nainen seksikaupassa

jouluinen pukki

eli miehenä kysyisin...naisilta...onko n

olo/kiusallinen tilanne mennä seksikauppaan? käyttekö usein? mitä ostatte itselle/miehelle?

9

8374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen 22-vuotias opiskelijatyttönen, eikä mulla ole mitään ongelmaa mennä erotiikkaliikeisiin yksin. Viime viikollakin ostelin kavereille lahjat, saipa myyjä harjoitella pakkaamista =P

Käyn muutaman kerran vuodessa.

Mulla on vibraattoria jos minkälaista...Anaalileluja yms. Viimeksi ostin erotiikkamessuilta vibran, jossa on timantteja =D

• ei hävetä

Ei ole yhtään noloa. Enpä oikeastaan ole kovin montaa kertaa edes piipahtanut, onnistuu nuo hommat kivemmin ilmankin. Joskus voi tietysti jotakin kokeilla. Ainakin vibra löytyy plus muutama muu.

• Opiskelija tyttö myös

Ei nolota käydä, mulla on aika monta vibraa ja muita leluja. Naiselleni aina joskus ostan seksikkäitä asuja ja leluja.

• siis...

..opiskelija tyttö jolla on nainen =D. Tai no voihan sitä tietysti...
        No mutta, paikalla olleena, miksi siellä pitäis hävetä, eikö seksuaalisuus ole ihmisen perus viettejä? Pahinkin pihtari jossain tuntee joskus jotain, vaikka kieltäis.

• redbunny

eikä nolota. Mutta toivon kuitenkin etten näkisi tuttuja.. :D

• Pette

Jos tärmäisit seksipakupassa tuttuihin, niin... tuttuihin seksikaupassa? Aajattele! He olisivat siis samoilal asioilla kuin sinäkin. Kyllä mä ainakin voin ihan vapaasti puhua mun frendien kanssa tekovituista yms. Joskus mittaillaan ja vertaillaan kullejammekin ja mietitään että life's sex drugs, and rock'n' roll, paitsi oikeestaan se on vaan drugs and rock'n' roll, koska seksiä on vaan oma käsi. No nyt meni taas ohi aiheen, hejssan!

• nytsitten
        Pette kirjoitti:

Jos tärmäisit seksipakupassa tuttuihin, niin... tuttuihin seksikaupassa? Aajattele! He olisivat siis samoilal asioilla kuin sinäkin. Kyllä mä ainakin voin ihan vapaasti puhua mun frendien kanssa tekovituista yms. Joskus mittaillaan ja vertaillaan kullejammekin ja mietitään että life's sex drugs, and rock'n' roll, paitsi oikeestaan se on vaan drugs and rock'n' roll, koska seksiä on vaan oma käsi. No nyt meni taas ohi aiheen, hejssan!

Miksei saa hävetä?
        Kai ihminen ny saa olla justsellanen ku o?
        Jos sua ei hävetä ni se on sun ropleemas.
        Jos esim. mua hävettää ni mä en kato sitä ees ongelmaks koska se on vaan luonnollist.

Hyväksymällä itsensä voi hyväksyy muitaki.
        Jos kaikki pitäis olla samanlaisii ni ei sillon hyväksy ees itteään.
        Minust on hienoo ku osaa hävetä.Se on myönteist eikä kielteistä.

• Lukija 3000

Kirjoitimpa tähän, kun satuin olemaan kolmastuhannes lukija.

• SopivastiPervoN

Minua ei hävetä seksikaupassa asiointi, mutta liike, muu asiakaskunta ja ennenkaikkea palvelu vaikuttaa kyllä paljon siihen, kuinka nautittavaa kaupassa on asioida. Suomessa suurin osa seksikaupoista on edelleen hyvin pimeitä äijille suunnattuja luolia, joissa yksinäinen, viehättäväkin naisasiakas tuntee itsensä helposti aika lailla silmätikuksi. Palvelusta ei juuri voi puhua, kaupasta harvemmin löytyy ketään joka olisi esim. testannut dildoja käytännössä. Onneksi parempaan suuntaan ollaan menossa ja näyttävämpiä ja avoimempia palvelevia liikkeitä on saatu jo isompiin kaupunkeihin.

Asioin seksikaupoissa 2-4 kertaa vuodessa kotimaassa ja aina ulkomailla hienon liikkeen tullessa vastaan. Leluja on jo kiva kokoelma ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe