milloin kommunisti voi käyttää toisesta henkilöstä nimikettä toveri? Täällä noita tovereita jaellaan kaikille..mutta ei kai kova ja karski kapitalisti voi olla kommunistin toveri siinä missä toinen kommunisti? Tarviiko olla joku lista kommari vai voiko sitä käyttää ihan kavereitten kesken kommunistien iltakarkeloissa?
jotain selvitystä kiitos.
taasen yksi askarruttava ongelma
9
291
Vastaukset
- ...
Sarkasmia TOVERI hyvä
- bonaqua
onko siihen sääntöä tai mitään...esim kirjaamatonta HÄH!
- Eetu
bonaqua kirjoitti:
Tuskin tuon suhteen mitään sääntöjä on. Toiset käyttää toveria hyvin yleisesti. Stallarit vain toistensa kohdalla.
-E - ...
bonaqua kirjoitti:
No ainakaan itselläni ei mitään erikoista..
- Wäinä
Minä sanon tarvittaessa vaikka sikaa toveriksi.Vai onko siinä jotakin väärin,Toveri.
- bonaqua
sinä et ymmärtänyt tarkoitusta. Pitääkö tuo toveruus ansaita? Voiko kaikki olla vaan tovereita?
- ...
bonaqua kirjoitti:
sinä et ymmärtänyt tarkoitusta. Pitääkö tuo toveruus ansaita? Voiko kaikki olla vaan tovereita?
Ei tarvitse ansaita,ainakaan omasta mielestäni..
- Sanan
Toveri
Maailmankatsomuksellisen kommunistin ei ole ollenkaan vaikea käyttää tuota sanaa, joka kuu-
luu germaaniseen kieleen(engl.comrade, saks. Kamerad, ruots. kamrat ), mutta niin hullulta kuin se tuntuukin, niin maantieteellinen asemamme tuohon valtioon, jossa yritettiin toteuttaa sosialismia, tekee meidät suomalaiset allergisiksi kaikelle asiaan liittyvään!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574