Oli perjantai-iltapäivä viime syksynä ja olin matkustamassa bussilla Espoosta Helsinkiin. Raskas viikko oli takana, ei ollut tultu nukuttua kunnon yö unia monee päivään ja päätin nukahtaa hetkeksi. No, nukuttikin vähän enemmän kun olin ajatellut..jossain vaiheessa oli valahtanut viereiselle penkille makuullee ja vedin penkillä unta autuaan tietämättömänä mistään. Bussi oli jo saapunut päätepysäkille Kamppiin. Bussikuski oli sammuttanut bussista valot ja oli juuri ajamassa bussia kohti varikkoa kun heräsin. Ympärilläni oli pimeää. Oli vielä aivan tokkurassa, kun nousin istumaan ja kiljaisin kirkkaimmalla äänelläni:" Mut on ryöstetty!!" Bussikuski jarrutti käveli luokseni ja sanoi:" Ai, tääl oli veilä joku. Onks sul jotain hätänä?" Kerroin nukahtaneeni bussiin. Bussikuskia nauratti kun huomasin,ettei minulta ollutkaan kadonnut mitään. Ei siinä sit mitään..bussikuski lupasi palata vähän matkaa takasin. Olin aivan nolona...
nukahdin bussiin...
uneksija
1
1139
Vastaukset
- ettäjoo
Ite nukahdin ja heräain keuruulta ja adun jyväskyläs että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166