Olen aina haaveillut viettäväni joulua Suomen Turussa. Nyt näin on käymässä ja olen silti naama norsunvitulla.. Miksikö? Tietenkin siksi, että olen ypöyksin ja perheeni kaipaa minua! Töiden takia minut riistetään ystävien ja sukulaisten ympäriltä vastoin tahtoani yksinäisyyteen... :(
Joulu Turussa...
18
734
Vastaukset
- Alien-8
Kakolaanko olet tulossa,vaiko Kupittaalle.Eihän tänne muuten väkisin tuoda:(
Mutta väärin! Olen toki tulossa vankilaan, en "potilaana" vaan aliurakoitsijana. Sinne tulee se uusi vankila, oriketo/metsämäki alueelle.
- Alien-8
NW4EVER kirjoitti:
Mutta väärin! Olen toki tulossa vankilaan, en "potilaana" vaan aliurakoitsijana. Sinne tulee se uusi vankila, oriketo/metsämäki alueelle.
Vai että joulunakin duunia määrättiin?Aika älytöntä tosiaan...
Alien-8 kirjoitti:
Vai että joulunakin duunia määrättiin?Aika älytöntä tosiaan...
Parasta tässä kaikessa on se ettei työnantajani myönnä joulunajan olevan pyhää! Mutta uskon hänen saavan maistaa omaa lääkettään hyvinkin pian!
- Turun Flikka
Turus on paljo väkke, essää yksin ol. Tätä huuhaa-porukkaaki on jo ilmottautunu sunt lohruttama. Mää kyl ihmettele et mikä tyä se nii helvatan tärkiä on, et täyty joulunpyhin tehrä! Eik sitä mukamas arkena kerkee....
...sinne vankilaan! Työ on urakka ja se pitää olla valmis 29.12.2005 kello 12.00. Ja kun taka-alalla hyppii sellainen pikkupiru, kun pomoni on... hän saa melkoiset kiksit tästä, kun tietää aiheuttavansa mielipahaa! Kyllähän minä sen tiedän, että Turussa on muutamia muitakin jakamassa kohtaloani! Silti tämä on perseestä!!!!
- on urakka
NW4EVER kirjoitti:
...sinne vankilaan! Työ on urakka ja se pitää olla valmis 29.12.2005 kello 12.00. Ja kun taka-alalla hyppii sellainen pikkupiru, kun pomoni on... hän saa melkoiset kiksit tästä, kun tietää aiheuttavansa mielipahaa! Kyllähän minä sen tiedän, että Turussa on muutamia muitakin jakamassa kohtaloani! Silti tämä on perseestä!!!!
luontoista ettekö voi millään tehdä niin pitkiä päiviä että aatoksi ja Joulupäiväksi pääsisitte kotiin.
on urakka kirjoitti:
luontoista ettekö voi millään tehdä niin pitkiä päiviä että aatoksi ja Joulupäiväksi pääsisitte kotiin.
...kyllä voidaan. Se riittääkö sekään on sitten toinen juttu. Jos tekisimme 13-15h työpäiviä, mahdollisuus on fifty-fifty! Kestääkö selkä ja muu kroppa? Onko järkeä altistaa itseään järjettömälle työajalle ja huomata sitten aaton aattona ettei se riittäny...:/
- Turun Flikka
NW4EVER kirjoitti:
ovei tarvita, eihä siäl ol viäl vankeika. ;))
Mää annoin tän sul vaan vasta-arkumentiks, voit sannoo sun pomolles. Ja vaarit sit ainaski nelikertasen liksan. ;))) - olla
NW4EVER kirjoitti:
...kyllä voidaan. Se riittääkö sekään on sitten toinen juttu. Jos tekisimme 13-15h työpäiviä, mahdollisuus on fifty-fifty! Kestääkö selkä ja muu kroppa? Onko järkeä altistaa itseään järjettömälle työajalle ja huomata sitten aaton aattona ettei se riittäny...:/
aika nuori kaveri alalla,ihan oikeinko selkä tulee kipeeks ja vielä työstä. jos näihin hommiin ryhtyy on syytä unohtaa seuraavat asiat: työaika,mikä viikonpäivä/juhlapyhä mahtaa olla,terveys riskit,paljonko saan palkkaa tältä VUOROKAUDELTA. On myös syytä muistaa seur.asiat: ainahan voi lopettaa jos ei pärjää, etsi paremmin itelles sopivia hommia, mene esim. kouluun tms...maailma on vaihtoehtoja täynnä.... ps,,,tai tee työsi ruikuttaen kurjuutta ja pomoja haukkuen tänne palstoille ITKIEN vitutus KÄNNEJÄ VETÄEN..tms,,,,,kyllä köyhän elämä on kurjaa ja tyhmän vielä kurjenpaa muistaen että kaiken sinä joudut omalla TYÖLLÄSI ansaitsemaan
- tonttu toljanteri
olla kirjoitti:
aika nuori kaveri alalla,ihan oikeinko selkä tulee kipeeks ja vielä työstä. jos näihin hommiin ryhtyy on syytä unohtaa seuraavat asiat: työaika,mikä viikonpäivä/juhlapyhä mahtaa olla,terveys riskit,paljonko saan palkkaa tältä VUOROKAUDELTA. On myös syytä muistaa seur.asiat: ainahan voi lopettaa jos ei pärjää, etsi paremmin itelles sopivia hommia, mene esim. kouluun tms...maailma on vaihtoehtoja täynnä.... ps,,,tai tee työsi ruikuttaen kurjuutta ja pomoja haukkuen tänne palstoille ITKIEN vitutus KÄNNEJÄ VETÄEN..tms,,,,,kyllä köyhän elämä on kurjaa ja tyhmän vielä kurjenpaa muistaen että kaiken sinä joudut omalla TYÖLLÄSI ansaitsemaan
Pointti tais olla (mun lukutaitoni mukaan) kuitenkin siinä, että joutuu Joulun viettämään yksin.. Eikä niinkään työn rasittavuudessa. Tai sitten ymmärsin väärin. Mikä lienee mahdollista, Tosin erittäin epätodennäköistä:)) Hyvää Joulua!
- urakka työ on
tonttu toljanteri kirjoitti:
Pointti tais olla (mun lukutaitoni mukaan) kuitenkin siinä, että joutuu Joulun viettämään yksin.. Eikä niinkään työn rasittavuudessa. Tai sitten ymmärsin väärin. Mikä lienee mahdollista, Tosin erittäin epätodennäköistä:)) Hyvää Joulua!
URAKKA työtä
- Kuunkulkija
NW4EVER kirjoitti:
pistäis ne lukot oviin joskus myöhemmin sitten. Ei kai ne vangit nyt Jouluna mihinkään....
- hhinnanen
olla kirjoitti:
olla aika vakaa vankkuri alalla,heität kyllä ihan faktoja mutta minä peräänkuulutan oikeaa ja hyvää asennetta sillä aikaan saaadaan hyvä työhenki ja tulos turhaa on miettiä onko oikealla alalla vai ei tekee minkä osaa ja on valmis oppimaan uutta ja epäonnistumisissa pieni itse ironia on aina paikallaan
- galeina
Varsinkin kun sinä taidat kuulua siihen valtaväestöön, jotka ovat ns jouluihmisiä. Toisin kun pomosi.
Olen todellakin jouluihminen! Ajatuskin siitä, että minun pitää olla erossa muista jouluna, saa sappeni kiehumaan! Mut asia on näin, olemme jo matkalla turkuun...arvioitu telakoitumisaika on kello 16.30 paikallista aikaa. Hyvää joulua sinulle!
- galeina
NW4EVER kirjoitti:
Olen todellakin jouluihminen! Ajatuskin siitä, että minun pitää olla erossa muista jouluna, saa sappeni kiehumaan! Mut asia on näin, olemme jo matkalla turkuun...arvioitu telakoitumisaika on kello 16.30 paikallista aikaa. Hyvää joulua sinulle!
..kaikesta huolimatta. Ensi Joulu on sitten taas erilainen ja toivottavasti saat sen sitten viettää rakkaimpiesi kanssa.
galeina kirjoitti:
..kaikesta huolimatta. Ensi Joulu on sitten taas erilainen ja toivottavasti saat sen sitten viettää rakkaimpiesi kanssa.
Ensi joulu TODELLAKIN on erilainen! Minulla on silloin oma perhe, kun on tuo rakkaimpani pieniin päin... :) Mutta tsempataan nyt tämän helvetin yli ja ollaan onnellisia siitä, että ollaan terveitä ja elämä ylipäätään balanssissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822