kasvusta

sööpäri

Mormoneilla näkyy olevan isompi kasvu jäsenmäärässä kui jt:lla.
Mistä se johtuu? Onko mormonien käännytystyö jotenkin tehokkaampaa?

10

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku_Meilo

      >>Onko mormonien käännytystyö jotenkin tehokkaampaa?

      Tornilogiikalla pääteltynä voisi ajatella, että Saatana avittaa omiaan.

      Silloin kun ei ole kasvua, niin kasvun puute ei ole merkki Jehovan siunauksen puutteesta, vaan Saatanan ylenmääräisestä aktiviteetistä. Kun on kasvua, niin se on merkki Jehovan siunauksesta.

      Niin tai näin, niin loppu on hyvin, hyvin lähellä. Siis todella pian.

      • sööpäri

        Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan. Niinhän se menee että kaikki voidaan perustella Saatanalla. Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.


      • Markku_Meilo
        sööpäri kirjoitti:

        Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan. Niinhän se menee että kaikki voidaan perustella Saatanalla. Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.

        >>Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan.

        Karkeasti ottaen homman lumoissa vierähti viisi vuosikymmentä. Sen jälkeinen kymmenvuotiskausi on ollut seesteisempää, katsotaan mitä seuraava saa aikaan.

        >>Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.

        Satuitko muuten näkemään enkeleitä, Jeesusta tai Jehovaa todistaja-aikanasi?


      • sööpäri
        Markku_Meilo kirjoitti:

        >>Huomaan että olet todella perehtynyt asiaan.

        Karkeasti ottaen homman lumoissa vierähti viisi vuosikymmentä. Sen jälkeinen kymmenvuotiskausi on ollut seesteisempää, katsotaan mitä seuraava saa aikaan.

        >>Minutkin on nimitetty Saatanan lapseksi, vaikka en ole koskaan heppua edes nähnyt.

        Satuitko muuten näkemään enkeleitä, Jeesusta tai Jehovaa todistaja-aikanasi?

        Kovastihan minä vaivaa näin asian eteen vaivaa, mutta kukaan ei koskaan ilmestynyt minulle. Se oli kait sitä näkymätöntä läsnäoloa.

        Meillä on yksi kaveri töissä joka on harrastanut näkymätöntä läsnäoloa jo kolme viikkoa. Muuten ihan ok homma mutta kun se näkymätön läsnäolija ei tee mitään. Me näkyvästi läsnäolevat sitten joudumme tekemään hänenkin hommansa.

        Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta. Elämäni ei näet ole muuttunut paljoakaan siitä mitä se oli silloin kun en ollut saanut tätä uutta ottoisää.


      • Markku_Meilo
        sööpäri kirjoitti:

        Kovastihan minä vaivaa näin asian eteen vaivaa, mutta kukaan ei koskaan ilmestynyt minulle. Se oli kait sitä näkymätöntä läsnäoloa.

        Meillä on yksi kaveri töissä joka on harrastanut näkymätöntä läsnäoloa jo kolme viikkoa. Muuten ihan ok homma mutta kun se näkymätön läsnäolija ei tee mitään. Me näkyvästi läsnäolevat sitten joudumme tekemään hänenkin hommansa.

        Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta. Elämäni ei näet ole muuttunut paljoakaan siitä mitä se oli silloin kun en ollut saanut tätä uutta ottoisää.

        >>Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta.

        Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914.


      • Markku_Meilo kirjoitti:

        >>Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta.

        Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914.

        >>Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914.
        >>

        Millähän tuota tälläkertaa perustellaan?


      • timotei
        Markku_Meilo kirjoitti:

        >>Sekin on vähän epäselvää, että miten se minun nykyinen isäni aikoo pitää minusta huolta.

        Tämä nykytilanne on minullekin arvoitus. Vartiotorniseuran väitteen mukaan asiat ovat menneet huonommaksi kun Jeesus ryhtyi hoitelemaan maapallon asioita vuonna 1914.

        olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914 ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa. Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.


