Miksi luen tätä palstaa:
- Oma hyvyyteni ja hurskauteni korostuu kun näen syntisten ja saastaisten sivistymättömät kirjoitukset.
- Sädekehäni hohtaa päivä päivältä kirkkaampana ja puhtaampana
- Minä pyhityn, pyhityn, pyhityn - onko mitään rajaa minun pyhyydelläni?
- Näkisivätpä kaikki miten pyhiä ja synnittömiä ajatukseni ovat, ja tekoni!
- Hyvillä mielin käyn taas nukkumaan kun katselen näitä syntisiä kirjoituksia ja oma mieleni on villaakin valkoisempi, puhtaampi. Kyllähän Jumalakin riemuitsee hurskaasta lapsestaan.
- Lähimmäistään saa rakastaa, mutta itseään pitää rakastaa: minä minä minä minä minä minä minä minä
Gallup minulle itselleni:
4
262
Vastaukset
kirjoitan palstalle ajankuluksi ja Raamatun totuutta tutkien...
- merim.raimo
Kaikki ihmiset on Jumalan kirkkautta vailla.Varsinkin Ylihurskaat,Vanhurskas=ei tuomion alainen.Tällä palstalla näkee mitenkä Jumala tekee työtönsä omissa lapsissansa.Ja saatana tekee työtänsä,tottelemattomuuden lapsissa.Jotenka on siis aihetta kiittää ja paljon aiheita rukoilla,että Jumala armossaan vetäisi puoleensa tottelemattomia lapsia,huom.(lapsia ja lapsiansa)kaksi eri porukkaa.
- Heh heh...
Itsetuntemus on aina hieno juttu. Me muut emme ajattele noin.
- ett näkee
mitä meistä helluntailaisista ajatelleen.Ja parhaan kykyni mukaan yritän oikaista niitä vääriä tietoja joita ulkopuoliset täällä kirjoittavat meikäläisistä, ja sitä väärää tietoa ja vääristelyä on tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720