kuminko kanssa suihin

annuli

Mitkä taudit tarttuvat suuseksissä naiseen ilman kondomia? Kuinka todennäköistä tarttuminen on, jos mies väittää ettei tauteja ole.
Kumin kanssa en ala hommaan, mieluummin jätän tekemättä.
Älkää sitten vastatko että hölmö kaikki tarttuu, kumi päälle!

6

5222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariina-tar

..eivät toimi suojana tauteja vastaan. En ala listaa laatimaan taudeista, mutta suuseksissä tartuntariski on suuri, joten jos on yhtään aihetta epäillä toisen terveyttä niin kumi päälle. Paras vaihtoehto on käydä sulassa sovussa testeissä vaikka yhdessä, niin tiedetään missä mennään.

• toni

Aika moni sukupuolitauti voi tarttua suihin-otossa kuten HIV,klamydia,herpes,hepatiitti B,tipputi ja kuppa eli ei kannata ottaa turhaa riskiä vaan käyttää kondomia jos kyseessä on vielä tuntematon ihminen,sitten tietysti on turvallista jos se ketä imet on tuttu ja ei tauteja,ei siinä sitten mitään.Kumin kanssa pitäs olla ehdoton 100% varmuus...onhan niitä mausteetuja kondomeja joiden kanssa on mukava imeä.

• annuli

Kyseessä ei ole aviomies tai partneri, joskin tuttu kaveri. Mutta ei myönnä mitään tauteja kantavansa, onko edesvastuutonta tarjota paljasta nuoltavaksi jos epäilee.
        Vierastan makukondominkin kanssa, haluan maistaa ihan oikeaa.
        Vähän arveluttaa, pitäisikö ottaa asia vaan puheeksi, vai luottaa toiseen.

• Vaikka mies olisikin käynyt testeissä ja väittää olevansa puhdas, niin valitettavasti kaikkia tauteja ei edes testata.

Kaikki taudit tarttuvat suuseksissä ja limakalvokontaktissa riski on aina yhtä suuri on kyseessä sitten suu tai alapää...

Tosiaan testeissä ei kaikki taudit näy.

• Kale

ei muualla

• olet

juuri sellainen kusipää minkä takia taudit leviää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe