Sarjan nimi pitäisi olla; epätoivoiset NAISET? Miksi se ei ole, onko femakot jo rantautuneet suomentajiksi?
Epätoivoiset NAISET
13
2048
Vastaukset
- Tietäjä84
...TÄydelliset naiset kuulostaa paremmalta ...ehkä ku o tottunu mut hyvä näin!!!
- siisselixi
senvuoksi että: kulissit pidetään pystyssä vaikka mikä olisi!
Siksi täydelliset naiset, eikä epätoivoiset, suomentajalla on sytyttänyt! - nimmari1
siisselixi kirjoitti:
senvuoksi että: kulissit pidetään pystyssä vaikka mikä olisi!
Siksi täydelliset naiset, eikä epätoivoiset, suomentajalla on sytyttänyt!Ahaa, kannattaisiko katsoa ko. sarjaa? Itse en ole uskaltanut, koska sen on mainostettu olevan suosittu. Olen sen verta kûlturelli.
- Tietäjä84
nimmari1 kirjoitti:
Ahaa, kannattaisiko katsoa ko. sarjaa? Itse en ole uskaltanut, koska sen on mainostettu olevan suosittu. Olen sen verta kûlturelli.
Menetin LOISTAVAN sarjan "kûlturellisuutsi" takia ....BUAHAHAAAAAA!!!
- nimmari1
Tietäjä84 kirjoitti:
Menetin LOISTAVAN sarjan "kûlturellisuutsi" takia ....BUAHAHAAAAAA!!!
Mitä loistavaa siinä on?
- siisselixi
nimmari1 kirjoitti:
Mitä loistavaa siinä on?
eli kyllä voit pittää kylddyrillisyytesi puhtoisena edelleenkin. ;:=) tjooohh..
- pikkupeikko
nimmari1 kirjoitti:
Mitä loistavaa siinä on?
se on niin koukuttava sarja.. en oo ikinä ennen ollut näin koukussa mihinkään sarjaan :D
- Tietäjä84
pikkupeikko kirjoitti:
se on niin koukuttava sarja.. en oo ikinä ennen ollut näin koukussa mihinkään sarjaan :D
Eipä muuta lisättävää!!! Niin paitsi että se että toivottavasti kuolet "kûlturellisuutesi" takia!!!
- pirpana
pikkupeikko kirjoitti:
Taidat olla sen verran nuori, ettet ole katsonut aikoinaan Beverly Hillsiä tai Melrose Placea... Jotain samaa havaittavissa myös tässä ohjelmassa...
- oldpappas
pirpana kirjoitti:
Taidat olla sen verran nuori, ettet ole katsonut aikoinaan Beverly Hillsiä tai Melrose Placea... Jotain samaa havaittavissa myös tässä ohjelmassa...
Tarkotatko LA beatia?
- ssiiisseli
pirpana kirjoitti:
päivänäkään, noihan oli teinien lässytyksiä.
- Carlos-fani
sarjan nimi on Desperate housewives eli Epätoivoiset kotirouvat! Ja empä tiiä mut mä olisin paljon enemmän kiinnostunu simmosest tittelist enkä TNäst. Mut jaa-a.
- aina olleet kääntäjiä
ja miten liittyy naisiin että se on käännetty noin? Miten voit vetää tollasestakin feminismiä?!? Se nimihän vaan puhuu siitä että ne yrittää pitää kulissit pystyssä täydellisyydestä vaikka elämä on kaikkea muuta.
Miten se juttu mitenkään liittyy siihen onko kääntäjä nainen vai mies. Kyl huomaa et sovisnitit on niin älyttömän tyhmiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976