Minua ärsyttää kun kaikki sarjassa eroavat. Itkettää ihan.
Bree on ihana ja Rex on hänelle ihan hirveä.
Voimia ja jaksamisia Breelle
Breen ja Rexin ero =(
6
993
Vastaukset
- iiihana rex
Bree on inhottava Rexille, iskee apteekkarin ja kostaa Rexille. Rex haki sex-juttuja kun Bree ei suostunut.
- .....
Ku Rex ei kehdannu Breelle kertoa fetisseistään, vaikka Bree nimenomaisesti kysyi asiaa. Rex on se luovuttaja joka ei uskaltanut tehdä töitä avioliittonsa eteen. Avioliitto näet vaatii myös hieman ponnisteluja toimiakseen. Ei kyllä Breekään suostunut asioistaan pahemmin avautumaan. Molemminpuolista sössimistä koko suhde...
- paljastan
EI NE EROA!!!
- hmm...
kyllä vähän vaikuttais siltä, että ne eroo. ja tässä samalla, mun mielestä rex on sille breelle ihan hirvee, vaikka bree on koittanu kestää...hyvä että palkkas asianajajan!ja rexin mielestä breen pitäs viel antaa anteeks sen pettäminen!hyh hyh! se on iljettävä mies. menis takas sinne naapurin naista nuoleskelemaan ja jättäis breen rauhaan!bree on kunnollinen nainen, ja ansaitsee paremman miehen!näin on!
- palalal
hmm... kirjoitti:
kyllä vähän vaikuttais siltä, että ne eroo. ja tässä samalla, mun mielestä rex on sille breelle ihan hirvee, vaikka bree on koittanu kestää...hyvä että palkkas asianajajan!ja rexin mielestä breen pitäs viel antaa anteeks sen pettäminen!hyh hyh! se on iljettävä mies. menis takas sinne naapurin naista nuoleskelemaan ja jättäis breen rauhaan!bree on kunnollinen nainen, ja ansaitsee paremman miehen!näin on!
kyllä ne eroaa ja rex sitäpaitsi kuolee.
- ......
palalal kirjoitti:
kyllä ne eroaa ja rex sitäpaitsi kuolee.
rex kuolee ja bree kuolee? mahtaa tulla mielenkiintonen sarja...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805