Ja ketä huuhaalla toistaan oikeasti :) Ja kuinka moni on joutunut tyytymään toiseen kun ei sitä rakkautta ole siltä saanut ketä oikeasti rakastaa ja halajaa itselleen :/
Mietimpä vain :)
Kuka rakastaa......
16
1035
Vastaukset
- tosirakkaus
löytyy ihan reaalista ja olen saanut aina sen mitä halunnut etten koskaan ole niin epätoivoinen että täältä sitä hakisin älkää pelätkö
- jerkku-tyttö
täältä elämäni suurimman rakkauden.....yhdessä käymme läpi elämän...
- Alien-8
noin vuosi sitten.Kerran kk:ssa tavataan,ja pikkuhiljaa rakennetaan yhteistä pesää:)
- teillä on
Alien-8 kirjoitti:
noin vuosi sitten.Kerran kk:ssa tavataan,ja pikkuhiljaa rakennetaan yhteistä pesää:)
sitten kaksi konetta niin voitte yhtä aikaa naputella huuhaalle kuulumisia
- Alien-8
teillä on kirjoitti:
sitten kaksi konetta niin voitte yhtä aikaa naputella huuhaalle kuulumisia
On webbikamera ja mikrofonit,eli päivittäinen yhteys toimii Mesen kautta.Säästyy puhelinlaskuissakin:))
- sitten
Alien-8 kirjoitti:
On webbikamera ja mikrofonit,eli päivittäinen yhteys toimii Mesen kautta.Säästyy puhelinlaskuissakin:))
kun teillä on yhteinen koti niin sitten vai loppuuko huuhailut siihen
- Alien-8
sitten kirjoitti:
kun teillä on yhteinen koti niin sitten vai loppuuko huuhailut siihen
olevan kolmekin täältä toisensa löytänyttä paria,ja ei se yhteenmeno kokonaan huuhailua katkaise.Sitä tavallaan ystävystyy ainakin tutuimpien nikkien kanssa.
- Kuunkulkija
Itsekin löysin täältä netistä elämäni rakkauden. Menin heti sekaisin muodoista, vähän hämminkiä aiheutti väri mutta pääsimme yli siitäkin. Hänen entisensä oli alkuun vähän mustis mutta nyt kun aikaa on mennyt niin tuokin asia on tasoittunut ja aikahan parantaa haavat. Tosin exänsä vieläkin haluaisi pitää luonaan ja ehdotti että vuoroviikoin mutta sanoin tiukan ei ja eipä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Sänkyyn en sentään ole vielä ottanut, on parempi että tutustumme hiljalleen ja mitähän naapuritkin sanoisivat...
Mutta täytyy sanoa että tuollaista flamenco-kitaraa ei joka päivä kävele vastaan.
- yksitypy evk
vielä onnistunu kehenkään rakastumaan, vaikka oon vongannut miehiä täällä jo kohta kaks vuotta :=(((
Ei taida typylle rakkautta tulla vastaan, ei :=((
Mutta onhan se niin kiva ees flirttailla näiden ihanién huuhaamiesten kanssa. Pusit vaan kaikille miehille :=))))- tuo
seriffi olisi aika hyvä poka
- Kuunkulkija
Jopa laimea yritys lämmittäisi mieltäni kovin etenkin näin Jouluna 2005. Sellainen lievä vonka, vonka, vonka....
Johtuukohan menestymättömyyteni naisten keskuudessa keltaisista hampaistani (huolimatta päivittäisestä hammasvalolaitteen käytöstä), suurista karvaisista suipoista korvistani, valtavista reikaisten sukkien peittämistä jaloistani, ympärilläni alvariinsa pörräävistä pikkukärpasistä vai hoitamattomasta nassusta...
Olen koettanut parantaa ulkonäköäni leikkaamalla varpaankynnet säännöllisesti puolen vuoden välein ja harjoittelemalla arvoituksellista kreivi Dracula hymyä joka aamu peilin edessä. Osaan myös tehdä yksinkertaista ruokaa.
Kaikista valtavista ponnisteluista huolimatta mikään ei tunnu riittävän.
Jos keksit mikä minussa on vikana pistä vastaus huomaamattomasti tänne huuhaalle. Eihän kaikkien tarvitse näitä tietää.
