Joulu Turussa...

Olen aina haaveillut viettäväni joulua Suomen Turussa. Nyt näin on käymässä ja olen silti naama norsunvitulla.. Miksikö? Tietenkin siksi, että olen ypöyksin ja perheeni kaipaa minua! Töiden takia minut riistetään ystävien ja sukulaisten ympäriltä vastoin tahtoani yksinäisyyteen... :(

18

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

      Kakolaanko olet tulossa,vaiko Kupittaalle.Eihän tänne muuten väkisin tuoda:(

      • Mutta väärin! Olen toki tulossa vankilaan, en "potilaana" vaan aliurakoitsijana. Sinne tulee se uusi vankila, oriketo/metsämäki alueelle.


      • Alien-8
        NW4EVER kirjoitti:

        Mutta väärin! Olen toki tulossa vankilaan, en "potilaana" vaan aliurakoitsijana. Sinne tulee se uusi vankila, oriketo/metsämäki alueelle.

        Vai että joulunakin duunia määrättiin?Aika älytöntä tosiaan...


      • Alien-8 kirjoitti:

        Vai että joulunakin duunia määrättiin?Aika älytöntä tosiaan...

        Parasta tässä kaikessa on se ettei työnantajani myönnä joulunajan olevan pyhää! Mutta uskon hänen saavan maistaa omaa lääkettään hyvinkin pian!


    • Turun Flikka

      Turus on paljo väkke, essää yksin ol. Tätä huuhaa-porukkaaki on jo ilmottautunu sunt lohruttama. Mää kyl ihmettele et mikä tyä se nii helvatan tärkiä on, et täyty joulunpyhin tehrä! Eik sitä mukamas arkena kerkee....

      • ...sinne vankilaan! Työ on urakka ja se pitää olla valmis 29.12.2005 kello 12.00. Ja kun taka-alalla hyppii sellainen pikkupiru, kun pomoni on... hän saa melkoiset kiksit tästä, kun tietää aiheuttavansa mielipahaa! Kyllähän minä sen tiedän, että Turussa on muutamia muitakin jakamassa kohtaloani! Silti tämä on perseestä!!!!


      • on urakka
        NW4EVER kirjoitti:

        ...sinne vankilaan! Työ on urakka ja se pitää olla valmis 29.12.2005 kello 12.00. Ja kun taka-alalla hyppii sellainen pikkupiru, kun pomoni on... hän saa melkoiset kiksit tästä, kun tietää aiheuttavansa mielipahaa! Kyllähän minä sen tiedän, että Turussa on muutamia muitakin jakamassa kohtaloani! Silti tämä on perseestä!!!!

        luontoista ettekö voi millään tehdä niin pitkiä päiviä että aatoksi ja Joulupäiväksi pääsisitte kotiin.


      • on urakka kirjoitti:

        luontoista ettekö voi millään tehdä niin pitkiä päiviä että aatoksi ja Joulupäiväksi pääsisitte kotiin.

        ...kyllä voidaan. Se riittääkö sekään on sitten toinen juttu. Jos tekisimme 13-15h työpäiviä, mahdollisuus on fifty-fifty! Kestääkö selkä ja muu kroppa? Onko järkeä altistaa itseään järjettömälle työajalle ja huomata sitten aaton aattona ettei se riittäny...:/


      • Turun Flikka
        NW4EVER kirjoitti:

        ...sinne vankilaan! Työ on urakka ja se pitää olla valmis 29.12.2005 kello 12.00. Ja kun taka-alalla hyppii sellainen pikkupiru, kun pomoni on... hän saa melkoiset kiksit tästä, kun tietää aiheuttavansa mielipahaa! Kyllähän minä sen tiedän, että Turussa on muutamia muitakin jakamassa kohtaloani! Silti tämä on perseestä!!!!

        ovei tarvita, eihä siäl ol viäl vankeika. ;))
        Mää annoin tän sul vaan vasta-arkumentiks, voit sannoo sun pomolles. Ja vaarit sit ainaski nelikertasen liksan. ;)))


      • olla
        NW4EVER kirjoitti:

        ...kyllä voidaan. Se riittääkö sekään on sitten toinen juttu. Jos tekisimme 13-15h työpäiviä, mahdollisuus on fifty-fifty! Kestääkö selkä ja muu kroppa? Onko järkeä altistaa itseään järjettömälle työajalle ja huomata sitten aaton aattona ettei se riittäny...:/

        aika nuori kaveri alalla,ihan oikeinko selkä tulee kipeeks ja vielä työstä. jos näihin hommiin ryhtyy on syytä unohtaa seuraavat asiat: työaika,mikä viikonpäivä/juhlapyhä mahtaa olla,terveys riskit,paljonko saan palkkaa tältä VUOROKAUDELTA. On myös syytä muistaa seur.asiat: ainahan voi lopettaa jos ei pärjää, etsi paremmin itelles sopivia hommia, mene esim. kouluun tms...maailma on vaihtoehtoja täynnä.... ps,,,tai tee työsi ruikuttaen kurjuutta ja pomoja haukkuen tänne palstoille ITKIEN vitutus KÄNNEJÄ VETÄEN..tms,,,,,kyllä köyhän elämä on kurjaa ja tyhmän vielä kurjenpaa muistaen että kaiken sinä joudut omalla TYÖLLÄSI ansaitsemaan


      • tonttu toljanteri
        olla kirjoitti:

        aika nuori kaveri alalla,ihan oikeinko selkä tulee kipeeks ja vielä työstä. jos näihin hommiin ryhtyy on syytä unohtaa seuraavat asiat: työaika,mikä viikonpäivä/juhlapyhä mahtaa olla,terveys riskit,paljonko saan palkkaa tältä VUOROKAUDELTA. On myös syytä muistaa seur.asiat: ainahan voi lopettaa jos ei pärjää, etsi paremmin itelles sopivia hommia, mene esim. kouluun tms...maailma on vaihtoehtoja täynnä.... ps,,,tai tee työsi ruikuttaen kurjuutta ja pomoja haukkuen tänne palstoille ITKIEN vitutus KÄNNEJÄ VETÄEN..tms,,,,,kyllä köyhän elämä on kurjaa ja tyhmän vielä kurjenpaa muistaen että kaiken sinä joudut omalla TYÖLLÄSI ansaitsemaan

        Pointti tais olla (mun lukutaitoni mukaan) kuitenkin siinä, että joutuu Joulun viettämään yksin.. Eikä niinkään työn rasittavuudessa. Tai sitten ymmärsin väärin. Mikä lienee mahdollista, Tosin erittäin epätodennäköistä:)) Hyvää Joulua!


      • urakka työ on
        tonttu toljanteri kirjoitti:

        Pointti tais olla (mun lukutaitoni mukaan) kuitenkin siinä, että joutuu Joulun viettämään yksin.. Eikä niinkään työn rasittavuudessa. Tai sitten ymmärsin väärin. Mikä lienee mahdollista, Tosin erittäin epätodennäköistä:)) Hyvää Joulua!

        URAKKA työtä


      • Kuunkulkija
        NW4EVER kirjoitti:

        ...kyllä voidaan. Se riittääkö sekään on sitten toinen juttu. Jos tekisimme 13-15h työpäiviä, mahdollisuus on fifty-fifty! Kestääkö selkä ja muu kroppa? Onko järkeä altistaa itseään järjettömälle työajalle ja huomata sitten aaton aattona ettei se riittäny...:/

        pistäis ne lukot oviin joskus myöhemmin sitten. Ei kai ne vangit nyt Jouluna mihinkään....


      • hhinnanen
        olla kirjoitti:

        aika nuori kaveri alalla,ihan oikeinko selkä tulee kipeeks ja vielä työstä. jos näihin hommiin ryhtyy on syytä unohtaa seuraavat asiat: työaika,mikä viikonpäivä/juhlapyhä mahtaa olla,terveys riskit,paljonko saan palkkaa tältä VUOROKAUDELTA. On myös syytä muistaa seur.asiat: ainahan voi lopettaa jos ei pärjää, etsi paremmin itelles sopivia hommia, mene esim. kouluun tms...maailma on vaihtoehtoja täynnä.... ps,,,tai tee työsi ruikuttaen kurjuutta ja pomoja haukkuen tänne palstoille ITKIEN vitutus KÄNNEJÄ VETÄEN..tms,,,,,kyllä köyhän elämä on kurjaa ja tyhmän vielä kurjenpaa muistaen että kaiken sinä joudut omalla TYÖLLÄSI ansaitsemaan

        olla aika vakaa vankkuri alalla,heität kyllä ihan faktoja mutta minä peräänkuulutan oikeaa ja hyvää asennetta sillä aikaan saaadaan hyvä työhenki ja tulos turhaa on miettiä onko oikealla alalla vai ei tekee minkä osaa ja on valmis oppimaan uutta ja epäonnistumisissa pieni itse ironia on aina paikallaan


    • galeina

      Varsinkin kun sinä taidat kuulua siihen valtaväestöön, jotka ovat ns jouluihmisiä. Toisin kun pomosi.

      • Olen todellakin jouluihminen! Ajatuskin siitä, että minun pitää olla erossa muista jouluna, saa sappeni kiehumaan! Mut asia on näin, olemme jo matkalla turkuun...arvioitu telakoitumisaika on kello 16.30 paikallista aikaa. Hyvää joulua sinulle!


      • galeina
        NW4EVER kirjoitti:

        Olen todellakin jouluihminen! Ajatuskin siitä, että minun pitää olla erossa muista jouluna, saa sappeni kiehumaan! Mut asia on näin, olemme jo matkalla turkuun...arvioitu telakoitumisaika on kello 16.30 paikallista aikaa. Hyvää joulua sinulle!

        ..kaikesta huolimatta. Ensi Joulu on sitten taas erilainen ja toivottavasti saat sen sitten viettää rakkaimpiesi kanssa.


      • galeina kirjoitti:

        ..kaikesta huolimatta. Ensi Joulu on sitten taas erilainen ja toivottavasti saat sen sitten viettää rakkaimpiesi kanssa.

        Ensi joulu TODELLAKIN on erilainen! Minulla on silloin oma perhe, kun on tuo rakkaimpani pieniin päin... :) Mutta tsempataan nyt tämän helvetin yli ja ollaan onnellisia siitä, että ollaan terveitä ja elämä ylipäätään balanssissa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe