Kylkiluut

Aatami

Uskotko, että naisella on yksi kylkiluupari enemmän kuin miehellä?

15

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kretsku

      Miehellähän on tunnetusti pariton määrä kylkiluita, mm. Demskin matematiikalla voidaan päästä tähän tulokseen.
      Myös Behe TMI tukee tälläistä palautumatonta monimutkaisuutta.
      Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot.

      • tunnetusti yhtä paljon kylkiluita, mm. ruumiinavaukset tämän todistavat :D


      • PekkaPakana
        filosofia kirjoitti:

        tunnetusti yhtä paljon kylkiluita, mm. ruumiinavaukset tämän todistavat :D

        Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.


      • PekkaPakana kirjoitti:

        Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.

        Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)


      • "Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."

        Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.

        Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?


      • PekkaPakana
        filosofia kirjoitti:

        Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)

        Nyt maailmankuvani kyllä romahti kokonaan.


      • Elli
        filosofia kirjoitti:

        "Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."

        Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.

        Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?

        vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?

        Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.

        Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.


      • Elli kirjoitti:

        vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?

        Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.

        Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.

        kretskuhan alunperi niin väitti

        -->"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."

        "Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta."

        En minä mitään johtopäätöksiä tehnyt, eikä tuosta miehen kylkiluu jutuista minkäänlaisia todisteita olekaan.

        Mutta jos se on tosi niin pitää vain todeta että tyhmä jumala :) Olisi ne voinut luoda erikseenkin...


      • Logiikkaa
        Elli kirjoitti:

        vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?

        Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.

        Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.

        Mutta loppulausahduksen johtopäätös vaikuttaa ihan oikealta.

        Taidat olla mukava mutjauttelija,niinkuin savolaiset kyläkaupan rappusilla.heh.Ei sellainen nainen voi olla pelkän evoluution tulos.


    • Nimetön

      Ei ole. Molemmilla 12 paria.

    • Jeesus rakastelee sinuakin

      Rammatussa sanotaan että jumala otti Aatamilta kylkiluun luodakseen naisen joten kaikilla miehillä on parillinen määrä kylkiluita.

      Joka väittää muuta valehtelee tai hourii tai vähintään aistit pettää. Parillinen määrä kylkiluita miehellä on atestien ja saatanan välinen rienaus jonka tarkoitus on johtaa ihmiset pois jumalan ja jeesuksen rakkaudesta.

      • Jeesus rakastelee sinuakin

        Pariton


      • että lääketiede elää vielä antiikin aikaa :D

        Sinun olisi kannattanut kuunnella biologian tunneilla.


      • Nimetön

        Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..


      • squirrel
        Nimetön kirjoitti:

        Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..

        Kun ne ovat saaneet tiedon henkistyneesti suoraan Jumalalta, joka ei Raamatun mukaan voi valehdella.

        (Joskus pähkin asian tiimoilta:
        Jumala sanoo->muuttuu todeksi.
        Tälläisestä tilanteesta(enteet muuttuu aina tosiksi) kreikkalaiset kirjoitteli juttujakin.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe