ei se ole helppoa

olla rakastunut....hmmmmm

29

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      Helppoa on ja ihanaa...autuasta....ON:o))))

      • kaikkee tota mutta väärä kohde


      • quistis
        ilottu kirjoitti:

        kaikkee tota mutta väärä kohde

        tippusin käryiltä.....???


      • quistis kirjoitti:

        tippusin käryiltä.....???

        rakastu vaan Lukeen ööh se siit


      • quistis
        ilottu kirjoitti:

        rakastu vaan Lukeen ööh se siit

        Mä rakastun tosi harvoin....Minulla on oma rakkaani....Nyt en ymmärrä?? No ei kai mun tarvitsekkaan....Mut sähän Lukea rakastat:o))


      • quistis kirjoitti:

        Mä rakastun tosi harvoin....Minulla on oma rakkaani....Nyt en ymmärrä?? No ei kai mun tarvitsekkaan....Mut sähän Lukea rakastat:o))

        ja se on vaikeeta......


      • quistis
        ilottu kirjoitti:

        ja se on vaikeeta......

        Olen niin pahoillani puolestanne:o(


      • quistis kirjoitti:

        Olen niin pahoillani puolestanne:o(

        olen itse sotkuni tehnyt ja selvitän ne myös


      • quistis
        ilottu kirjoitti:

        olen itse sotkuni tehnyt ja selvitän ne myös

        kuitenkin...:o)


    • luke67

      helppo olla onnellinen.
      Vai miten se meni????

      • se on vaikiaa.....


      • luke67
        ilottu kirjoitti:

        se on vaikiaa.....

        Jos lukee ja ymmärtää tahallaan väärin.


      • luke67 kirjoitti:

        Jos lukee ja ymmärtää tahallaan väärin.

        niin se on......anteeksi


      • luke67
        ilottu kirjoitti:

        niin se on......anteeksi

        Aamul, jos sillo parempi mieli.


      • luke67 kirjoitti:

        Aamul, jos sillo parempi mieli.

        niinkö.......


      • luke67
        ilottu kirjoitti:

        niinkö.......

        Täs on kiukutellu ja ollu hankala??


      • luke67 kirjoitti:

        Täs on kiukutellu ja ollu hankala??

        tietenkin minä.....mutta jos ny kuitenkii


      • luke67
        ilottu kirjoitti:

        tietenkin minä.....mutta jos ny kuitenkii

        Säkin pää tyynyyn.


      • luke67 kirjoitti:

        Säkin pää tyynyyn.

        ottaa kunnolla hih yäk hmmmm öööh kups....kuullaan joskus....


      • leidi_10

        ..ei sitä voi salata..Kiitos niistä viimeöisistä..;))))


    • osuman sai...." mites se jatkuu...
      ilottu huitase mua kaulimel päähän tulis uni paremmin......=:0)))))

      • voi.....mua tässä pitää huitasta ees metrisellä halolla...en mäkään saa unta


      • ilottu kirjoitti:

        voi.....mua tässä pitää huitasta ees metrisellä halolla...en mäkään saa unta

        mitäs täs nyt pitäis tehä..........ai sulla sama vaiva,,,,,,,, ei väskää.......=:0(


      • BBrunetti kirjoitti:

        mitäs täs nyt pitäis tehä..........ai sulla sama vaiva,,,,,,,, ei väskää.......=:0(

        huitase kerran niin saa nukuttuu....voi oon varmaan Lukee loukannu tänään/eilen sniiff


      • ilottu kirjoitti:

        huitase kerran niin saa nukuttuu....voi oon varmaan Lukee loukannu tänään/eilen sniiff

        loukannu....älä höpsi..........


      • BBrunetti kirjoitti:

        loukannu....älä höpsi..........

        oon onnellinen ja onneton yhtä aikaa....ois vissiin jotain tehtävä


      • ilottu kirjoitti:

        oon onnellinen ja onneton yhtä aikaa....ois vissiin jotain tehtävä

        ole onnellinen älä onneton...jookos.......
        meen tutimaan..... ja *halii*........
        kauniita unia oman kullan kuvia......=:0))))))))))))))))))))))))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ole onnellinen älä onneton...jookos.......
        meen tutimaan..... ja *halii*........
        kauniita unia oman kullan kuvia......=:0))))))))))))))))))))))))))))

        mä jaksan vaik ypoyksin näitä polkuja tallata viimeiseen asti kun mun rakkaani ei ole vierelläin...hyvää yötä bb


    • niin moneksi

      ja asemalle loput pysähtyy ihmettelemään.

      Hooooooooooooooooooooooooooooooomenta.
      Hummmmmmmmmmmmmmmmentta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe