Nyt on kuules possuliini käynyt niin että on pakko laittaa sinulle tämä viesti.
Lähelläsi on hyvä olla,lämmin ja turvallinen. Miten haluaisinkaan painautua sinua vaten, hyväillä niskaasi.
En ymmärrä mitä päässäni teet, et ole minun tyyliseni, olet vain niin himputin miehekäs.
En haluaisi olla ihastunut, mutta en halua olla sitä ilmankaan, jotenkin minusta tuntuu että sinäkin olet ihastunut minuun.
Niin tai näin, minulla on ikävä sinua.
Olen mustasukkainen sinusta. Mene pois päästäni ja jätä minut rauhaan...älä mene...voi luoja tee jotain.
kiltti, komea, tumma,pitkä J,
21
3003
Vastaukset
- Orange78
kaikki hyvin, niin ne toiset jää valokuviksi mieliin ja ajatuksiin, mutta se on hyvä asia vaan.. siten ei voi olla tunteeton tosta ihmistä kohtaan.
- M...
... ja sen aion ottaa.
Ihastuminen voi olla tasaista hyvää oloakin... aina silloin kun olen hänen lähellään.
Sen tuijottamisen J vain voisi lopettaa.
Ei ole kiva kun kiusataan.
Käännät vain sen sivu profiilisi minulle ja minä katselen sinua.
Tiedän että olet huomannut sen, olet huomannut ihastumiseni. - J....Tampesteristä
M... kirjoitti:
... ja sen aion ottaa.
Ihastuminen voi olla tasaista hyvää oloakin... aina silloin kun olen hänen lähellään.
Sen tuijottamisen J vain voisi lopettaa.
Ei ole kiva kun kiusataan.
Käännät vain sen sivu profiilisi minulle ja minä katselen sinua.
Tiedän että olet huomannut sen, olet huomannut ihastumiseni.kenties ?? ;)
- M...
J....Tampesteristä kirjoitti:
kenties ?? ;)
...Tampereelta en tarkoita sinua, zori;)
Minun heikko kohtani on Uudeltamaalta. - -J-
M... kirjoitti:
...Tampereelta en tarkoita sinua, zori;)
Minun heikko kohtani on Uudeltamaalta....se minä?!?
- M...
-J- kirjoitti:
...se minä?!?
Epäilen vain, hän ei ikinä eksyisi näille palstoille ja enmpä usko hänen kyllä edes olevan kiinnostunut minusta.
Kunhan vain haaveilen.
Jos olet kerro mitä puhuimme viimeksi ja mitä minulla oli ylläni. - M...
M... kirjoitti:
Epäilen vain, hän ei ikinä eksyisi näille palstoille ja enmpä usko hänen kyllä edes olevan kiinnostunut minusta.
Kunhan vain haaveilen.
Jos olet kerro mitä puhuimme viimeksi ja mitä minulla oli ylläni.... jotain hieman itsestäsi.
Minkä väriset silmät sinulla on?
Olen satoja kertoja uponnut niihin, mutten ole koskaan nähnyt niiden väriä.
Minkä ikäinen olet?
Missä kaupungissa asut? - M...
M... kirjoitti:
... jotain hieman itsestäsi.
Minkä väriset silmät sinulla on?
Olen satoja kertoja uponnut niihin, mutten ole koskaan nähnyt niiden väriä.
Minkä ikäinen olet?
Missä kaupungissa asut?...kädet sinulla on?
Minkälainen kävely tyyli sinulla on.
Mistä pidän sinussa...jos olet hän tiedät sen varmasti... - M...
M... kirjoitti:
...kädet sinulla on?
Minkälainen kävely tyyli sinulla on.
Mistä pidän sinussa...jos olet hän tiedät sen varmasti......uskoisin niin jos et ihan sokea ja kuuro ole.
- -J-
M... kirjoitti:
...uskoisin niin jos et ihan sokea ja kuuro ole.
En taida olla etsimäsi J, vaikka kuvittelen erään ruskeasilmäisen M:n olevan minusta kiinnostunu...valitettavasti olen äskettäin löytäny elämääni erään toisen M:n. Nyt sit katsotaan mihin se johtaa...
- M...
-J- kirjoitti:
En taida olla etsimäsi J, vaikka kuvittelen erään ruskeasilmäisen M:n olevan minusta kiinnostunu...valitettavasti olen äskettäin löytäny elämääni erään toisen M:n. Nyt sit katsotaan mihin se johtaa...
...ole valitettavasti se oikea J.
...ainakin kiltti, tumma ja pitkä sekä J. komeudesta en tiedä.
- M...
...komeakin, mutta et minun tarkoittama J:ni.
Sääli:(
Olen aivan varma että kyseenomainen J kyllä tietää jos lukee viestini että hänestä on kyse.
Voihan se olla ettei vain halua vastata, on hieman sen tyylinen, kenties syystäkin. - minä
M... kirjoitti:
...komeakin, mutta et minun tarkoittama J:ni.
Sääli:(
Olen aivan varma että kyseenomainen J kyllä tietää jos lukee viestini että hänestä on kyse.
Voihan se olla ettei vain halua vastata, on hieman sen tyylinen, kenties syystäkin.onko tämä kaipaamasi J kenties Hyvinkäältä??? Siellä ainakin on yksi tumma,pitkä ja komea adonis,kolmekymppinen,vihreät silmät..Jos on hän,voisin kertoa hänelle että häntä kaivataan!
- M...
minä kirjoitti:
onko tämä kaipaamasi J kenties Hyvinkäältä??? Siellä ainakin on yksi tumma,pitkä ja komea adonis,kolmekymppinen,vihreät silmät..Jos on hän,voisin kertoa hänelle että häntä kaivataan!
Kiitos!
- minä
M... kirjoitti:
Kiitos!
Löytykö siis varmasti et ole siis se M joka oli Siljalla 15.9 ja tapasit J siellä?
- M...
minä kirjoitti:
Löytykö siis varmasti et ole siis se M joka oli Siljalla 15.9 ja tapasit J siellä?
Ei löytynyt, mutta en ole ollut laivalla enkä siis ole tavannut siellä ketään.
- Pitkätummamies
M... kirjoitti:
Ei löytynyt, mutta en ole ollut laivalla enkä siis ole tavannut siellä ketään.
Terve! Oletko jo löytänyt sen vanhan, vai kiinnostaako uusi pitkä ja tumma kiva mies?
- M...
Pitkätummamies kirjoitti:
Terve! Oletko jo löytänyt sen vanhan, vai kiinnostaako uusi pitkä ja tumma kiva mies?
Jos olisit kuvauksen mukainen, tottakai olen enemmän kuin kiinnostunut ja tunnet itsesi siitä;)
Kun ei se minun ihanteeni vain vieläkään ole vastannut minulle.
Joko sinä olet se? - longM
M... kirjoitti:
Jos olisit kuvauksen mukainen, tottakai olen enemmän kuin kiinnostunut ja tunnet itsesi siitä;)
Kun ei se minun ihanteeni vain vieläkään ole vastannut minulle.
Joko sinä olet se?heippa, olen siis 198cm..kengät päällä yli 200cm:)
Tummahiuksinen, itsestään huolehtiva urheileva mies olen. Entäs oletko itse tumma vai vaalea? Pituus? - M...
longM kirjoitti:
heippa, olen siis 198cm..kengät päällä yli 200cm:)
Tummahiuksinen, itsestään huolehtiva urheileva mies olen. Entäs oletko itse tumma vai vaalea? Pituus?olen 167 pitkä ilman kenkiä.
Hiukseni ovat tumman vaaleat.
Hiiren harmaa jotten sanoisi, samanväriset kuin useammilla suomalaisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649