Uskotko, että naisella on yksi kylkiluupari enemmän kuin miehellä?
Kylkiluut
15
1345
Vastaukset
- kretsku
Miehellähän on tunnetusti pariton määrä kylkiluita, mm. Demskin matematiikalla voidaan päästä tähän tulokseen.
Myös Behe TMI tukee tälläistä palautumatonta monimutkaisuutta.
Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot.- PekkaPakana
filosofia kirjoitti:
tunnetusti yhtä paljon kylkiluita, mm. ruumiinavaukset tämän todistavat :D
Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.
PekkaPakana kirjoitti:
Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.
Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)
"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."
Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.
Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?- PekkaPakana
filosofia kirjoitti:
Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)
Nyt maailmankuvani kyllä romahti kokonaan.
- Elli
filosofia kirjoitti:
"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."
Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.
Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?
Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.
Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta. Elli kirjoitti:
vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?
Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.
Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.kretskuhan alunperi niin väitti
-->"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."
"Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta."
En minä mitään johtopäätöksiä tehnyt, eikä tuosta miehen kylkiluu jutuista minkäänlaisia todisteita olekaan.
Mutta jos se on tosi niin pitää vain todeta että tyhmä jumala :) Olisi ne voinut luoda erikseenkin...- Logiikkaa
Elli kirjoitti:
vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?
Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.
Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.Mutta loppulausahduksen johtopäätös vaikuttaa ihan oikealta.
Taidat olla mukava mutjauttelija,niinkuin savolaiset kyläkaupan rappusilla.heh.Ei sellainen nainen voi olla pelkän evoluution tulos.
- Nimetön
Ei ole. Molemmilla 12 paria.
- Jeesus rakastelee sinuakin
Rammatussa sanotaan että jumala otti Aatamilta kylkiluun luodakseen naisen joten kaikilla miehillä on parillinen määrä kylkiluita.
Joka väittää muuta valehtelee tai hourii tai vähintään aistit pettää. Parillinen määrä kylkiluita miehellä on atestien ja saatanan välinen rienaus jonka tarkoitus on johtaa ihmiset pois jumalan ja jeesuksen rakkaudesta.- Jeesus rakastelee sinuakin
Pariton
että lääketiede elää vielä antiikin aikaa :D
Sinun olisi kannattanut kuunnella biologian tunneilla.- Nimetön
Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..
- squirrel
Nimetön kirjoitti:
Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..
Kun ne ovat saaneet tiedon henkistyneesti suoraan Jumalalta, joka ei Raamatun mukaan voi valehdella.
(Joskus pähkin asian tiimoilta:
Jumala sanoo->muuttuu todeksi.
Tälläisestä tilanteesta(enteet muuttuu aina tosiksi) kreikkalaiset kirjoitteli juttujakin.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581