Huuhaakansa joulun vieton alkaa
vieton alkaa.
Syövät kinkkua ja juovat lientä
juovat lientä.
Tip tap tip tap
tippe tippe tip tap
tip tip tap.
Pukkua on siinä monelaista
monenlaista
Kuiske kuuluu annas mäkin maistan
mäkin maistan.
Tip tap tip tap....
Netin ääreen sitten kaikki rientää
riemuin rientää.
Juttu luistaa ja huumori taas lentää
kunnes aamu entää.
Tip tap tip tap....
Hiljaa viimein hiipii joukko huuhaan
joukko huuhaan.
Peittojensa alle unelmoimaan
unelmoimaan.
tip tap tip tap....
Tip tap tip tap
30
1051
Vastaukset
- Uppis
Hyvä Typy, ehdinpäs ennen MOM:ää
- yksitypy
MM onkin varmaan jo joulun vietossa luulisin :=)))
- Uppis
yksitypy kirjoitti:
MM onkin varmaan jo joulun vietossa luulisin :=)))
.......Tunne on et silmät
katsois mua selkään..... - yksitypy
Uppis kirjoitti:
.......Tunne on et silmät
katsois mua selkään.....minulla ei ainakaan ole. Sulla nyt vaan mielikuvitus lentää :=))))
- Uppis
yksitypy kirjoitti:
minulla ei ainakaan ole. Sulla nyt vaan mielikuvitus lentää :=))))
koht ilmaantuu...
Helevatta, ukko MOM sieltä just kotio,
eikä juosta minkää Typyjen jäljes !!!! - yksitypy
Uppis kirjoitti:
koht ilmaantuu...
Helevatta, ukko MOM sieltä just kotio,
eikä juosta minkää Typyjen jäljes !!!!MM juoksee parhaillaan nyt ihan muiden typyjen kuin huuhaatypyjen perässä :=(((
On se niin salaperäinen mies, ettei siitä koskaan tiedä :=))))) - Uppis
yksitypy kirjoitti:
MM juoksee parhaillaan nyt ihan muiden typyjen kuin huuhaatypyjen perässä :=(((
On se niin salaperäinen mies, ettei siitä koskaan tiedä :=)))))En ookkan huuhaatypyjä ;)
- perskuti
Uppis kirjoitti:
En ookkan huuhaatypyjä ;)
Sinä Uppis kerroit ensimmäisen jouluhuuhaa vitsin...Hah hah haaaaaaa.....
Et muka ole huuhaatyypejä, pistä vaikka puukolla, mutta älä tapa nauruun...Heh heh......heeeeeee... - rahtari
Uppis kirjoitti:
ootsä tuol kaatiksel sidukka nimellä ja uppi nimellä ja ketä ne on ne sidukka 3 ja 4jä
- yksitypy
Uppis kirjoitti:
Sinä uppis olet ihan kunnon typy :=)))
Mä tällainen huuhaa vaan :=((( - perskuti
perskuti kirjoitti:
Sinä Uppis kerroit ensimmäisen jouluhuuhaa vitsin...Hah hah haaaaaaa.....
Et muka ole huuhaatyypejä, pistä vaikka puukolla, mutta älä tapa nauruun...Heh heh......heeeeeee...Alkuunsa tuntui loistavalta kirjoittaa kuten tein, nyt pyydän anteeksi...
Hyvää joulua! - Uppis
rahtari kirjoitti:
ootsä tuol kaatiksel sidukka nimellä ja uppi nimellä ja ketä ne on ne sidukka 3 ja 4jä
Täällä ja kaatiksella Uppis,
mut Pimpelis Sidukka.
Nää nimet on Lonen keksimii :)))
- LonesomeMan
Tännekin foorumille =)
- yksitypy
sinunkin foorumille :=)))
Onhan se kivä käydä vähän aidan takanakin maailmaa katselemassa ainakin näin joulun aikaan :=)))))
Olisit voinut meitä joulukukalla muistaa Lone :=))) - LonesomeMan
yksitypy kirjoitti:
sinunkin foorumille :=)))
Onhan se kivä käydä vähän aidan takanakin maailmaa katselemassa ainakin näin joulun aikaan :=)))))
Olisit voinut meitä joulukukalla muistaa Lone :=)))..juu vaikea tässä vääntää tällä foorumilla kukkia, kun vaan kielikukkia =(
- yksitypy
LonesomeMan kirjoitti:
..juu vaikea tässä vääntää tällä foorumilla kukkia, kun vaan kielikukkia =(
kielikukka ole maailman kaunein kukka :=))))
Joten laitas Lone niitä kukkasia tulemaan.
- monelaista
nyt en ymmärtänyt
- yksitypy
ja niin täydelliset sanat kun yritin tehdä :=(((
Mutta punkkua sen olla pitää :=)))
..vaan.. kinkku on uunissa.. sitten juodaan lientä..
enhänmä lahjoja saa mutta jos jäis ilman jouluruokii.. KATASTROFI.. varsinkin ilman sitä kinkun lientä mmikä kruunaa melkein kaiken..- yksitypy
Pervokki lahjoilla. Olen ehdottomasti kieltäytynyt ottamasta lahjoja vastaan...
Niin jos vaikka jollakin olis ollut aikomus sellaisia tuoda :=))))
Syödään ja juodaan.... mehua vaan. Mikä vois olla sen ihanampaa. yksitypy kirjoitti:
Pervokki lahjoilla. Olen ehdottomasti kieltäytynyt ottamasta lahjoja vastaan...
Niin jos vaikka jollakin olis ollut aikomus sellaisia tuoda :=))))
Syödään ja juodaan.... mehua vaan. Mikä vois olla sen ihanampaa...ho joo hyvää ruokaa.. ja sivistyneesti.. onhan se kuitenkin perhejuhla.. ja suvussa uusia jäseniä jne jne.. pervokki ei saa juoda itseesä pöydän alle.. tuskin enää juonkaan..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..ho joo hyvää ruokaa.. ja sivistyneesti.. onhan se kuitenkin perhejuhla.. ja suvussa uusia jäseniä jne jne.. pervokki ei saa juoda itseesä pöydän alle.. tuskin enää juonkaan..
nyt pöydän alle pidä juodakaan. Kohtuus kaikessa.
Vähän vaan hienostuneesti pikarista maistella siten että peukalo ja keskisormi pitää pikarista kiinni :=))))) yksitypy kirjoitti:
nyt pöydän alle pidä juodakaan. Kohtuus kaikessa.
Vähän vaan hienostuneesti pikarista maistella siten että peukalo ja keskisormi pitää pikarista kiinni :=)))))..joo.. pikarista..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..joo.. pikarista..
pikaria sitten tarvi täyttää kovin moneen kertaan :=))
yksitypy kirjoitti:
pikaria sitten tarvi täyttää kovin moneen kertaan :=))
..eipä täytetä ei..
- nylkkäri
sammuu koko bändi nukkuu
bändi nukkuu..
myös minä toivotan rauhallista joulua.- yksitypy
mutta bändi ei saa vielä nukkua tähän aikaan.
Laitas tuleen vaikka yks biisi, jonka sanoja olen tässä aloitellut. Alkaa: valkoinen valhemaa mustaan aukkoon katoaa..... jatka sä sanoitusta :=))))
Tai ei sittenkään. Vähän iloisemmat sanat pitäis olla :=))) - nyylkkäri
yksitypy kirjoitti:
mutta bändi ei saa vielä nukkua tähän aikaan.
Laitas tuleen vaikka yks biisi, jonka sanoja olen tässä aloitellut. Alkaa: valkoinen valhemaa mustaan aukkoon katoaa..... jatka sä sanoitusta :=))))
Tai ei sittenkään. Vähän iloisemmat sanat pitäis olla :=)))valkoinen valhemaa mustaan aukkoon katoaa
vois nylkynen myös vaihtaa jo viimein
maisemaa ja siirtyä pois kauas rajan taa
- AMR-52
...aattelin,et pitkäst aikaa aukasen tv.,katon jottai joulusta ohjelmaa..eikös siel Ritken naama virnuillut heti..((( saman tien toosa kii,ei enää hermoi ettii toislt kannaalilt muunlaista. näiköhä tuo kotimaassaan pääsee ees jonkuu marttakerhon joulukuvaelmaan kuiskaajaks. tääl kuiteski tuntuu olevan loistotyyppi...pöööhhhh...)))))) Hyvvää Jouluu kaikil...))))
vähän muunneltuna - ja ihan hyvä muutenkin...... *aina tuota punkkua joka paikassa, grrrrr*
Kai olet jo harjoitellut tätä? Soittajat on jo hankittu (eivät HE kylläkään tällä kertaa!) - studioon vaan ja sitten levyä vääntämään, ja jakeluun radioasemille *selvää hittikamaa*
Tämähän toimii - Juicen "Sika" on saanut kilpailijan!
Joulurauhaa toivottaen, MM.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55950- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v242912Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749