nainen seksikaupassa

jouluinen pukki

eli miehenä kysyisin...naisilta...onko n

olo/kiusallinen tilanne mennä seksikauppaan? käyttekö usein? mitä ostatte itselle/miehelle?

9

8374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 22-vuotias opiskelijatyttönen, eikä mulla ole mitään ongelmaa mennä erotiikkaliikeisiin yksin. Viime viikollakin ostelin kavereille lahjat, saipa myyjä harjoitella pakkaamista =P

Käyn muutaman kerran vuodessa.

Mulla on vibraattoria jos minkälaista...Anaalileluja yms. Viimeksi ostin erotiikkamessuilta vibran, jossa on timantteja =D

• ei hävetä

Ei ole yhtään noloa. Enpä oikeastaan ole kovin montaa kertaa edes piipahtanut, onnistuu nuo hommat kivemmin ilmankin. Joskus voi tietysti jotakin kokeilla. Ainakin vibra löytyy plus muutama muu.

• Opiskelija tyttö myös

Ei nolota käydä, mulla on aika monta vibraa ja muita leluja. Naiselleni aina joskus ostan seksikkäitä asuja ja leluja.

• siis...

..opiskelija tyttö jolla on nainen =D. Tai no voihan sitä tietysti...
        No mutta, paikalla olleena, miksi siellä pitäis hävetä, eikö seksuaalisuus ole ihmisen perus viettejä? Pahinkin pihtari jossain tuntee joskus jotain, vaikka kieltäis.

• redbunny

eikä nolota. Mutta toivon kuitenkin etten näkisi tuttuja.. :D

• Pette

Jos tärmäisit seksipakupassa tuttuihin, niin... tuttuihin seksikaupassa? Aajattele! He olisivat siis samoilal asioilla kuin sinäkin. Kyllä mä ainakin voin ihan vapaasti puhua mun frendien kanssa tekovituista yms. Joskus mittaillaan ja vertaillaan kullejammekin ja mietitään että life's sex drugs, and rock'n' roll, paitsi oikeestaan se on vaan drugs and rock'n' roll, koska seksiä on vaan oma käsi. No nyt meni taas ohi aiheen, hejssan!

• nytsitten
        Pette kirjoitti: