Pika herpes ? :)

hämmentynyt

Minulla ei ole ollut herpestä mutta torstaina havaitsin 2 rakkulaa peniksessäni ja epäilin herpestä. Mutta miten on mahdollista, että ne ovat jo nyt sunnuntaina lähes kadonneet ? Tuleeko herpeksessä aina haavauma vaihe ? Rakkulat eivät olleet kipeät eivätkä kutittaneet. Olisiko herpes jatkunut pidempään että oliko tämä jokin muu kummallinen ihohäiriö ?

10

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka arvio

      kaks todennäköistä vaihtoehtoa, ovat talirauhasten tukkeutuneita suuaukkoja tai ihonalaisia suonenpurkauksia. kivuttomia herpesrakkuloita ei ole ja sitäpaitsi pitäähän tartunta saada ensin, oletko harrastanut suojaamatonta seksiä?

      • hämmentynyt

        olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole

        nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia

        kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntä


      • ei tyypillistä
        hämmentynyt kirjoitti:

        olen harrastanut juu, ja oli sopivan verran aikaakin että olisi sopinut taudin kuvaan mutta kipeitä ne eivät kyllä ole

        nuo oli vain sellasessa kohtaa joissa minulla ei ole talirauhasia

        kävin myös uimahallissa, voisikohan jokin uimahallibakteeri aiheuttaa hieman herpeksen näköistä rakkulaa, tiedä häntä

        no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
        kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.


      • hämmentynyt
        ei tyypillistä kirjoitti:

        no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
        kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.

        no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa


      • hämmentynyt kirjoitti:

        no ei kuumeilua mutta flunssa on, kurkkukipee, päänsärkyä, nuhaa

        Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...


      • hämmentynyt
        Saganna kirjoitti:

        Herpekseltä kuulostaa...Eipä sen sen kauemmin tarvii oireileva olla...

        voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?


      • etsi sellanen
        hämmentynyt kirjoitti:

        voiko herpes rakkula olla sellanen, että se ei ole tippaakaan kipeä ?

        ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.


      • hämmentynyt
        etsi sellanen kirjoitti:

        ei herpes rakkula voi olla kivuton. mene nyt lääkäriin varmistamaan asia ettet tietämättäsi levitä tautia. et voi täältä saada diagnoosia.

        joo, tänään kävin mutta tuloksis menee viikko ja ne eivät ole edes varmat, vasta-aineiden kehittymises vie kuukausia ja sitten uusi tarkistus, haen vain täältä toivoa ettei olis niin ahdistunut olo


      • osalla ihmisiä
        ei tyypillistä kirjoitti:

        no ei se kyllä uimahallista tartu. sitäpaitti jos se on parin päivän päästä oireeton ja rakkula tiessään ei kuulosta herpekseltä, eikä edes kuumeilua?
        kyllä pitää kipua tuntua jos on herpes. oliskos joku muu sitten, suosittelen tutkimuksia.

        Kuule osalla ihmisiä herpes on täysin oireeton. Siis ei näpyn näppyä. Huomaa vasta kun on tartuttanut toisen ja sitten testeihin. Ikinä ei ole oireita mutta niin vaan testit sanoo että on .


    • pikkupöpö

      no ei varmana oo herpest!ettei ois vaa iho ärtynyt..pesusta tai jostai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe