Minua ärsyttää kun kaikki sarjassa eroavat. Itkettää ihan.
Bree on ihana ja Rex on hänelle ihan hirveä.
Voimia ja jaksamisia Breelle
Breen ja Rexin ero =(
6
1038
Vastaukset
- iiihana rex
Bree on inhottava Rexille, iskee apteekkarin ja kostaa Rexille. Rex haki sex-juttuja kun Bree ei suostunut.
- .....
Ku Rex ei kehdannu Breelle kertoa fetisseistään, vaikka Bree nimenomaisesti kysyi asiaa. Rex on se luovuttaja joka ei uskaltanut tehdä töitä avioliittonsa eteen. Avioliitto näet vaatii myös hieman ponnisteluja toimiakseen. Ei kyllä Breekään suostunut asioistaan pahemmin avautumaan. Molemminpuolista sössimistä koko suhde...
- paljastan
EI NE EROA!!!
- hmm...
kyllä vähän vaikuttais siltä, että ne eroo. ja tässä samalla, mun mielestä rex on sille breelle ihan hirvee, vaikka bree on koittanu kestää...hyvä että palkkas asianajajan!ja rexin mielestä breen pitäs viel antaa anteeks sen pettäminen!hyh hyh! se on iljettävä mies. menis takas sinne naapurin naista nuoleskelemaan ja jättäis breen rauhaan!bree on kunnollinen nainen, ja ansaitsee paremman miehen!näin on!
- palalal
hmm... kirjoitti:
kyllä vähän vaikuttais siltä, että ne eroo. ja tässä samalla, mun mielestä rex on sille breelle ihan hirvee, vaikka bree on koittanu kestää...hyvä että palkkas asianajajan!ja rexin mielestä breen pitäs viel antaa anteeks sen pettäminen!hyh hyh! se on iljettävä mies. menis takas sinne naapurin naista nuoleskelemaan ja jättäis breen rauhaan!bree on kunnollinen nainen, ja ansaitsee paremman miehen!näin on!
kyllä ne eroaa ja rex sitäpaitsi kuolee.
- ......
palalal kirjoitti:
kyllä ne eroaa ja rex sitäpaitsi kuolee.
rex kuolee ja bree kuolee? mahtaa tulla mielenkiintonen sarja...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1243626Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763148SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.832598Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72396Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2212262Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302141- 42929
- 95918
- 52806
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16770