      • Markku_Meilo
        timotei kirjoitti:

        olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914 ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa. Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.

        >>olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914

        Jolloin pakanain hallintoaika piti päättymän ja taivaallisen hallinon alkaman? Kuka huseerasi maapallolla ennen vuotta 1914, jolloin asiat olivat Vartiotorniseuran mukaan paremmin?

        >>ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa.

        Saatana on Jeesuksen veli, toki sikäli erikoinen veli, että on veljensä kautta luotu.

        >> Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.

        Enkeleitä, onko heitä?


      • timotei
        Markku_Meilo kirjoitti:

        >>olen ymmärtänyt, että saatana ryhtyi oikein tosissaan huseeraamaan pallollamme vuonna 1914

        Jolloin pakanain hallintoaika piti päättymän ja taivaallisen hallinon alkaman? Kuka huseerasi maapallolla ennen vuotta 1914, jolloin asiat olivat Vartiotorniseuran mukaan paremmin?

        >>ja Jeesus taivaassa olelee isänsä ja sisarustensa kanssa.

        Saatana on Jeesuksen veli, toki sikäli erikoinen veli, että on veljensä kautta luotu.

        >> Olen kyllä kuullut, että naisenkeleitä ei ole, mutta en ole asiasta kovin varma.

        Enkeleitä, onko heitä?

        Jt-opissa on kummallinen, että sanotaan jumalan heittäneen saatanan maanpinnalle taivaasta v.1914?? ja alkaneen hallita täällä. Siis, kuten sanoit kuka hallitsi sitä ennen ja antoi ruton ja koleran tappaa ihmisiä ennätystahtiin. Joopa joo, tutkimattomia ovat herrojen tiet ja aatokset.

        Mistä hatusta tuo vuosikin on taas vedetty, varmaan samasta, mistä myös nämä myöhemmät harmavuodet y.m.

        Enkelit lienevät enemmän sukua joulupukille kuin meille ihmisille.
        terv. skeptinen haihattelija timotei


      • Markku_Meilo
        timotei kirjoitti:

        Jt-opissa on kummallinen, että sanotaan jumalan heittäneen saatanan maanpinnalle taivaasta v.1914?? ja alkaneen hallita täällä. Siis, kuten sanoit kuka hallitsi sitä ennen ja antoi ruton ja koleran tappaa ihmisiä ennätystahtiin. Joopa joo, tutkimattomia ovat herrojen tiet ja aatokset.

        Mistä hatusta tuo vuosikin on taas vedetty, varmaan samasta, mistä myös nämä myöhemmät harmavuodet y.m.

        Enkelit lienevät enemmän sukua joulupukille kuin meille ihmisille.
        terv. skeptinen haihattelija timotei

        >>Joopa joo, tutkimattomia ovat herrojen tiet ja aatokset.

        Epätoivoinen mieli saa ihmeitä aikaan. Pakolla on löydettävä mitä ihmeellisempiä vastauksia, vaikka perusteltuja kysymyksiä ei ole.

        >>Mistä hatusta tuo vuosikin on taas vedetty, varmaan samasta, mistä myös nämä myöhemmät harmavuodet y.m.

        Vuoden 1914 laskennalle ei ole raamatullisia perusteita, historiallisista lähtökohdista puhumattakaan. Vaikka Vartiotiotorniseura kailottaa lopun ajoista ja siihen liittyvistä merkeistä, niin jokainen merkittävä ennustus on ollut puhdasta matematiikkaa. Ja nekin vielä vuodella pielessä aina 1940-luvulle saakka.

        >>Enkelit lienevät enemmän sukua joulupukille kuin meille ihmisille.

        Enkelten sukulaisuussuhteista en ole tietoinen, selvitän ensin Hammaskeijun ja Hammaspeikon sukutaustat, tärkeysjärjestys ennen kaikkea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe