kiltti, komea, tumma,pitkä J,

M...

Nyt on kuules possuliini käynyt niin että on pakko laittaa sinulle tämä viesti.
Lähelläsi on hyvä olla,lämmin ja turvallinen. Miten haluaisinkaan painautua sinua vaten, hyväillä niskaasi.
En ymmärrä mitä päässäni teet, et ole minun tyyliseni, olet vain niin himputin miehekäs.
En haluaisi olla ihastunut, mutta en halua olla sitä ilmankaan, jotenkin minusta tuntuu että sinäkin olet ihastunut minuun.
Niin tai näin, minulla on ikävä sinua.
Olen mustasukkainen sinusta. Mene pois päästäni ja jätä minut rauhaan...älä mene...voi luoja tee jotain.

21

3047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orange78

      kaikki hyvin, niin ne toiset jää valokuviksi mieliin ja ajatuksiin, mutta se on hyvä asia vaan.. siten ei voi olla tunteeton tosta ihmistä kohtaan.

      • M...

        ... ja sen aion ottaa.
        Ihastuminen voi olla tasaista hyvää oloakin... aina silloin kun olen hänen lähellään.
        Sen tuijottamisen J vain voisi lopettaa.
        Ei ole kiva kun kiusataan.
        Käännät vain sen sivu profiilisi minulle ja minä katselen sinua.
        Tiedän että olet huomannut sen, olet huomannut ihastumiseni.


      • J....Tampesteristä
        M... kirjoitti:

        ... ja sen aion ottaa.
        Ihastuminen voi olla tasaista hyvää oloakin... aina silloin kun olen hänen lähellään.
        Sen tuijottamisen J vain voisi lopettaa.
        Ei ole kiva kun kiusataan.
        Käännät vain sen sivu profiilisi minulle ja minä katselen sinua.
        Tiedän että olet huomannut sen, olet huomannut ihastumiseni.

        kenties ?? ;)


      • M...
        J....Tampesteristä kirjoitti:

        kenties ?? ;)

        ...Tampereelta en tarkoita sinua, zori;)
        Minun heikko kohtani on Uudeltamaalta.


      • -J-
        M... kirjoitti:

        ...Tampereelta en tarkoita sinua, zori;)
        Minun heikko kohtani on Uudeltamaalta.

        ...se minä?!?


      • M...
        -J- kirjoitti:

        ...se minä?!?

        Epäilen vain, hän ei ikinä eksyisi näille palstoille ja enmpä usko hänen kyllä edes olevan kiinnostunut minusta.
        Kunhan vain haaveilen.
        Jos olet kerro mitä puhuimme viimeksi ja mitä minulla oli ylläni.


      • M...
        M... kirjoitti:

        Epäilen vain, hän ei ikinä eksyisi näille palstoille ja enmpä usko hänen kyllä edes olevan kiinnostunut minusta.
        Kunhan vain haaveilen.
        Jos olet kerro mitä puhuimme viimeksi ja mitä minulla oli ylläni.

        ... jotain hieman itsestäsi.
        Minkä väriset silmät sinulla on?
        Olen satoja kertoja uponnut niihin, mutten ole koskaan nähnyt niiden väriä.
        Minkä ikäinen olet?
        Missä kaupungissa asut?


      • M...
        M... kirjoitti:

        ... jotain hieman itsestäsi.
        Minkä väriset silmät sinulla on?
        Olen satoja kertoja uponnut niihin, mutten ole koskaan nähnyt niiden väriä.
        Minkä ikäinen olet?
        Missä kaupungissa asut?

        ...kädet sinulla on?
        Minkälainen kävely tyyli sinulla on.
        Mistä pidän sinussa...jos olet hän tiedät sen varmasti...


      • M...
        M... kirjoitti:

        ...kädet sinulla on?
        Minkälainen kävely tyyli sinulla on.
        Mistä pidän sinussa...jos olet hän tiedät sen varmasti...

        ...uskoisin niin jos et ihan sokea ja kuuro ole.


      • -J-
        M... kirjoitti:

        ...uskoisin niin jos et ihan sokea ja kuuro ole.

        En taida olla etsimäsi J, vaikka kuvittelen erään ruskeasilmäisen M:n olevan minusta kiinnostunu...valitettavasti olen äskettäin löytäny elämääni erään toisen M:n. Nyt sit katsotaan mihin se johtaa...


      • M...
        -J- kirjoitti:

        En taida olla etsimäsi J, vaikka kuvittelen erään ruskeasilmäisen M:n olevan minusta kiinnostunu...valitettavasti olen äskettäin löytäny elämääni erään toisen M:n. Nyt sit katsotaan mihin se johtaa...

        ...ole valitettavasti se oikea J.


    • ...ainakin kiltti, tumma ja pitkä sekä J. komeudesta en tiedä.

      • M...

        ...komeakin, mutta et minun tarkoittama J:ni.
        Sääli:(
        Olen aivan varma että kyseenomainen J kyllä tietää jos lukee viestini että hänestä on kyse.
        Voihan se olla ettei vain halua vastata, on hieman sen tyylinen, kenties syystäkin.


      • minä
        M... kirjoitti:

        ...komeakin, mutta et minun tarkoittama J:ni.
        Sääli:(
        Olen aivan varma että kyseenomainen J kyllä tietää jos lukee viestini että hänestä on kyse.
        Voihan se olla ettei vain halua vastata, on hieman sen tyylinen, kenties syystäkin.

        onko tämä kaipaamasi J kenties Hyvinkäältä??? Siellä ainakin on yksi tumma,pitkä ja komea adonis,kolmekymppinen,vihreät silmät..Jos on hän,voisin kertoa hänelle että häntä kaivataan!


      • M...
        minä kirjoitti:

        onko tämä kaipaamasi J kenties Hyvinkäältä??? Siellä ainakin on yksi tumma,pitkä ja komea adonis,kolmekymppinen,vihreät silmät..Jos on hän,voisin kertoa hänelle että häntä kaivataan!

        Kiitos!


      • minä
        M... kirjoitti:

        Kiitos!

        Löytykö siis varmasti et ole siis se M joka oli Siljalla 15.9 ja tapasit J siellä?


      • M...
        minä kirjoitti:

        Löytykö siis varmasti et ole siis se M joka oli Siljalla 15.9 ja tapasit J siellä?

        Ei löytynyt, mutta en ole ollut laivalla enkä siis ole tavannut siellä ketään.


      • Pitkätummamies
        M... kirjoitti:

        Ei löytynyt, mutta en ole ollut laivalla enkä siis ole tavannut siellä ketään.

        Terve! Oletko jo löytänyt sen vanhan, vai kiinnostaako uusi pitkä ja tumma kiva mies?


      • M...
        Pitkätummamies kirjoitti:

        Terve! Oletko jo löytänyt sen vanhan, vai kiinnostaako uusi pitkä ja tumma kiva mies?

        Jos olisit kuvauksen mukainen, tottakai olen enemmän kuin kiinnostunut ja tunnet itsesi siitä;)
        Kun ei se minun ihanteeni vain vieläkään ole vastannut minulle.
        Joko sinä olet se?


      • longM
        M... kirjoitti:

        Jos olisit kuvauksen mukainen, tottakai olen enemmän kuin kiinnostunut ja tunnet itsesi siitä;)
        Kun ei se minun ihanteeni vain vieläkään ole vastannut minulle.
        Joko sinä olet se?

        heippa, olen siis 198cm..kengät päällä yli 200cm:)
        Tummahiuksinen, itsestään huolehtiva urheileva mies olen. Entäs oletko itse tumma vai vaalea? Pituus?


      • M...
        longM kirjoitti:

        heippa, olen siis 198cm..kengät päällä yli 200cm:)
        Tummahiuksinen, itsestään huolehtiva urheileva mies olen. Entäs oletko itse tumma vai vaalea? Pituus?

        olen 167 pitkä ilman kenkiä.
        Hiukseni ovat tumman vaaleat.
        Hiiren harmaa jotten sanoisi, samanväriset kuin useammilla suomalaisilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe