mitä teen jouluna? Syön tietenkin, mutta se on ihan sivuseikka.
Aattoiltana koittaa se pääasia :=)))
Laitan takkaan tulen. Istahdan korituoliin. Laitan muutaman kynttilän palamaan. Hyvää musiikkia soimaan. Mietin syntyjä syviä. Jaa... nyt pääasiaan : POKS.... Aukaisen PUNKKUPULLON :=))))
Voiko ihminen enää parempaa toivoa :=)))
Onko muilla yhtä hyvä aattoilta tiedossa?
Arvatkaas
75
2232
Vastaukset
samanlainen...Mut punkkua en juo....
Avaan karhun,,,,poks......=;0))))))))- yksitypy
voin yhden legendan ottaa saunan jälkeen :=))
Mutta mä en enempää poksauttele, kun mulle kerran tuli jännetupin tulehdus käteen liiasta poksauttelemisesta. Lääkäri oikeestaan kielsi sen :=((( - pökö-veikko
yksitypy kirjoitti:
Mutta mä en enempää poksauttele, kun mulle kerran tuli jännetupin tulehdus käteen liiasta poksauttelemisesta. Lääkäri oikeestaan kielsi sen :=(((...likoil nii mahtavat suunnitelmat aatto-illaks...)))))
yksitypy kirjoitti:
Mutta mä en enempää poksauttele, kun mulle kerran tuli jännetupin tulehdus käteen liiasta poksauttelemisesta. Lääkäri oikeestaan kielsi sen :=(((taitaa olla aikas vaarallinen juoma.....hui....
jaahas typy olisko sellainen tuota noin sätti ilta tänään.......=:0)))))))))))))))- yksitypy
pökö-veikko kirjoitti:
...likoil nii mahtavat suunnitelmat aatto-illaks...)))))
nyt pökö-veikko. Eikö sua lainkaan kiinnostais?
Vielä vois karhuntaljan hankkia jostain takan eteen :=)) - pökö-veikko
yksitypy kirjoitti:
nyt pökö-veikko. Eikö sua lainkaan kiinnostais?
Vielä vois karhuntaljan hankkia jostain takan eteen :=))...ja sitten pököä pesäännnn..)))) myös siihen takkaan...)))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
taitaa olla aikas vaarallinen juoma.....hui....
jaahas typy olisko sellainen tuota noin sätti ilta tänään.......=:0)))))))))))))))kait sitä vois taas vähän käydä kysäisemässä onko miehet lähettäneet taas terkkuja :=)))
Mutta laitan parit lahjat ensin pakettiin.
Siihen sun patjaan sai ostaa melkoisesti paperia. - yksitypy
pökö-veikko kirjoitti:
...ja sitten pököä pesäännnn..)))) myös siihen takkaan...)))))
likainen mielikuvitus :=(((
Kyllä mä aion koivuhalkoja sinne laittaa... Nimittäin takkaan :=)))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
likainen mielikuvitus :=(((
Kyllä mä aion koivuhalkoja sinne laittaa... Nimittäin takkaan :=))))...miekin aaton..))) kuusen juurel istun lintan kaa ja vongutaan kilpaa...)))))))
- yksitypy evk
AMR-52 kirjoitti:
...miekin aaton..))) kuusen juurel istun lintan kaa ja vongutaan kilpaa...)))))))
Ei mitään vonkumisia aattona. Ihan sillee rauhallisesti vaan katsotaan kynttilän lepatusta ja kuunnellaan hengellistä musiikkia :=)))
- kuumalinja
yksitypy evk kirjoitti:
Ei mitään vonkumisia aattona. Ihan sillee rauhallisesti vaan katsotaan kynttilän lepatusta ja kuunnellaan hengellistä musiikkia :=)))
alkaa klo. 8.00 että sinne voi soittaa viime hetken toiveet.
- yksitypy evk
kuumalinja kirjoitti:
alkaa klo. 8.00 että sinne voi soittaa viime hetken toiveet.
minä en olekaan ehtinyt vielä toivoa mitään, mutta nytpäs alankin pohtimaan mitä haluisin :=)))
Siis tarkoititko aattoaamuna klo 8.00? - tietenkin
yksitypy evk kirjoitti:
minä en olekaan ehtinyt vielä toivoa mitään, mutta nytpäs alankin pohtimaan mitä haluisin :=)))
Siis tarkoititko aattoaamuna klo 8.00?Ennen kuin lähtee liikenteeseen porojen kera.
Muori siellä valitettavasti taustalla häärii että ole kunnolla sitten äläkä virittele sitä pukkia ettei muori möksähdä. - AMR-52
yksitypy evk kirjoitti:
...mielellää katselis muorin hammeehelman lepatusta,noh,kynttiläkin ihan Ok. miul joulu6 huomen..))))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...mielellää katselis muorin hammeehelman lepatusta,noh,kynttiläkin ihan Ok. miul joulu6 huomen..))))
antza. Jos mä sen Webbikameran ostan itelleni ja laitan hameen aattona päälle. Kävisin väliin sulle helmoja heilauttamassa :=))))
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
antza. Jos mä sen Webbikameran ostan itelleni ja laitan hameen aattona päälle. Kävisin väliin sulle helmoja heilauttamassa :=))))
..jos sen joulusaunaa asennat...)))))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
..jos sen joulusaunaa asennat...)))))
arvasin että jos pahalle antaa pikkusormen, se vie koko käden :=)))
Jos ei hameen helmat kelpaa, niin en asenna sitä kameraa :=)))
- noin #
se menee kinkkuva ja punkkuva saa terveellisiä flavonoideja tai humaloideja. Hyvää joulua sakille!!
- yksitypy
ei kinkussa niitä flavonoideja ole, mut punkussa on :=))) Enhän minä sitä missään nimessä muuten ottaiskaan.
Mutta hyvät joulut sullekin :=)))
- lapselle
selvä joulu.Kerkeää tuota myöhemminkin nauttia.Joulu on lapsen juhla.
- yksitypy evk
Minulla ei ole pieniä lapsia enää, niin nyt nautiskelen itse :=)))
Sen verran vastaisin tuohon sinun kommenttiin. Suomessa ajatellaan et juopottelee jos pari lasia punkkua ottaa. Keskieuroopassa punkku on ruokapöydässä ja siellä osataan sitä kohtuudella nauttia ruokajuomana. Ja vähemmän siellä humalaisia näkee kun suomessa. Meidän pitäisi ottaa vähän oppia.
Mutta luulen että nuorempi sukupolvi alkaa asian jo omaksumaan :=)))) - mies ottaa
yksitypy evk kirjoitti:
Sen verran vastaisin tuohon sinun kommenttiin. Suomessa ajatellaan et juopottelee jos pari lasia punkkua ottaa. Keskieuroopassa punkku on ruokapöydässä ja siellä osataan sitä kohtuudella nauttia ruokajuomana. Ja vähemmän siellä humalaisia näkee kun suomessa. Meidän pitäisi ottaa vähän oppia.
Mutta luulen että nuorempi sukupolvi alkaa asian jo omaksumaan :=))))Sain lapsuudesta traumoja kun koko suku sekoili päissään ja me lapset oltiin huuli pyöreänä kauhuissaan.Äiti ei ottanut mutta muutamat muut riitti.En halua lapselleni samanlaista muistoa joulusta ja kumppanini ymmärtää ihan täysin periaatteeni.Rentoutua ja hauskaa voi pitää ilman alkoholin tippaakaan.Tuleehan nuo terassikelit niin ihan tarpeeksi saa silloin juoda tuota punkkua ja siideriä niin että närästää.
Ihmiset ajattelevat niin erillälailla tuosta alkoholinotosta eli minulla ei tulisi mieleenikään että jos olisin yksin vetäisin punkkupullon?Miksi näin tekisin koska en näe siinä mitään järkeä?
Lämmintä joulua sinullekkin. - ole lapsen
yksitypy evk kirjoitti:
Mutta luulen että nuorempi sukupolvi alkaa asian jo omaksumaan :=))))lapsia siunaantunut vielä?
- Pertti 58
Minulla on punkku ja valkkaripullo! Poks, mutta kuuluuko se ennen PITKÄÄ pyllystä?
- yksitypy evk
jos nautit niitä sekaisin :=)))
- Otso
on? Juotko suoraan pullon suusta vai maltatko lasiin kaataa?
- vaihtoehto
Pari paukkua lasista ja loput pullon suusta.
- yksitypy evk
että alkuillasta juon hienosti ihan punkkulasista, mutta loppuillasta voi olla et ei ehdi lasia täyttää, vaan juo pullosta suoraan :=)))))
- yksitypy evk
vaihtoehto kirjoitti:
Pari paukkua lasista ja loput pullon suusta.
meillä näköjään samat ajatukset :=)))
- Otso
että toi teidän punkun nauttiminen on humalahakuista???? Kannattaako edes punkkua hankkia..hukkaan menee..Vaikka kossua sen sijaan?Tulee kännikin nopeemmin?
- yksitypy evk
Otso kirjoitti:
että toi teidän punkun nauttiminen on humalahakuista???? Kannattaako edes punkkua hankkia..hukkaan menee..Vaikka kossua sen sijaan?Tulee kännikin nopeemmin?
kossua en juo, enkä muitakaan väkeviä alkomahoolijuomia :=(((
Pysyttelen vain ihan laimeissa aineissa, joista ei edes humallu :=)))) - Otso
yksitypy evk kirjoitti:
kossua en juo, enkä muitakaan väkeviä alkomahoolijuomia :=(((
Pysyttelen vain ihan laimeissa aineissa, joista ei edes humallu :=))))whiskyn laita???
- yksitypy evk
Otso kirjoitti:
whiskyn laita???
joskus kauan sitten tuli sitä vähän otettua yhden kivan miehen seurassa :=))))
Mutta nyt olen tehnyt parannuksen, enkä juo sitä enää. Sillä voi olla arvaamattomat seuraukset :=((( - Otso
yksitypy evk kirjoitti:
joskus kauan sitten tuli sitä vähän otettua yhden kivan miehen seurassa :=))))
Mutta nyt olen tehnyt parannuksen, enkä juo sitä enää. Sillä voi olla arvaamattomat seuraukset :=(((edes kivassa seurassa? Mitä ihmeen seurauksia ?
- Jeppis
Ignooraan joulun kokonaan, aattona istun yksin pimeässä olohuoneessa kiskoen kaksin käsin alkoholia ja kuunnellen metallia ja yritän olla ajattelematta joulua.. Ei joulua tänä vuonna..
- yksitypy evk
ihan pimeessä istu. Sellainen öljylyhty tois tunnelmallista valoa huoneeseen.
Ja kyllä se pullo pysyy yhdessä kädessäkin. Koitas vaikka. Ja vaihda se metalli hengelliseen musiikkiin kuten typykin tekee :=)))))) - Jeppis
yksitypy evk kirjoitti:
ihan pimeessä istu. Sellainen öljylyhty tois tunnelmallista valoa huoneeseen.
Ja kyllä se pullo pysyy yhdessä kädessäkin. Koitas vaikka. Ja vaihda se metalli hengelliseen musiikkiin kuten typykin tekee :=))))))Tietyistä syistä en vietä joulua ollenkaan, on sattunut ja tapahtunut.. Voi olla että aattoiltana tulee lähdettyä paariin katselemaan onko muita yksinäisiä liikkeellä..
- yksitypy
Jeppis kirjoitti:
Tietyistä syistä en vietä joulua ollenkaan, on sattunut ja tapahtunut.. Voi olla että aattoiltana tulee lähdettyä paariin katselemaan onko muita yksinäisiä liikkeellä..
joulua tarvi niin vakavasti ottaa. Ei se sen kummenpi ole kun muutakaan pyhät. Äkkiä on taas arki. Turhaa kaupallista hössötystä nykyään.
Taitaa nykyään aattoiltanakin olla joitain baareja auki. Luulen että sieltä porukkaa löytyy :=))))) - Jeppis
yksitypy kirjoitti:
joulua tarvi niin vakavasti ottaa. Ei se sen kummenpi ole kun muutakaan pyhät. Äkkiä on taas arki. Turhaa kaupallista hössötystä nykyään.
Taitaa nykyään aattoiltanakin olla joitain baareja auki. Luulen että sieltä porukkaa löytyy :=)))))Jos menetät läheisiä ihmisiä lyhyen ajan sisään vähän ennen joulua niin miten siinä yrität saada joulutunnelmaa.. et mitenkään. Viettäkööt ne joulua joilla siihen rahkeet. Hyvää joulua kaikille jotka sitä viettävät. Minä en.
- Tanevaan
Masu täynnä on mukava vähän venytellä takan ääressä,lasillinen punkkua vieressä.Tuota en kyllä osaa ajatella,että mitähän syntejä mahtaa yksitypy mietiskellä ja oikeenko haikeudella ihan?Yksi asia tuosta heti iski mieleen kammottavana, nimittäin aivanko ihan yksin sitä joutuu elämästä takkatulen loimussa nautiskelemaan:=))
- yksitypy
syntejä ajattele, kun olen niin puhdas muutenkin :=))) Mutta syntyjä syviä voisin ajatella.
No... alkuillasta en ole yksin, mutta loppuillasta luulisin et olen :=)))
Tuutko Tane mun kamuks? - Tanevaan
yksitypy kirjoitti:
syntejä ajattele, kun olen niin puhdas muutenkin :=))) Mutta syntyjä syviä voisin ajatella.
No... alkuillasta en ole yksin, mutta loppuillasta luulisin et olen :=)))
Tuutko Tane mun kamuks?Sieluni silmin.Olemmehan kuitenkin kai samalla pallon puoliskolla.Aaton ohjelma on lähinnä tavata lapset ja illalla hautausmaa kierros.Muuten kyllä olisi varmasti hyvä rauhoittuakkin ja mietiskellä syntejä ähh;=))syntyjä syviä.Mikäs sen mukavampaa jos sen voi tehdä mukavassa seurassa.Ajatuksen siivin luoksesi lennän:=)
- yksitypy
Tanevaan kirjoitti:
Sieluni silmin.Olemmehan kuitenkin kai samalla pallon puoliskolla.Aaton ohjelma on lähinnä tavata lapset ja illalla hautausmaa kierros.Muuten kyllä olisi varmasti hyvä rauhoittuakkin ja mietiskellä syntejä ähh;=))syntyjä syviä.Mikäs sen mukavampaa jos sen voi tehdä mukavassa seurassa.Ajatuksen siivin luoksesi lennän:=)
tulee lapset syömään iltapäivällä.
Lennetäänpä sitten toistemme luo ajatusten siivin :=))) - Tanevaan
yksitypy kirjoitti:
tulee lapset syömään iltapäivällä.
Lennetäänpä sitten toistemme luo ajatusten siivin :=)))Siivet viuhtoo jo aika kyytiä pitää varmaan sitoo yöks sängyn jalkaan:=))
- yksitypy evk
Tanevaan kirjoitti:
Siivet viuhtoo jo aika kyytiä pitää varmaan sitoo yöks sängyn jalkaan:=))
vielä anna niille siiville valtaa.
Sitten aattoiltana oli vasta puhe. Ja ei tarvi sitoo sängyn jalkaan. Saa antaa mielikuvituksen vapaana liitää. Joten tuu ihan mun viereen asti :=))))) - Tanevaan
yksitypy evk kirjoitti:
vielä anna niille siiville valtaa.
Sitten aattoiltana oli vasta puhe. Ja ei tarvi sitoo sängyn jalkaan. Saa antaa mielikuvituksen vapaana liitää. Joten tuu ihan mun viereen asti :=)))))Luoksesi liidän ja laskeudun höyhenen kevyesti kainaloosi:=))Ellei sitten käy, kun saduissa vai mitä ne on,että polttaa siipensä:(( Ai niin sehän olikin se Ikaros joka lensi liian läheltä aurinkoa.Aurinkohan on jo mennyt mailleen se on helppo väistää:=))))
- quistis
rakas viekussa ja hyvä kirja:o))))))) Se olis siinä:o)
- yksitypy
voi kirjaa lukea jos rakas viekussa. Sitä pitää rapsuttaa koko ajan :=)))
- Otso
yksitypy kirjoitti:
edes kamasutraa?
- yksitypy evk
Otso kirjoitti:
edes kamasutraa?
jouluna harrasteta :=(((
Joku raja se olla pitää. Sinä syntinen :=((( - Tanevaan
yksitypy evk kirjoitti:
jouluna harrasteta :=(((
Joku raja se olla pitää. Sinä syntinen :=(((Kamasutra, onks se voisko se olla, ei kai vai? Pakko kysyä,ettei jää vaivaamaan, onks tää se sama, joka opeteltiin ulkoa kouluaikana?
- quistis
yksitypy kirjoitti:
Typy sä olet käsittänyt väärin...Ei Quulla ole koiraa:o/
- Otso
Tanevaan kirjoitti:
Kamasutra, onks se voisko se olla, ei kai vai? Pakko kysyä,ettei jää vaivaamaan, onks tää se sama, joka opeteltiin ulkoa kouluaikana?
se ollut rippikoulun lopputentissäkin?
- Otso
quistis kirjoitti:
se sitten kissa?...Marsu?....Hiiri...? Nyt mä tiedän se on..se on NALLE!
- quistis
Otso kirjoitti:
se sitten kissa?...Marsu?....Hiiri...? Nyt mä tiedän se on..se on NALLE!
se jänökanipupunalle;o)))) Tossa se istuu näytön kupeessa ja katsoo mua...uskollisesti:o)
- Otso
quistis kirjoitti:
se jänökanipupunalle;o)))) Tossa se istuu näytön kupeessa ja katsoo mua...uskollisesti:o)
uskollista rapsuttaaaaaaaaaaa, et pysyiskin uskollisena!!!!
- quistis
Otso kirjoitti:
uskollista rapsuttaaaaaaaaaaa, et pysyiskin uskollisena!!!!
mä rapsuttelen...Tota...siitäkös se onkin kii??...Taidan sit olla aikas huono..:o(
- Otso
quistis kirjoitti:
mä rapsuttelen...Tota...siitäkös se onkin kii??...Taidan sit olla aikas huono..:o(
siitä se kiinni on...Etkös ole ennen hokannut..?
- quistis
Otso kirjoitti:
siitä se kiinni on...Etkös ole ennen hokannut..?
Kukaan ei ole ennen sua sitä mulle kertonut....Voihan...Ei taida olla Quulla toivoa..Niin huono tekniikka minulla on rapsutuksissa ollut...ei ole tehonnut...:o/
- Otso
quistis kirjoitti:
Kukaan ei ole ennen sua sitä mulle kertonut....Voihan...Ei taida olla Quulla toivoa..Niin huono tekniikka minulla on rapsutuksissa ollut...ei ole tehonnut...:o/
tekee mestarin ja mestarit harjoittelee paljon..Siitä siis rapsuttelemaan!!!
- quistis
Otso kirjoitti:
tekee mestarin ja mestarit harjoittelee paljon..Siitä siis rapsuttelemaan!!!
huh,,,kuulostaa ihan työlle...Ei kivaa ollenkaan ei...Mä olen vain Quu...en mestari...Mestarit on ihan erimerkkisiä:o/
- Otso
quistis kirjoitti:
huh,,,kuulostaa ihan työlle...Ei kivaa ollenkaan ei...Mä olen vain Quu...en mestari...Mestarit on ihan erimerkkisiä:o/
eteenhän joutuu tekeen töitä..mitään saa ilmatteeks..kerro joku mestarin nimi?
- quistis
Otso kirjoitti:
eteenhän joutuu tekeen töitä..mitään saa ilmatteeks..kerro joku mestarin nimi?
Jyrki Sukula..tai jotain...mestari vispaaja...tai sinne päin...
- Otso
quistis kirjoitti:
Jyrki Sukula..tai jotain...mestari vispaaja...tai sinne päin...
Et ketään mestarirapsuttajaa tiedä..vispaajan vain....se nyt onnistuu kaikilta
- quistis
Otso kirjoitti:
Et ketään mestarirapsuttajaa tiedä..vispaajan vain....se nyt onnistuu kaikilta
Voisitsä kertoo mulle???
- yksitypy evk
quistis kirjoitti:
rapsuttaa sitä kultsua selästä aivan kuin koiraa, niin ai et ne tykkää siitä. Siinä on vain se vaara, et ne on jatkuvasti sitä selän rapsutusta sit vailla, joten ei ehkä kannata niitä opettaa siihen :=))))))
Hyvät päivän alut sinulle :=))
- espen
kotipuolessa olla möllöttelen.... Televisiota kattelen ja muuta sen semmoista jahka kotiin pääsen aaton vietosta sukulaisten puolelta.... Mahdollisiin lahjoihin pitää myös tutustua.....
Ehei, eieiei - se ei ole punkkupullo pelkästään, kynttilät, takkatuli ja hyvä musiikki ovat OK, mutta Typy - tärkein puuttuu:
Hyvää seuraa kaipaat ja tarvitset *vinkin saat tarvittaessa*
I´m yours, t. MM.- yksitypy evk
MM :=)))
No joo,joo. Töihin nyt hopi, hopi. Meen meen, että pääsen ajoissa kotiin. yksitypy evk kirjoitti:
MM :=)))
No joo,joo. Töihin nyt hopi, hopi. Meen meen, että pääsen ajoissa kotiin.vinkkihän oli jo edellisessä viestissäni - hyvää seuraa koskien, ja siihen minulla olisi kyllä ehdotus...........
Vinkkini kuuluu siis lyhykäisyydessään: KUKA? *eihän ole vaikea, eihän?*
Terveisin, MM.
- perskuti
On se hyvä, nyt on pakkopulla ajot ajettu ja kuitenkin hillitsen itseni, en ota viellä kinkkua, en edes maista, en en en,...no jos nyt kuitenkin koemaistan...
Tuossa se on ihan vieressä, mutta en maista en en en...Meinaan se Le Cardinal punaviini, lurps, en edes avaa, en....
Aattoillasta en tiedä, mutta tämä aatonaatto, se syö miestä...Kaikki on niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana:=))- yksitypy evk
pieni pala siitä kinkusta, kun mieles niin tekevi ja aivos ajattelevi :=)))
No... ja voit lasin punkkuakin ottaa, mutta ei yhtään enempää :=))
Mä laitan nyt luudan vähäks aikaa heilumaan tääl kotona että tunnelmaan pääsee :=))) - perskuti
yksitypy evk kirjoitti:
pieni pala siitä kinkusta, kun mieles niin tekevi ja aivos ajattelevi :=)))
No... ja voit lasin punkkuakin ottaa, mutta ei yhtään enempää :=))
Mä laitan nyt luudan vähäks aikaa heilumaan tääl kotona että tunnelmaan pääsee :=)))Onni onnettomuudessa.
Päivällä ajattelin että yksi PUNKKU riittää, mutta ostin kaks, jos vaikka tulis vieraita?....
Toinen on avaamaton:=))
Vai iso luuta alkaa heilumaan:O))
On lunta tulvillaan, nyt raikas talvisää ja liinakkome kiitää, valkoinen on maa....Rekehen rekehen.........:=))
- Miesääni
Perinteisesti sehän kuuluu viettää ystäviä ja sukulaisia lämpimästi ajatellen.Se ei aina ole mahdollista,johtuen senhetkisestä elämäntilanteesta.Itse olen jouluaatot lähes 20 vuotta joutunut olemaan töissä.Joskus jopa kaikki joulun pyhät.Minulla onkin tavoitteena,että joskus viettäisin joulun jotenkin silleen kuin Typy sen ilmaisi.Ei se haave ole,mutta kun se vaan aina on mennyt pienissäkin määrin töissä.Jotenka,ensi jouluna tämä Mies yrittääkin viettää joulun rauhoittuen ja hyvää punaviiniä siemaillen, sekä vähän kinkkua ja muuta jouluruokaa.Myös hyviä ystäviä lämpimästi ajatellen.Hyvää joulua huuhaan väki.
- yksitypy evk
ja ystäviä voi onneks muistaa muulloinkin kuin jouluna :=)))
Sinä ilmeisesti poikamies, kun laittavat sut joka joulu töihin. Niin ajatellaan usein ainakin mun työpaikalla. Mikä on väärin :=(((
Mutta muista vaatii jo ens joulu vapaaks.
Hei.... vietä sä sitten seuraavana vapaana viikonloppuna se joulu. Haet kuusen tupaan. Ostat punkkua ja polttelet kynttilää :=)))
Lohduttiko tää yhtään :=((((
Mut hyvät joulut sulle kaikesta huolimatta :=))))
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu791837- 591738
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3531572Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691433Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101310Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671300Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä671182- 601109
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001067Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141025