Kyllä mä olen Antin urasta kiinnostunut

Kritiikki kai sallitaan

vaikka se oli todella surkea laulaja silloin aikoinaan finaalissa. Oli säälittävän huvittavaa pojan usko omaan itteensä, ei se mitään ammattilaisten kritiikkiä kuunnellut, hoki vaan että hän on hyvä. Raukkamainen teko oli vielä "testamentata" äänensä Pakariselle. Olen seurannut sen uraa ihan huvituksen vallassa ja tää nykyinen älykkölook on ihan oma juttunsa. Mistä sille sitä älyä on yhtäkkiä niin ilmaantunut että ihan tyyliksi asti??? Jos se poika ei pian tule kaapista niin sitä ihmettelen. Ei se mikään jumala ole, tavallinen kadun tallaaja Rovaniemeltä. En sitä palvo, en vihaa, kunhan vaan naureskelen. Ei tälläsestä pitäs Tuiskufanien hihat palaa mutta niin vaan taitaa tapahtua...

3

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ehkä

huonoin laulaja finalisteista silloin 2003,mutta aikaa on kulunut ja kehityksessä on menty roimasti eteenpäin.Se on yksi juttu mistä Antissa myös pidän kovasti ja jota arvostan,niin se että se on niin itsevarma ja sillä on mahtava itsetunto.Kukas niihin omiin kykyihin uskois ja luottais jos ei itse.Menneet on menneitä,älytöntä jauhaa jotain testamenttaus juttuja enää.Tavallinen poika on Tuisku,mutta niin mahtava lavakarisma on pojalla ja laulutaito sekä ääni kehittyvät jatkuvasti.Kritiikkiä saa antaa,mutta se on yleensä just jotain tollasta "kaapista ulos"juttuja noi teidän jutut täällä.Antti käyttää silmälaseja koska tarvitsee niitä,näyttävät lasit ovat aina plussaa.Älyä ja kokemusta on varmasti karttunut tässä parin vuoden sisällä roppakaupalla.Että näin.

• ON TOTTA,

HYVIN KIRJOITETTU.

• Ylpeä Homo

Kyllä minäkin olen Antin urasta kiinnostunut. Nimenomaan siitä ns. 'työmiehen urasta'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe