En ymmärrä valintoja kaikki pelaajat muualta kuin sm-liigasta kyllä nyt pitäis pärjätä ja hyvin minun mielestä väärät valinnat
mitä mieltä jääkiekon olympiajoukkueesta?
6
816
Vastaukset
- entäs päävalmentaja?
yks nimi on ainaki väärä...Erkka Westerlund!
Kumma jos Erkan aikana menestytään MM tai olympiakisoissa! luulen että suomen sijotus olympialaisissa on kanadan, U.S.A:N, venäjän, tsekin, ja slovakian jälkeen kuudes - däni
en ymmärrä mixei Ville tasoinen kaveri mahtunut joukkueeseen.
- oisldkjfm
Voi vittu pillu kulli! Viitakoski-Helminen-Ojanen olis kuulunu joukkueeseen ja sit myös Lumme puolustajaks!!! Vittu joo, se Niemisen Ville myös, mut taisi sen vituniso suu tiputtaa joukkueesta!!
- vihainen,
se tekee sinustä älykääpiön.
- tähän hätään
Suomesta ei löydy parempiakaan pelaajia.
Jursinovi niitä teki Suomeen aikoinaan.
Valmentajat ovat mammanpoikia. - blackmagictiger
Maaliin Ois pitäny ottaa kiprusoff
hyökkäykseen hahl.a miettinen ja p nokelainen
ykkösveska ois voinu olla H toivonen....mun mielestä hannu toivonen nähdään Vancouverin 2010 kisoissa seuraavan kerran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385