Suomi on perseestä

riivinrauta

Täällä ei ole tasa-arvosta tietoakaan.

Maassamme on vallalla miehiä syrjivä ja miesten ihmisoikeuksia loukkaava suuntaus.

Lukekaa
www.tasa-arvo.com

Aion muuttaa pois tästä paskamaasta tuhansien muiden miesten tavoin.
Mukanani vien menestyvän yritykseni, joka on työllistänyt 35 suomalaista, joista suurin osa muuten naisia. Saavat nyt sitten mennä kortistoon.

Repikää siitä, kusiaivot!!!!!!!

14

1527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjjfpjook

Minäkin olen perheineni muuttamassa suomesta pois. veljeni perheineen muuttivat, Sisareni lapset muuttivat myös ja yhden veljeni lapset sanoivat muuttavansa kun tulevat siihen ikään. Ei täällä voi olla mitään tasa-arvoa, kun ei ole enää mitään arvoja. Huorintekijäkansanedustajat pyyhkivät suomenlipun ristillä homojen perseet.

• sääli ulkomaalaisia

Sovinistit muuttavat maasta pois! Hyvä.

• Simplemind
        sääli ulkomaalaisia kirjoitti:

Sovinistit muuttavat maasta pois! Hyvä.

että Suomi on ainoa "länsi-euroopan" maa, jossa miehillä on asevelvollisuus mutta naisilla ei?
        Puhumattakaam mm. Kaakkois-Aasian valtioista, joissa asevelvollisuutta pidetään lähinnä brutaalina.

Olenko siis sovinisti jos haluan tasa-arvoa omalle sukupuolelleni?

• olet!!
        Simplemind kirjoitti:

että Suomi on ainoa "länsi-euroopan" maa, jossa miehillä on asevelvollisuus mutta naisilla ei?
        Puhumattakaam mm. Kaakkois-Aasian valtioista, joissa asevelvollisuutta pidetään lähinnä brutaalina.

Olenko siis sovinisti jos haluan tasa-arvoa omalle sukupuolelleni?

olet!!

• okk
        olet!! kirjoitti:

olet!!

Kiitos tiedosta!
        Olen siis sovinisti.
        Sovinismi on hieno ideologia :)

• heh

Takas ei oo tulemista IDIOOTTI!

• jazi

Jos äijä pyörittää 35 henkilön firmaa, niin en usko että se on idiootti.
        Ei kannattaisi hätistellä pois, tuollaiset on kuitenkin tämän maan tukiranka.

• HAHHAAAA
        jazi kirjoitti:

Jos äijä pyörittää 35 henkilön firmaa, niin en usko että se on idiootti.
        Ei kannattaisi hätistellä pois, tuollaiset on kuitenkin tämän maan tukiranka.

Jollakin menestyvä firma, joka työllistää 35 henkilöä ja muuttaa ulkomaille sen takia, että miehiä Suomessa syrjitään MUKA....AAHAHHAAA

• juupajaa
        HAHHAAAA kirjoitti:

Jollakin menestyvä firma, joka työllistää 35 henkilöä ja muuttaa ulkomaille sen takia, että miehiä Suomessa syrjitään MUKA....AAHAHHAAA

Ei mitenkään tavatonta!
        Ehkä hän lähtee armeijaa karkuun.

Tai sitten innoittajana on viehättävä thaikkutyttö :)

• mies-

Onko teinitytöllä paha olla. Niin on kuule monella teini pojallakin. Jotka miettivät onko heillä mitään arvoa tässä maailmassa. Vai ovatko he vaan maksajia ja siittäjiä, joiden pitäs kärsiä koko elämä. Kasva isoksi ja koita ymmärtää muitakin ihmisiä.

• taoist
        juupajaa kirjoitti:

Ei mitenkään tavatonta!
        Ehkä hän lähtee armeijaa karkuun.

Tai sitten innoittajana on viehättävä thaikkutyttö :)

Totta on! Suomessa ei ole hyvä olla. Täällä on todella paljon rasismia, jonka tuo joku yltiöisänmaallinen inhoke tuossa yllä jo todistikin, ihmiset ovat kamalia, maa hirveä, verot korkeammat kuin Taipei 101-rakennus, eläkkeestä ei tietoakaan ja kaiken kukkuraksi se pakollinen asevelvollisuus!
        Jos minä vielä asun täällä parin vuoden päästä kun aika astua tappoleirille niin valitsen kyllä siviilipalveluksen ennemmin. Minulla ei ole mielestäni mitään tarvetta puolustaa tämänkaltaista maata, joka ei ole antanut muuta kuin ilmaisen koulutuksen ja odottaa minulta vastalahjaksi paljon enemmän! Suomi, hyi helvetti soikoon.
        Muuttakaa ihmiset Japaniin, kuten itse aion tehdä. Verot alhaalla ja mukavia ihmisiä, mukava maa eikä pakollista asepalvelusta.

Minä en pakene maata, minä käytän aivojani ja muutan jonnekin jossa voin viihtyä loppuelämäni ja kuolla onnellisena. Eipähän kaduta sitten joskus kun ei muuttanutkaan...

• Anonyymi00013
        UUSI
        taoist kirjoitti:

Totta on! Suomessa ei ole hyvä olla. Täällä on todella paljon rasismia, jonka tuo joku yltiöisänmaallinen inhoke tuossa yllä jo todistikin, ihmiset ovat kamalia, maa hirveä, verot korkeammat kuin Taipei 101-rakennus, eläkkeestä ei tietoakaan ja kaiken kukkuraksi se pakollinen asevelvollisuus!
        Jos minä vielä asun täällä parin vuoden päästä kun aika astua tappoleirille niin valitsen kyllä siviilipalveluksen ennemmin. Minulla ei ole mielestäni mitään tarvetta puolustaa tämänkaltaista maata, joka ei ole antanut muuta kuin ilmaisen koulutuksen ja odottaa minulta vastalahjaksi paljon enemmän! Suomi, hyi helvetti soikoon.
        Muuttakaa ihmiset Japaniin, kuten itse aion tehdä. Verot alhaalla ja mukavia ihmisiä, mukava maa eikä pakollista asepalvelusta.

Minä en pakene maata, minä käytän aivojani ja muutan jonnekin jossa voin viihtyä loppuelämäni ja kuolla onnellisena. Eipähän kaduta sitten joskus kun ei muuttanutkaan...

Suomen intistä ei ole yhtään mihinkään,puolustamaan yhtään mitään,ei ainakaan Venäjän hyökkäystä,jos täällä on edelleen sama meininki,kuin itse olin intissä,se oli ainakin silloin täysin pelleilylaitos,muutama vuosikymmen sitten.

• Anonyymi00015
        UUSI
        taoist kirjoitti:

Kun lähdet, sinä voitat ja Suomi voittaa.
        Voisitko tehdä sen mahdollisimman nopeasti?

• Anonyymi00014
      UUSI

Jos olisit menestyvä, sinun ei tarvitsisi valittaa täällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2351
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1930
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      835
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      768
    Aihe