...kirjoittaa enää viestiä sinulle viestipuuhusi, kun päiväkirjasi menisi täyteen. Sinun pitää täyttää se ihan itse loppuun.Niih :D
..jopas jotakin.. mitenkäs minä nyt sitten..tuli kyllä aika äkkiä täyteen tuo päivis.. hmm.. :)0ÄänestäKommentoi
Minä vietän joulun yksin omassa luolassani ja täytyy tunnustaa että viihdyn itseni kanssa oikein hyvin..*napostelee pikkuleipää* =)0ÄänestäKommentoi
käyhän kirjoitti:saunassa :D*hali*Ja siihen päälle nappaan kylmää ja huurteista olutta. *nam**jouluhali* =)0ÄänestäKommentoi
TTT kirjoitti:Ja siihen päälle nappaan kylmää ja huurteista olutta. *nam**jouluhali* =)viedä minulta näkökyvyn...maailma kutistuu ja kitistyy...*hui*Oltkos saanut glögiä piparin kanssa?0ÄänestäKommentoi
Toivottelen tällä tapaa jo hyvissä ajoin, sillä katoan toivotukseni myötä kuvasta ja palaan takaisin (jos palaan) joskus hamassa tulevaisuudessa.Oli mukava jutella kanssasi, hyvää jatkoa ja elämäniloa sinulle, nyt ja vastaisuudessakin. =)-TTT-0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 8
Vanhimmat
..jopas jotakin.. mitenkäs minä nyt sitten..
tuli kyllä aika äkkiä täyteen tuo päivis.. hmm.. :)
kirjoita loppuun
ei ole vielä punaista pallukkaaa....
*ei jaksa odottaa*
Minä vietän joulun yksin omassa luolassani ja täytyy tunnustaa että viihdyn itseni kanssa oikein hyvin..
*napostelee pikkuleipää* =)
saunassa :D
*hali*
Ja siihen päälle nappaan kylmää ja huurteista olutta. *nam*
*jouluhali* =)
viedä minulta näkökyvyn...
maailma kutistuu ja kitistyy...
*hui*
Oltkos saanut glögiä piparin kanssa?
Toivottelen tällä tapaa jo hyvissä ajoin, sillä katoan toivotukseni myötä kuvasta ja palaan takaisin (jos palaan) joskus hamassa tulevaisuudessa.
Oli mukava jutella kanssasi, hyvää jatkoa ja elämäniloa sinulle, nyt ja vastaisuudessakin. =)
-TTT-
Pidä mieli virkeänä :)
( ja Jumala mielessä ja housut jalassa)
*hih*