Kiittäen etukäteen
Sinun ikuisesti Kuunkulkija
"Tule kanssani kuuhun,
minusta ei kai ole muuhun" - yksitypy evk
Kuunkulkija kirjoitti:
Jopa laimea yritys lämmittäisi mieltäni kovin etenkin näin Jouluna 2005. Sellainen lievä vonka, vonka, vonka....
Johtuukohan menestymättömyyteni naisten keskuudessa keltaisista hampaistani (huolimatta päivittäisestä hammasvalolaitteen käytöstä), suurista karvaisista suipoista korvistani, valtavista reikaisten sukkien peittämistä jaloistani, ympärilläni alvariinsa pörräävistä pikkukärpasistä vai hoitamattomasta nassusta...
Olen koettanut parantaa ulkonäköäni leikkaamalla varpaankynnet säännöllisesti puolen vuoden välein ja harjoittelemalla arvoituksellista kreivi Dracula hymyä joka aamu peilin edessä. Osaan myös tehdä yksinkertaista ruokaa.
Kaikista valtavista ponnisteluista huolimatta mikään ei tunnu riittävän.
Jos keksit mikä minussa on vikana pistä vastaus huomaamattomasti tänne huuhaalle. Eihän kaikkien tarvitse näitä tietää.
Kiittäen etukäteen
Sinun ikuisesti Kuunkulkija
"Tule kanssani kuuhun,
minusta ei kai ole muuhun"alkoi heti sydän sykkimään sinulle kun luin tekstisi :=)))
Tuntuu että olisit juuri se oikea minulle :=)))
Täytyykö minun vaan unelmoida sinun Dracula hymystäsi, vai haluaisitko näyttää sen livenä?
Olisin siitä tosi onnellinen.
Ehkä vielä sinun Draculattaresi. Pus, pus :=))) - yksitypy evk
tuo kirjoitti:
seriffi olisi aika hyvä poka
mutta ei se musta huoli. Se on niin kranttu mies :=(((
Mutta on se niin ihanan salaperäinen :=))))) yksitypy evk kirjoitti:
mutta ei se musta huoli. Se on niin kranttu mies :=(((
Mutta on se niin ihanan salaperäinen :=)))))>Mutta on se niin ihanan salaperäinen :=)))))<
- sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa, pieni haaste Sinulle vain
Keskityhän nyt töihisi kuitenkin, OK? Pois sieltä työpaikan koneelta, hopi hopi...........
Terveisin, MM.- yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Mutta on se niin ihanan salaperäinen :=)))))<
- sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa, pieni haaste Sinulle vain
Keskityhän nyt töihisi kuitenkin, OK? Pois sieltä työpaikan koneelta, hopi hopi...........
Terveisin, MM.nyt lupaan etten enää tälle päivää kurkistele tänne :=)))))
On sinussa haastetta kerrakseen MM :=)))) - Kuunkulkija
yksitypy evk kirjoitti:
alkoi heti sydän sykkimään sinulle kun luin tekstisi :=)))
Tuntuu että olisit juuri se oikea minulle :=)))
Täytyykö minun vaan unelmoida sinun Dracula hymystäsi, vai haluaisitko näyttää sen livenä?
Olisin siitä tosi onnellinen.
Ehkä vielä sinun Draculattaresi. Pus, pus :=)))Shellin baariin, tai vaikka Essolle, tai vaikka TB:lle? Voisin tunkea ruusupuskan napinläpeen niin että kaikki varmasti huomaavat. Tähän aikaan vuodesta ovat lehdet ruusuista tippuneet pois talon seinustalta mutta kai ne käyvät ilman lehtiäkin... raapivat tietenkin vähän naamaa mutta ajatushan on tärkein. Ja kyllä tuo alkuperäinen muodollinen ilmaus oli lähempänä totuutta. Sano aika, sano paikka ja ota haaste vastaan. Tai pistä emailia.
Niin, ja mehän voimme kertoa täällä kuulumisiamme sitä mukaa kun suhteemme kehittyy. Siinä jää vuoden tapaus, tuo Ykköskollin lämpöpatteriasennus toiseksi...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739