Tarja Halonen ja SETA

Tony.Blair

Syyskuussa uutisoitiin, että SETA on ensimmäisen kerran valinnut puheenjohtajakseen naisen, mutta jotakin jäi sanomatta. Mihin unohtui se tosiasia, että presidentti Tarja Halonen toimi tämän luonnottomuuksia kannattavan järjestön puheenjohtajana vuosina 1980-81?

Halusiko media (kuin) yhteisestä sopimuksesta näin vaalien alla vaieta tästä kiusallisesta asiasta, josta tuskin kukaan ”normaali” viitsisi ylpeillä? Vai tuliko ”ohjeistusta” lehtien päätoimittajille suoraan presidentin kansliasta?

Onko normaalia, jos kaksi samaa sukupuolta olevaa ihmistä harjoittaa sodomiaa? Juuri tällaista SETA kannattaa ja jopa rohkaisee siihen.

Haluatteko te presidentin, joka kannattaa tällaista saastaista luonnottomuutta?

13

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "normaali" mitä s...

Joskus ihmettelen näitä juttuja Setasta ja sitä vihaa, mitä jotkut ihmiset tuntevat seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan. Olen itse hetero, ihan täysin, mutta en näe mitään syytä olla hyväksymättä ihmistä, joka on jotain muuta. Se ei ole minulta pois, koskaan kukaan homo, lesbo tai joku muu ei ole tullut minua häiritsemään ja ne, joita tunnen ovat osoittautuneet ihan mukaviksi normaaleiksi ihmisiksi. Eivät tyrkytä omaa seksuaalisuuttaan, jokainen hoitaa sen puolen yksityisesti. Minusta se ei kuulu kenellekään. Toisaalta he ovat vähemmistö ja erilaisuus tuottaa heille hyvinkin paljon ongelmia, eikä vähintä ole se, että pystyy hyväksymään oman erilaisuutensa. Itseasiassa luulen, että homo tai lesbo on kyllä joutunut käymään läpi melkoisen kiirastulen ennenkuin pystyy tulemaan ulos kaapistaan. Minusta jokaisella on oikeus seksuaalisuuteensa omalla tavallaan, kunhan se ei loukkaa toisten oikeuksia.
      Mutta nuo ongelmat ovat varmaan suuria ja siksi on erittäin hyvä, että on olemassa järjestö tai järjestöjä, niitä varmaan on enemmänkin, joiden kautta he voivat hoitaa asioitaan ja saada tukea.
      Se ei ole meiltä heteroilta pois. Mutta antipatioihinhan onkin yleensä syynä pelko, oma alitajuntainenkin pelko. Mistähän.. no sitä sopii miettiä. Jollakin voi olla huonoja kokemuksia, mutta yleensä se on jotain muuta.

Olen eri mieltä saastaisuudesta, tässä maailmassa on niin paljon todellisia ongelmia, miksi keskittyä asiaan, jonka voi vaan antaa olla, eikä se sen jälkeen häiritse enää ollenkaan. Setan toiminta ei todellakaan näy tavallisen ihmisen elämässä, jos hän ei sitä halua. Mutta miksi haluaa.. ihan vaan provosoidakseen vaiko jonkun muun takia.

Tässä asiassa ei ole mitään kiusallista.

• on mielisairaus

Joopa joo,

Ennenkuin demarit pääsivät politiikan korkeimmalle jakkaralle koiviston myötä, luokiteltiin homoseksuaalinen käyttäytyminen enemmän tai vähemmän mielisairaudeksi psykologian oppikirjoissa. Halonen jatkaa tätä demarien korkeata ääni-millä-hyvänsä taktiikkaa ja yrittää "suvaitsevaisuuden" nimissä tehdä hinttaamisesta salonkikelpoista käyttäytymistä. Kyllä pitäisi Tasavallan Presidentillä sentään jonkin tason käyttäytymisetiketti olla hallussa, ihaili DDR:ää tai ei.

• outoa

Minustakin jokainen saa elää tyylillään ja suuntauksensa mukaisesti.

Itse ihmettelen miksi halonen on ollut setan puheenjohtaja. On vaikea uskoa, että seta olisi valinnut puheenjohtajakseen heteron. Mahtaako jollain olla tietoa tästä asiasta?

• olisikohan

Taitaa olla suhteellisuudentaju kateissa..
        löydetään vihollinen sieltäkin missä sitä ei olekaan, silloin, kun se ehkä onkin itsessä voimakkaimpana.
        Toisaalta eihän se ole toisten ongelma, onneksi.

• ei seksiä lakeihin

näkyy hyvin seksinoston kieltävässä laissa.

Kuka ostaa seksiä; yleensä miehet
        Kuka myy seksiä ; yleensä naiset
        Ketä rangaistaan seksin ostosta; miehiä
        Ketä rangaistaan seksin myynnistä; ei ketään

Lieneekö tämä tasa-arvolain mukaista.

• tosissasi :)
        on mielisairaus kirjoitti:

Joopa joo,

Ennenkuin demarit pääsivät politiikan korkeimmalle jakkaralle koiviston myötä, luokiteltiin homoseksuaalinen käyttäytyminen enemmän tai vähemmän mielisairaudeksi psykologian oppikirjoissa. Halonen jatkaa tätä demarien korkeata ääni-millä-hyvänsä taktiikkaa ja yrittää "suvaitsevaisuuden" nimissä tehdä hinttaamisesta salonkikelpoista käyttäytymistä. Kyllä pitäisi Tasavallan Presidentillä sentään jonkin tason käyttäytymisetiketti olla hallussa, ihaili DDR:ää tai ei.

:=) uskomatonta logiikkaa.. jos nyt siitä voi puhuakaan.

• Il Duce
        on mielisairaus kirjoitti:

Joopa joo,

Nimenomaan kommunistisssa maissa ei hinttareiden asema ollut kovin helppo. Onko tästä vedettävä semmoinen johtopäätös, että nämä kiihkeät anti-homot ovat vanhoja stallareita, joiden salainen (?) toive on saada vanhat ajat takaisin?

• siinä että

kun te demarit näin kiihkeästi puollatte,melkeinpä kannustatte hinttareita ja lesboja.niin miksi se pitää mediassa salata, että TARJA HALONEN ON SETAN EX PUHEENJOHTAJA,eikai se johdu siitä että alitajunnassa itsekkin ymmärrätte sen olevan sairasta.

• homoadoptioista

..ja homojen kohdunvuokrauksesta?

• vasurit

viittaamalla saulin kantaan,että saulikin olisi muka joku setan ex puh.joht,pientä rajaa PUNIKIT,kyllä ne seta hommat on teidän homppeleiden ihka omia vääntöjä.

• yrittäkö vierittää

Kyllä nää iljettä vät tuhkaluukku homppeli jutut,on halosen ja setan yksinoikeus.porvarit ei liity siihen millään lailla.

• homojen...

kohdunvuokrauksen ja eikös se Teuvo Loman viihdy siellä cafessa? Ei sitten kuitenkaan ihan demarien yksinoikeus?

• haluan,

ja edelleen haluan!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      67
      3877
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      81
      3172
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      80
      2955
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2777
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2514
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      175
      2248
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      208
      2220
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      2145
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      2100
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2068
    Aihe