Päähenkilö tapetaan?

pohdintaaaa

Amerikassa huhutaan, että joku päähenkilöistä tapetaan.

Ei tietenkään ole varmaa, mutta kenen haluaisit kuolevan, JOS joku olisi pakko valita. Amerikassa huhutaan, että Bree olisi tulilinjalla.

Itse pidän Breestä hyvin paljon ja hän on ehkäpä suosikkini. Mielestäni Gabrielle voisi kuolla päähenkilöistä tai Edie.

12

1838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-Kisu

      ei kyllä ole päähenkilö. Bree, Gabrielle, Susan ja Lynette on. Mutta Gabrielle kyllä sais kuolla, se on idiootti.

      • naamavärkki

        mutta tuskin antavat sarjan kauneimman naisen lähteä. Evalla on tuskainen rooli, olla nyt hirveä narsistinen lehmä.


      • Tietäjä84
        naamavärkki kirjoitti:

        mutta tuskin antavat sarjan kauneimman naisen lähteä. Evalla on tuskainen rooli, olla nyt hirveä narsistinen lehmä.

        Muuten lähtee yksi (tai varmaan enemmänki) katsoja pois ..."damn hes hot"!!!


      • damn hes hot
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Muuten lähtee yksi (tai varmaan enemmänki) katsoja pois ..."damn hes hot"!!!

        onko se mies?siis kun he=mies ja she=nainen niin jäi vain epäselväksi että kun puhut gabistä ja sitten joku he on hot...että kuka nyt sitten olikaan hot?


      • Tietäjä84
        damn hes hot kirjoitti:

        onko se mies?siis kun he=mies ja she=nainen niin jäi vain epäselväksi että kun puhut gabistä ja sitten joku he on hot...että kuka nyt sitten olikaan hot?

        Pitääkö nyt rautalangasta vääntää: Shes (Gabriella) is F*CKING HOT and i could BANG HER (Gabriella) ...että sellasta =D !!!


      • nouu...
        damn hes hot kirjoitti:

        onko se mies?siis kun he=mies ja she=nainen niin jäi vain epäselväksi että kun puhut gabistä ja sitten joku he on hot...että kuka nyt sitten olikaan hot?

        voi eiiii!!!! bree ei saa poistuu sarjasta...mä oon seurannu täydellisii naisii ja oon nähny joka jakson...ne pilaa koko sarjan jos bree lähtee...eiks nii?mun mielestäkukaan ei sais kuolla siinä! murr...


      • eri mieltä
        naamavärkki kirjoitti:

        mutta tuskin antavat sarjan kauneimman naisen lähteä. Evalla on tuskainen rooli, olla nyt hirveä narsistinen lehmä.

        oot ihan sekopää! gabrielle ei todellakaan lähe! kuka hullu nyt tommosta mieltä on...*tuhahdus*


      • BISSIS!

        SIIS! minkä näkönen tämä Edie on......?


    • Jos pakko valita

      Kaikkia muita kotirouvia kaipaisi ihan liikaa, varsinkin Breetä! Ihana tiukkis, oikein kunnon republikaani-rouva :) Ediekin on tosin ihan hauska, ja hyvä taistelukmppani Susanille

    • huhun

      että Bree poistuu sarjasta...

    • fanny

      Musta edie vois lähtee,koska se on must nii örsyttävä eikä sitä tarvita minikää... ;)
      mut breetä eikä gabriellee saa tappaa siin koska must ne on just best! ja mun mielestä on ihan tyhmää jos joku niistä tapetaan. toivottavasti noi huhut ei oo totta. ja jopa ilman edietä ehkä sarja muuttuis vähän..tlsemmäks. mut jos joku on PAKKO valit nii sillon se olis kyllä edie. se ei oo nimittäin mikää hyvä tyyppi... mut toivotaan, että ne huhut ei olis totta!

      • vois

        lähtee lätkimään. tylsä ämmä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe