Oli perjantai-iltapäivä viime syksynä ja olin matkustamassa bussilla Espoosta Helsinkiin. Raskas viikko oli takana, ei ollut tultu nukuttua kunnon yö unia monee päivään ja päätin nukahtaa hetkeksi. No, nukuttikin vähän enemmän kun olin ajatellut..jossain vaiheessa oli valahtanut viereiselle penkille makuullee ja vedin penkillä unta autuaan tietämättömänä mistään. Bussi oli jo saapunut päätepysäkille Kamppiin. Bussikuski oli sammuttanut bussista valot ja oli juuri ajamassa bussia kohti varikkoa kun heräsin. Ympärilläni oli pimeää. Oli vielä aivan tokkurassa, kun nousin istumaan ja kiljaisin kirkkaimmalla äänelläni:" Mut on ryöstetty!!" Bussikuski jarrutti käveli luokseni ja sanoi:" Ai, tääl oli veilä joku. Onks sul jotain hätänä?" Kerroin nukahtaneeni bussiin. Bussikuskia nauratti kun huomasin,ettei minulta ollutkaan kadonnut mitään. Ei siinä sit mitään..bussikuski lupasi palata vähän matkaa takasin. Olin aivan nolona...
nukahdin bussiin...
uneksija
1
1209
Vastaukset
- ettäjoo
Ite nukahdin ja heräain keuruulta ja adun jyväskyläs että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372688- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121759