Kylkiluut

Aatami

Uskotko, että naisella on yksi kylkiluupari enemmän kuin miehellä?

15

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kretsku

      Miehellähän on tunnetusti pariton määrä kylkiluita, mm. Demskin matematiikalla voidaan päästä tähän tulokseen.
      Myös Behe TMI tukee tälläistä palautumatonta monimutkaisuutta.
      Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot.

      • tunnetusti yhtä paljon kylkiluita, mm. ruumiinavaukset tämän todistavat :D


      • PekkaPakana
        filosofia kirjoitti:

        tunnetusti yhtä paljon kylkiluita, mm. ruumiinavaukset tämän todistavat :D

        Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.


      • PekkaPakana kirjoitti:

        Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.

        Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)


      • "Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."

        Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.

        Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?


      • PekkaPakana
        filosofia kirjoitti:

        Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)

        Nyt maailmankuvani kyllä romahti kokonaan.


      • Elli
        filosofia kirjoitti:

        "Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."

        Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.

        Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?

        vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?

        Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.

        Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.


      • Elli kirjoitti:

        vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?

        Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.

        Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.

        kretskuhan alunperi niin väitti

        -->"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."

        "Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta."

        En minä mitään johtopäätöksiä tehnyt, eikä tuosta miehen kylkiluu jutuista minkäänlaisia todisteita olekaan.

        Mutta jos se on tosi niin pitää vain todeta että tyhmä jumala :) Olisi ne voinut luoda erikseenkin...


      • Logiikkaa
        Elli kirjoitti:

        vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?

        Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.

        Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.

        Mutta loppulausahduksen johtopäätös vaikuttaa ihan oikealta.

        Taidat olla mukava mutjauttelija,niinkuin savolaiset kyläkaupan rappusilla.heh.Ei sellainen nainen voi olla pelkän evoluution tulos.


    • Nimetön

      Ei ole. Molemmilla 12 paria.

    • Jeesus rakastelee sinuakin

      Rammatussa sanotaan että jumala otti Aatamilta kylkiluun luodakseen naisen joten kaikilla miehillä on parillinen määrä kylkiluita.

      Joka väittää muuta valehtelee tai hourii tai vähintään aistit pettää. Parillinen määrä kylkiluita miehellä on atestien ja saatanan välinen rienaus jonka tarkoitus on johtaa ihmiset pois jumalan ja jeesuksen rakkaudesta.

      • Jeesus rakastelee sinuakin

        Pariton


      • että lääketiede elää vielä antiikin aikaa :D

        Sinun olisi kannattanut kuunnella biologian tunneilla.


      • Nimetön

        Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..


      • squirrel
        Nimetön kirjoitti:

        Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..

        Kun ne ovat saaneet tiedon henkistyneesti suoraan Jumalalta, joka ei Raamatun mukaan voi valehdella.

        (Joskus pähkin asian tiimoilta:
        Jumala sanoo->muuttuu todeksi.
        Tälläisestä tilanteesta(enteet muuttuu aina tosiksi) kreikkalaiset kirjoitteli juttujakin.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe