Suomi on perseestä

riivinrauta

Täällä ei ole tasa-arvosta tietoakaan.

Maassamme on vallalla miehiä syrjivä ja miesten ihmisoikeuksia loukkaava suuntaus.

Lukekaa
www.tasa-arvo.com

Aion muuttaa pois tästä paskamaasta tuhansien muiden miesten tavoin.
Mukanani vien menestyvän yritykseni, joka on työllistänyt 35 suomalaista, joista suurin osa muuten naisia. Saavat nyt sitten mennä kortistoon.


Repikää siitä, kusiaivot!!!!!!!

27

2024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjjfpjook

      Minäkin olen perheineni muuttamassa suomesta pois. veljeni perheineen muuttivat, Sisareni lapset muuttivat myös ja yhden veljeni lapset sanoivat muuttavansa kun tulevat siihen ikään. Ei täällä voi olla mitään tasa-arvoa, kun ei ole enää mitään arvoja. Huorintekijäkansanedustajat pyyhkivät suomenlipun ristillä homojen perseet.

      • sääli ulkomaalaisia

        Sovinistit muuttavat maasta pois! Hyvä.


      • Simplemind
        sääli ulkomaalaisia kirjoitti:

        Sovinistit muuttavat maasta pois! Hyvä.

        että Suomi on ainoa "länsi-euroopan" maa, jossa miehillä on asevelvollisuus mutta naisilla ei?
        Puhumattakaam mm. Kaakkois-Aasian valtioista, joissa asevelvollisuutta pidetään lähinnä brutaalina.

        Olenko siis sovinisti jos haluan tasa-arvoa omalle sukupuolelleni?


      • olet!!
        Simplemind kirjoitti:

        että Suomi on ainoa "länsi-euroopan" maa, jossa miehillä on asevelvollisuus mutta naisilla ei?
        Puhumattakaam mm. Kaakkois-Aasian valtioista, joissa asevelvollisuutta pidetään lähinnä brutaalina.

        Olenko siis sovinisti jos haluan tasa-arvoa omalle sukupuolelleni?

        olet!!


      • okk
        olet!! kirjoitti:

        olet!!

        Kiitos tiedosta!
        Olen siis sovinisti.
        Sovinismi on hieno ideologia :)


      • Anonyymi00029
        sääli ulkomaalaisia kirjoitti:

        Sovinistit muuttavat maasta pois! Hyvä.

        Feministien pitäisi muuttaa maasta pois, koska he pilaavat kunnollisten, aitojen ja naisellisten naisten maineen. Monet miehet käyttäytyvät kuin jokainen nainen olisi itsekäs, älypuhelinta raplaava idioottifeministi. En voi saada miestä Suomessa vaikka olen naiseksi viehättävämpi ulkoisesti, hyvin pukeutunut ja positiivinen, sosiaalinen luonteeltani. Pakko kai alkaa etsiä klassista miestä muualta Euroopasta!!!


      • Anonyymi00031
        Simplemind kirjoitti:

        että Suomi on ainoa "länsi-euroopan" maa, jossa miehillä on asevelvollisuus mutta naisilla ei?
        Puhumattakaam mm. Kaakkois-Aasian valtioista, joissa asevelvollisuutta pidetään lähinnä brutaalina.

        Olenko siis sovinisti jos haluan tasa-arvoa omalle sukupuolelleni?

        Puhutko nyt Israelista? Mitä yhteistä Suomella ja Israelilla mahtaisi olla yhteydessä tähän "länsi-eurooppaan" muuta kuin että kuuluvat kaikki Suur-Israelin järjestelmään?


    • heh

      Takas ei oo tulemista IDIOOTTI!

      • jazi

        Jos äijä pyörittää 35 henkilön firmaa, niin en usko että se on idiootti.
        Ei kannattaisi hätistellä pois, tuollaiset on kuitenkin tämän maan tukiranka.


      • HAHHAAAA
        jazi kirjoitti:

        Jos äijä pyörittää 35 henkilön firmaa, niin en usko että se on idiootti.
        Ei kannattaisi hätistellä pois, tuollaiset on kuitenkin tämän maan tukiranka.

        Jollakin menestyvä firma, joka työllistää 35 henkilöä ja muuttaa ulkomaille sen takia, että miehiä Suomessa syrjitään MUKA....AAHAHHAAA


      • juupajaa
        HAHHAAAA kirjoitti:

        Jollakin menestyvä firma, joka työllistää 35 henkilöä ja muuttaa ulkomaille sen takia, että miehiä Suomessa syrjitään MUKA....AAHAHHAAA

        Ei mitenkään tavatonta!
        Ehkä hän lähtee armeijaa karkuun.

        Tai sitten innoittajana on viehättävä thaikkutyttö :)


      • mies-

        Onko teinitytöllä paha olla. Niin on kuule monella teini pojallakin. Jotka miettivät onko heillä mitään arvoa tässä maailmassa. Vai ovatko he vaan maksajia ja siittäjiä, joiden pitäs kärsiä koko elämä. Kasva isoksi ja koita ymmärtää muitakin ihmisiä.


      • taoist
        juupajaa kirjoitti:

        Ei mitenkään tavatonta!
        Ehkä hän lähtee armeijaa karkuun.

        Tai sitten innoittajana on viehättävä thaikkutyttö :)

        Totta on! Suomessa ei ole hyvä olla. Täällä on todella paljon rasismia, jonka tuo joku yltiöisänmaallinen inhoke tuossa yllä jo todistikin, ihmiset ovat kamalia, maa hirveä, verot korkeammat kuin Taipei 101-rakennus, eläkkeestä ei tietoakaan ja kaiken kukkuraksi se pakollinen asevelvollisuus!
        Jos minä vielä asun täällä parin vuoden päästä kun aika astua tappoleirille niin valitsen kyllä siviilipalveluksen ennemmin. Minulla ei ole mielestäni mitään tarvetta puolustaa tämänkaltaista maata, joka ei ole antanut muuta kuin ilmaisen koulutuksen ja odottaa minulta vastalahjaksi paljon enemmän! Suomi, hyi helvetti soikoon.
        Muuttakaa ihmiset Japaniin, kuten itse aion tehdä. Verot alhaalla ja mukavia ihmisiä, mukava maa eikä pakollista asepalvelusta.

        Minä en pakene maata, minä käytän aivojani ja muutan jonnekin jossa voin viihtyä loppuelämäni ja kuolla onnellisena. Eipähän kaduta sitten joskus kun ei muuttanutkaan...


      • Anonyymi00013
        taoist kirjoitti:

        Totta on! Suomessa ei ole hyvä olla. Täällä on todella paljon rasismia, jonka tuo joku yltiöisänmaallinen inhoke tuossa yllä jo todistikin, ihmiset ovat kamalia, maa hirveä, verot korkeammat kuin Taipei 101-rakennus, eläkkeestä ei tietoakaan ja kaiken kukkuraksi se pakollinen asevelvollisuus!
        Jos minä vielä asun täällä parin vuoden päästä kun aika astua tappoleirille niin valitsen kyllä siviilipalveluksen ennemmin. Minulla ei ole mielestäni mitään tarvetta puolustaa tämänkaltaista maata, joka ei ole antanut muuta kuin ilmaisen koulutuksen ja odottaa minulta vastalahjaksi paljon enemmän! Suomi, hyi helvetti soikoon.
        Muuttakaa ihmiset Japaniin, kuten itse aion tehdä. Verot alhaalla ja mukavia ihmisiä, mukava maa eikä pakollista asepalvelusta.

        Minä en pakene maata, minä käytän aivojani ja muutan jonnekin jossa voin viihtyä loppuelämäni ja kuolla onnellisena. Eipähän kaduta sitten joskus kun ei muuttanutkaan...

        Suomen intistä ei ole yhtään mihinkään,puolustamaan yhtään mitään,ei ainakaan Venäjän hyökkäystä,jos täällä on edelleen sama meininki,kuin itse olin intissä,se oli ainakin silloin täysin pelleilylaitos,muutama vuosikymmen sitten.


      • Anonyymi00015
        taoist kirjoitti:

        Totta on! Suomessa ei ole hyvä olla. Täällä on todella paljon rasismia, jonka tuo joku yltiöisänmaallinen inhoke tuossa yllä jo todistikin, ihmiset ovat kamalia, maa hirveä, verot korkeammat kuin Taipei 101-rakennus, eläkkeestä ei tietoakaan ja kaiken kukkuraksi se pakollinen asevelvollisuus!
        Jos minä vielä asun täällä parin vuoden päästä kun aika astua tappoleirille niin valitsen kyllä siviilipalveluksen ennemmin. Minulla ei ole mielestäni mitään tarvetta puolustaa tämänkaltaista maata, joka ei ole antanut muuta kuin ilmaisen koulutuksen ja odottaa minulta vastalahjaksi paljon enemmän! Suomi, hyi helvetti soikoon.
        Muuttakaa ihmiset Japaniin, kuten itse aion tehdä. Verot alhaalla ja mukavia ihmisiä, mukava maa eikä pakollista asepalvelusta.

        Minä en pakene maata, minä käytän aivojani ja muutan jonnekin jossa voin viihtyä loppuelämäni ja kuolla onnellisena. Eipähän kaduta sitten joskus kun ei muuttanutkaan...

        Kun lähdet, sinä voitat ja Suomi voittaa.
        Voisitko tehdä sen mahdollisimman nopeasti?


      • Anonyymi00016
        taoist kirjoitti:

        Totta on! Suomessa ei ole hyvä olla. Täällä on todella paljon rasismia, jonka tuo joku yltiöisänmaallinen inhoke tuossa yllä jo todistikin, ihmiset ovat kamalia, maa hirveä, verot korkeammat kuin Taipei 101-rakennus, eläkkeestä ei tietoakaan ja kaiken kukkuraksi se pakollinen asevelvollisuus!
        Jos minä vielä asun täällä parin vuoden päästä kun aika astua tappoleirille niin valitsen kyllä siviilipalveluksen ennemmin. Minulla ei ole mielestäni mitään tarvetta puolustaa tämänkaltaista maata, joka ei ole antanut muuta kuin ilmaisen koulutuksen ja odottaa minulta vastalahjaksi paljon enemmän! Suomi, hyi helvetti soikoon.
        Muuttakaa ihmiset Japaniin, kuten itse aion tehdä. Verot alhaalla ja mukavia ihmisiä, mukava maa eikä pakollista asepalvelusta.

        Minä en pakene maata, minä käytän aivojani ja muutan jonnekin jossa voin viihtyä loppuelämäni ja kuolla onnellisena. Eipähän kaduta sitten joskus kun ei muuttanutkaan...

        Tämä onkin femakkojen unelmamaa, mutta toivottavsti saadaan pian tasa-arvo. Maata pitää puolustaa, mutta siihen pitää osallistua kaikkien, ei vain miesten.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Tämä onkin femakkojen unelmamaa, mutta toivottavsti saadaan pian tasa-arvo. Maata pitää puolustaa, mutta siihen pitää osallistua kaikkien, ei vain miesten.

        Kuka hoitaa lapset ku miehet on rintamalla?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kuka hoitaa lapset ku miehet on rintamalla?

        Kuka hoitaa loukkaantuneita?? Sodan aikana oli lottia jotka hoiti rintamalla olevia loukkaantuneita. Ja muusta mitä rintamalla tarvitaan


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Suomen intistä ei ole yhtään mihinkään,puolustamaan yhtään mitään,ei ainakaan Venäjän hyökkäystä,jos täällä on edelleen sama meininki,kuin itse olin intissä,se oli ainakin silloin täysin pelleilylaitos,muutama vuosikymmen sitten.

        Olet oikeassa!!
        Suomen armeijasta ei ole mihinkään todellisessa sodassa. Oma kokemukseni sissiharjoituksesta eli olin ryhmänjohtaja ja minulle annettiin tarkka aikataulu harjoitella tiedustelua ja iskuja vihollisen kuljetuksiin. Muitakin ryhmiä oli tekemässä samaa harjoitusta samalla alueella.
        Minä päätin tehdä kaiken toisin. Jaoin ampumatarvikkeet ja ruuat viiteen kätköön. Kaivauduimme lumen alle ja nukuimme kaikki päivät. Yöllä heräsimme ja lähdimme liikkeelle. Sitten tiedustelimme ja iskimme arvaamattomasti kuljetuksiin ja yhteen tukikohtaankin. Meitä ei koskaan saatu kiinni. Varastimme ruokaa ja ampumatarvikkeita.
        Harjoituksen johtaja raivosi minulle ja sanoin vain, että halusin sen olevan realistista. Minut laitettiin putkaan viideksi päiväksi. Siinä kiitos!
        Toisen maan armeijassa oli ihan eri meininki, mutta se onkin toinen tarina.


    • Anonyymi00014

      Jos olisit menestyvä, sinun ei tarvitsisi valittaa täällä.

      • Anonyymi00017

        Ämmät valittaa vaikka on vain etuoikeuksia, wokettajat pitäisi karkoittaa maasta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ämmät valittaa vaikka on vain etuoikeuksia, wokettajat pitäisi karkoittaa maasta.

        Nainen synnyttää lapsen ja useimmiten jää vanhempien lomalle ja jää hetkeksi hoitaa vauvaa kotona ennen ku vauva on tarpeeksi vanha päiväkotiin. Naiset yleensä jos lapsi sairastuu joutuu jäämään kotiin kunnes lapsi on terve. Näin siks kunnon naisten alalla palkat huonompi kuin miesten.


    • Anonyymi00018

      Listataan miesten oikeudet ja listataan naisten oikeudet.
      Kumpia on enemmän. Toki vähän vaikea yhtälö.

      Mitä on tasa-arvo?

    • Anonyymi00020

      Miksi miehet valittaa? Mikä juttu tää on?

    • Anonyymi00024

      Miten neuvolassa suhtaudutaan miehiin?
      Oma kokemus on että pitävät toisen luokan kansalaisena joiden ei ole tarviskaan tietää mitään vauvelista ja sen hoidosta.
      Naisilla jotka on neuvoloissa töissä on jonkinlainen miesvihamielinen asenne.

      Nykyaikaan kuuluu se että mies ja vaimo, molemmat ovat siellä mukana ja yhdessä jakavat lapsen ja kodin hoidon. kaikille naisille tämä ei käy.

    • Anonyymi00026

      Mitä on tasa-arvo?
      Se on ideologia, joka ei koskaan toteudu. Miksi?
      Evoluution ja siitä johtuvan sukupuolten erilaisuus on tosiasia, jota ei mitkään feministiset aatteet muuta miksikään. Miljoonien vuosien tuloksena Homo Sapiens Sapiens eli me olemme mitä olemme. Miehet ovat fyysisiltä ja psyykkisiltä ominaisuuksiltaan valmiita metsästämään ja tarvittaessa valmiita lisääntymään useamman naisen kanssa. Nainen on valmis synnyttämään ja hoitamaan lapsia.
      Älykkyyden takia ja sen seurauksina meillä on korkeakulttuuri, joka sai alkunsa kirjoitustaidosta, kehitimme valtioita ja teknologiaa sekä tiedettä.
      Nykyään elämme luonnottomassa arjessa, jossa erilaiset ideologiat, kuten feminismi johtaa vähenevään määrään terveitä lapsiperheitä. Yhä useammat naiset kehuvat Suomessa, kuinka on niin paljon parempi elää ilman miestä. Ensin se hämmensi miehiä, mutta vuosien vieriessä miehet muuttivat asennoitumistaan. He eivät enää usko normaaliin perhe-elämään ja kestävään parisuhteeseen.
      Asiaa on viime vuosina pahasti sotkenut kaikenlaisten seksuaalivähemmistöjen esittely kuin he olisivat normaaleja. Väitetään, että sukupuolia on useita ja seksuaalisuus on identiteettkysymys. Näin ei ole! Kaikki muut paitsi heterosuhteet ovat sairaita, koska ne eivät palvele lisääntymistä ja lajimme eloonjäämistä. Kyse on siis sairaudesta missä elinkelvottomat homot, transseksuaalit jne. ovat jääneet eloon. Populaation geeniperimä heikentyy sukupolvien kuluessa erityisesti sisäsiittoisuudesta johtuen (Suomi) ja kun luonnonvalinta ei karsi heikkoja yksilöitä (seksuaalisesti perverssit).
      Feminismi ei ole naisten puolustamista vaan verhottua miesvihaa! Miksi?
      Naiset epärealistisissa vaatimuksissaan pettyvät ja se ei ole ihme. Miehen pitäisi olla vaikka mitä hienoa, mutta kun katsoo vaatimuksia esittävää naista, niin olisi parempi olla hiljaa - Rumuudella ja epänaisellisuudella ei ole rajaa.
      Nykyään naiset Suomessa ovat liian lihavia/laihoja, ohuttukkaisia, lattarintaisia, leveäperseisiä ja rumasti pukeutuvia epänaisia. Karmeuden kruunaa epänaisellinen, sivistymätön, egoistinen ja yleensäkin miesmäinen käyttäytyminen. Traagista on se, että osa miehistä on heikkoja ja epämaskuliinisia - tohvelisankareita.
      Itse huomasin asian jo 1980-luvulla!
      Siksi lähdin pois, matkustelin ja asuin kolmessa maassa. Naiset ja yleensä elämä oli paljon parempaa kuin Suomessa. Ensimmäinen tyttöystäväni oli NAINEN, iloinen, naisellinen, aistillinen, uskollinen ja elämää pursuava. Nyt olen naimisissa, lapsia on ja kaikki hyvin, mutta ei Suomessa. Jätin Suomen ummehtuneen ilmapiirin ja nurkkakuntaisuuden taakseni jo yli 30 vuotta sitten. Kävin Suomessa viimeksi 2022 ja järkytyin kuinka surkea paikka Suomi oli 1980-luvun jälkeen. Nyt ymmärrän, että 1980-luku oli se"Kultainen vuosikymmen", jolloin Suomi oli parhaimmillaan. Sen jälkeen on kaikki mennyt päin helvettiä Suomessa!
      SUOSITTELEN MUUTTAMAAN NIIN NOPEASTI KUIN MAHDOLLISTA POIS SUOMESTA!!!

    • Anonyymi00028

      Täällä tuppukylästä kaakkoon periferiassa missä asutus on harvennut toimivista tiloista hömppäheinän harrasteviljeliöihin ja autiotiloihin.
      Täällä tasa-arvoa on ettei kenenkään rakennuskiinteistöillä tai pelloilla ole mitään arvoa.
      Metsälläkin vain vaivoin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe