Uskotko, että naisella on yksi kylkiluupari enemmän kuin miehellä?
Kylkiluut
15
1345
Vastaukset
- kretsku
Miehellähän on tunnetusti pariton määrä kylkiluita, mm. Demskin matematiikalla voidaan päästä tähän tulokseen.
Myös Behe TMI tukee tälläistä palautumatonta monimutkaisuutta.
Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot.- PekkaPakana
filosofia kirjoitti:
tunnetusti yhtä paljon kylkiluita, mm. ruumiinavaukset tämän todistavat :D
Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.
PekkaPakana kirjoitti:
Niissä ruumiinavauksissa ei olekaan käytetty Demskin matikkaa.
Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)
"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."
Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.
Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?- PekkaPakana
filosofia kirjoitti:
Näin ollen Demskin matematiikka on todistettu vääräksi... ;) (jos se on sellaista kuten väitätte)
Nyt maailmankuvani kyllä romahti kokonaan.
- Elli
filosofia kirjoitti:
"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."
Eli muilla lajeilla oli molemmat sukupuolet jo alusta.
Miksi jumala sitten halveksuu naista niin että luo tämän miehen kylkiluusta? Eikä luo häntä heti niinkuin muiden lajien naaraat?vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?
Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.
Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta. Elli kirjoitti:
vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?
Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.
Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.kretskuhan alunperi niin väitti
-->"Neanderthalin ihmisellä oli tiettävästi kaikki kylkiluut tallella joten on selvää etteivät he olleet luotuja samalla lailla kuin Sapienssin Homot."
"Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta."
En minä mitään johtopäätöksiä tehnyt, eikä tuosta miehen kylkiluu jutuista minkäänlaisia todisteita olekaan.
Mutta jos se on tosi niin pitää vain todeta että tyhmä jumala :) Olisi ne voinut luoda erikseenkin...- Logiikkaa
Elli kirjoitti:
vaikka muidenkin lajien naaraat olisi luotu urosten kylkiluista heidän apulaisikseen?
Kaikilla lajeilla ei nykyään ole kylkiluita, mutta onhan uroksella aluksi voinut silti olla yksi kylkiluu naaraan luomista varten.
Täällä tehdään kumman herkästi johtopäätöksiä puutteellisten tietojen pohjalta.Mutta loppulausahduksen johtopäätös vaikuttaa ihan oikealta.
Taidat olla mukava mutjauttelija,niinkuin savolaiset kyläkaupan rappusilla.heh.Ei sellainen nainen voi olla pelkän evoluution tulos.
- Nimetön
Ei ole. Molemmilla 12 paria.
- Jeesus rakastelee sinuakin
Rammatussa sanotaan että jumala otti Aatamilta kylkiluun luodakseen naisen joten kaikilla miehillä on parillinen määrä kylkiluita.
Joka väittää muuta valehtelee tai hourii tai vähintään aistit pettää. Parillinen määrä kylkiluita miehellä on atestien ja saatanan välinen rienaus jonka tarkoitus on johtaa ihmiset pois jumalan ja jeesuksen rakkaudesta.- Jeesus rakastelee sinuakin
Pariton
että lääketiede elää vielä antiikin aikaa :D
Sinun olisi kannattanut kuunnella biologian tunneilla.- Nimetön
Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..
- squirrel
Nimetön kirjoitti:
Jos pari tuhatta vuotta vanhas paimentolaisten satukirjas niin sanotaan niin täytyyhän sen silloin olla totta..
Kun ne ovat saaneet tiedon henkistyneesti suoraan Jumalalta, joka ei Raamatun mukaan voi valehdella.
(Joskus pähkin asian tiimoilta:
Jumala sanoo->muuttuu todeksi.
Tälläisestä tilanteesta(enteet muuttuu aina tosiksi) kreikkalaiset kirjoitteli juttujakin.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368