Sarjan homo on Breen poika Andrew!
Paljastuu tällä kaudella, olikohan 13.jakso, uima-altaassa ..
Aika yllättävää vai mitä? Itse en olisi välttämättä halunnut, että hän on homo, mutta minkäs teet ..
Ja kaipa se seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva on pakko tunkea joka sarjaan.
Spoileri: Sarjan homo on ..
10
2631
Vastaukset
- paskianen
mutta ketä kiinnostaa?!?
- Tigerwolf
miksei se voinut olla John? Se olis ollu paljon enemmän yllättävämpää.
Tässä se kohtaus miten sen ois pitäny mennä:
"Gabrielle, olen pahoillani mutta olen homo!"
"Mutta miksi sitten olet maannut kanssani???!!"
"Koska näytät ihan mieheltä!"
Sitten Gab ampuu Johnin ja kaikki on hyvin!- A-Kisu
muuten hyvä mutta John kyl sais ampuu Gabyn! :D
- niinkään
A-Kisu kirjoitti:
muuten hyvä mutta John kyl sais ampuu Gabyn! :D
Minun muistikuvieni mukaan Breen poika ei ole homo, teeskenteli vain. No, varma en ole.
- ei saa lukea
niinkään kirjoitti:
Minun muistikuvieni mukaan Breen poika ei ole homo, teeskenteli vain. No, varma en ole.
Kyllä se on. Breen ja Andrew'n välit tulehtuvat tulevissa jaksoissa pahemman kerran asian tiimoilta. Andrew saa myös tietää mm. että Bree tappoi Georgen, kun kuuli tämän tappaneen Rexin, ja todennäköisesti tulee käyttämään tietoa äitiään vastaan.
- eieieiei
ei saa lukea kirjoitti:
Kyllä se on. Breen ja Andrew'n välit tulehtuvat tulevissa jaksoissa pahemman kerran asian tiimoilta. Andrew saa myös tietää mm. että Bree tappoi Georgen, kun kuuli tämän tappaneen Rexin, ja todennäköisesti tulee käyttämään tietoa äitiään vastaan.
EI ole homo, teeskentelee vaan.
- onononon
eieieiei kirjoitti:
EI ole homo, teeskentelee vaan.
Andrew swings both ways, eli bisse ainakin on.
- tara*
oli muute hyvä vitsi! ainaki tuli vähän naurua päivään! :)
- Nimetön
Kyllä mä uskon sitten et se on homo,jos amerikas niin on kuulemma tapahtunu? mut kyl sen voiski uskoo siit Andrewist.........................................................................................
- poju
Ainakin Andrew seurustelee yhen tosi herkun pojan pojan kanssa 2. tuotantokaudella..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976