Sarjan homo on Breen poika Andrew!
Paljastuu tällä kaudella, olikohan 13.jakso, uima-altaassa ..
Aika yllättävää vai mitä? Itse en olisi välttämättä halunnut, että hän on homo, mutta minkäs teet ..
Ja kaipa se seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva on pakko tunkea joka sarjaan.
Spoileri: Sarjan homo on ..
10
2678
Vastaukset
- paskianen
mutta ketä kiinnostaa?!?
- Tigerwolf
miksei se voinut olla John? Se olis ollu paljon enemmän yllättävämpää.
Tässä se kohtaus miten sen ois pitäny mennä:
"Gabrielle, olen pahoillani mutta olen homo!"
"Mutta miksi sitten olet maannut kanssani???!!"
"Koska näytät ihan mieheltä!"
Sitten Gab ampuu Johnin ja kaikki on hyvin!- A-Kisu
muuten hyvä mutta John kyl sais ampuu Gabyn! :D
- niinkään
A-Kisu kirjoitti:
muuten hyvä mutta John kyl sais ampuu Gabyn! :D
Minun muistikuvieni mukaan Breen poika ei ole homo, teeskenteli vain. No, varma en ole.
- ei saa lukea
niinkään kirjoitti:
Minun muistikuvieni mukaan Breen poika ei ole homo, teeskenteli vain. No, varma en ole.
Kyllä se on. Breen ja Andrew'n välit tulehtuvat tulevissa jaksoissa pahemman kerran asian tiimoilta. Andrew saa myös tietää mm. että Bree tappoi Georgen, kun kuuli tämän tappaneen Rexin, ja todennäköisesti tulee käyttämään tietoa äitiään vastaan.
- eieieiei
ei saa lukea kirjoitti:
Kyllä se on. Breen ja Andrew'n välit tulehtuvat tulevissa jaksoissa pahemman kerran asian tiimoilta. Andrew saa myös tietää mm. että Bree tappoi Georgen, kun kuuli tämän tappaneen Rexin, ja todennäköisesti tulee käyttämään tietoa äitiään vastaan.
EI ole homo, teeskentelee vaan.
- onononon
eieieiei kirjoitti:
EI ole homo, teeskentelee vaan.
Andrew swings both ways, eli bisse ainakin on.
- tara*
oli muute hyvä vitsi! ainaki tuli vähän naurua päivään! :)
- Nimetön
Kyllä mä uskon sitten et se on homo,jos amerikas niin on kuulemma tapahtunu? mut kyl sen voiski uskoo siit Andrewist.........................................................................................
- poju
Ainakin Andrew seurustelee yhen tosi herkun pojan pojan kanssa 2. tuotantokaudella..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 224024
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu313457Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543274Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu93265Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222889Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod232641Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122215MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747