oon tässä parin kuukauden sisällä alottelemassa autokoulua ja haluaisin kysyä mielipiteiltä ihmisiltä jotka ovat olleet jossain jyväskylän autokouluissa. että missä oli rennoimmat opettajat yms.
haluan vaan tietää missä koulussa muut on käynyt ja minkälaista siellä oli niin toivottavasti itse osaisin valita vastauksien perusteella
autokoulut jyväskylässä
11
3687
Vastaukset
- *minzu*
oli kiva, siellä oli kivat ja rennot opettajat ja muutenkin hyvä meno. :)
- köröttelijä
Liukkonen on kans aika rento ja reilu opettaja.Vaikka onkin välillä aika hämärä..saattaa alkaa laulamaan kesken ajotunnin yms..mutta on hyvä opettaja,tiellä oon pysyny vaikka on kortin saannista jokunen vuosi aikaa..
- ope
Olen liikenneopettaja, enkä voi tässä lähteä omaa kouluani mainostamaan, mutta yleisenä vinkkinä sanoisin, että kannataa kysellä, josko löytäisit autokoulun käyneitä kavereita, joilta voisit kysellä kokemuksia ja joiden sanaa voisit luottaa. Paras koulu lienee aikalailla makuasia: toinen tykkää hieman toisenlaisesta menosta kuin toinen. Uskon, että Jyväskylän seudulta löydät monta hyvää paikkaa. Parhaan kuvan saanet, jos pääset käymään kouluilla ja vertailemaan, miltä näyttää ja miten sinut otetaan vastaan. Kerrotaanko opettajista, autoista, tiloista, palautteesta jne. Ovatko hinnat selkeästi esillä, onko esiteet tarjolla, tehdäänkö kirjallinen sopimus?
Pari koulua kuuluu laatujärjestelmään, joillakin haetaan aina kotoa (?), autoissakin on eroja, joillakin on halutessasi mahdollisuus kokeilla automaattia. Mitä itse tahdot, ratkaisee paremmuuden. Opettajat alkavat olla nykykouluissa varsin kärsivällisiä ja asiakaspalveluhenkisiä.
Halvin tai suurin ei aina välttämättä ole paras, mutta voi toki olla sitäkin: riippuu, mistä vinkkelistä asiaa katsoo. Hyvän kuvan saat myös koulun tasosta, kun katsot nettisivuilta. Ainakin seuraavista löytyy nettitietoa: Autokoulu Moottori, Autokoulu Koljander, Autokoulu Juha, Autokoulu Menox, Jyväskylän Autokoulu ja Autokoulu Freeroad.- J.J
Joo olen yrittänyt kysellä kavereilta mutta mulla ei ole hirveästi niitä ketkä on autokoulun käynyt niin ei voi tietää. Olen kyllä muutamaa paikkaa kuullut kehuttavan.
Kiitos vastauksista! - jambalaya
J.J kirjoitti:
Joo olen yrittänyt kysellä kavereilta mutta mulla ei ole hirveästi niitä ketkä on autokoulun käynyt niin ei voi tietää. Olen kyllä muutamaa paikkaa kuullut kehuttavan.
Kiitos vastauksista!Itse kävin autokoulun vuonna 1995 vuonna keski-suomen autokoulussa ja ainakin silloin olin todella tyytyväinen opetuksen laatuun.. Siltä pohjalta suosittelen lämpimästi
- P.P.
Itse kävin ajokortin Autokoulu Moottorissa, siellä oli kiva ja rento meininki.
- AutoAapo
Itse ajoin kortin vuosi sitten Freeroadilla. Siellä ainakin homma pelasi hyvin ja ei ollut ainakaan valittamista palvelusta, autoista, hinnoista yms.... Suosittelen, mutta varmasti muitakin hyviä on.
- Impi
Minä taas tunnen monta, jotka ovat kehuneet Jyväskylän autokoulun iloista ja avointa tunnelmaa, palvelualttiutta sekä autoja. Yksi tuttu (tyttö) taisi tykätä sen tiloista. Toki olen kuullut kehuttavan muitakin.
- mikki hiiri
kysy niiltä jotka käyneet!!
- autokoulu
mikki hiiri kirjoitti:
kysy niiltä jotka käyneet!!
Jyväskylässä oli ABC, joka sijaitsee torikeskuksessa.
Kyselin hintoja, ja kaikissa muissa tuntui olevan sama tiukka hinta. - ikiliki
autokoulu kirjoitti:
Jyväskylässä oli ABC, joka sijaitsee torikeskuksessa.
Kyselin hintoja, ja kaikissa muissa tuntui olevan sama tiukka hinta.Paljonko edullisin ajokortti tulee maksamaan Jyväskylässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264