). Menin suoraan sen juttusille ja kysyin että lähdetkö vähän puskaan rymistelemään.. No tottakai hän lähti. Me pöntöt sitten naiskentelimme läheisen kerrostalon pihamaalla äänekkäästi.. Jossain vaiheessa siirryimme seuraavan omakotitalon takapihalle, ja vielä aamuyöllä/aamulla olin jalkakäytävällä kontillani ottamassa poskeen. Voi luoja että hävetti seuraavana päivänä kun siitä tokeni!!
No ei mitään, kondomia oltiin sentään käytetty.
Mutta....
Pari päivää tapauksen jälkeen kävin sit tavanomaisesti pissalla. Pyyhkäistessäni, paperiin muljahti..... vihreä kondomi!!
AaGH!
Se oli jäänyt mun pimpsaani aika syvälle ja minä en tosiaankaan ollut huomannut mitään..
Siinä meni hetko että sain ajatukset koottua...
seksiä, seksiä....
Känni-ääliötär
5
3643
Vastaukset
- Palkintolautakunta
Kirjoituksesi voitti selkeästi "Viikon Kuvottavin Tarina"-palkinnon! Onneksi olkoon! Palkintolautakunta toivoo hartaasti ettei koskaan törmää Sinuun.
- marzu
vaikka se syvällä oiski ni kyl sen ois aiemmi pitäny ulos tulla,ennen kuin parin päivä pääst..kai sä vessas sentään kävit??
- teidoks vaa
Ei pissa tuu samast paikast ku lapsi
- gummitäti
teidoks vaa kirjoitti:
- Teineille ilmapalloki toimii (muna naurettavan pieni)
- rekkakuskit vois käydä kysymässä lähimmältä maajusssilta traktorin sisgummia. - c=1+1+1+1
teidoks vaa kirjoitti:
c=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798