pienirintaiset naiset

tositane

on kuulemma tutkittu juttu että pienirintaiset naiset ovat älykkäämpiä kuin isorintaiset naiset.
Tunnen isorintaisia ja pienirintaisia naisia ja olen tullut siihen tulokseen että näin on.

24

7791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

      tutkimusta tehty miesten kohdalla ja nyt en tarkoita rintojen kokoa. ;)

    • Errkkki

      Elä kadehdi isoja, niistä on aikas paljon riesaakin. Painavat ryhdin kumaraan, ovat tiellä urheilussa ja tanssiessa... mmm. Vaikka ovat ne kyllä ihanatkin! Kun ei tarvitse itse kantaa.

      • 85B

        kuppikoko ja en voi sille mitään, että se on perinnöllistä samoin kropan muuta mitat.
        Pitkät sääret ja koko kropan muodot olen perinyt äidiltäni, olen suht. hoikka. Nämä ovat asioita, joita ei voi itselleen tilata ennen syntymäänsä, sitä saa geeneissä jomman kumman vanhemman kehonrakenteen.
        Niin, että kuns sitten sitä vaimoa itsellenne valitsette, ottakaa huomioon lapsenne voi periä äitinsä ulkomuodon tai sinun, ei koskaan siltä väliltä.


      • 85B?
        85B kirjoitti:

        kuppikoko ja en voi sille mitään, että se on perinnöllistä samoin kropan muuta mitat.
        Pitkät sääret ja koko kropan muodot olen perinyt äidiltäni, olen suht. hoikka. Nämä ovat asioita, joita ei voi itselleen tilata ennen syntymäänsä, sitä saa geeneissä jomman kumman vanhemman kehonrakenteen.
        Niin, että kuns sitten sitä vaimoa itsellenne valitsette, ottakaa huomioon lapsenne voi periä äitinsä ulkomuodon tai sinun, ei koskaan siltä väliltä.

        85-rinnanympäryksenä on kaikkea muuta kuin hoikka. Ja sitä paitsi 85B-rinta on isompi kuin 75B.


      • johdu vain geeneistä
        85B kirjoitti:

        kuppikoko ja en voi sille mitään, että se on perinnöllistä samoin kropan muuta mitat.
        Pitkät sääret ja koko kropan muodot olen perinyt äidiltäni, olen suht. hoikka. Nämä ovat asioita, joita ei voi itselleen tilata ennen syntymäänsä, sitä saa geeneissä jomman kumman vanhemman kehonrakenteen.
        Niin, että kuns sitten sitä vaimoa itsellenne valitsette, ottakaa huomioon lapsenne voi periä äitinsä ulkomuodon tai sinun, ei koskaan siltä väliltä.

        vaan lähinnä siitä kuinka paljon on rasvaa kehossa. Kun painoin 60kg minulla oli c-kuppi kun painoin 50kg minulla oli b-kuppi. Rasvaprosentti määrä tissi koon...


      • B75
        85B kirjoitti:

        kuppikoko ja en voi sille mitään, että se on perinnöllistä samoin kropan muuta mitat.
        Pitkät sääret ja koko kropan muodot olen perinyt äidiltäni, olen suht. hoikka. Nämä ovat asioita, joita ei voi itselleen tilata ennen syntymäänsä, sitä saa geeneissä jomman kumman vanhemman kehonrakenteen.
        Niin, että kuns sitten sitä vaimoa itsellenne valitsette, ottakaa huomioon lapsenne voi periä äitinsä ulkomuodon tai sinun, ei koskaan siltä väliltä.

        85 cm rintojen alta on jo aika tukevahkorakenteinen kroppa, varsinkin jos olet alle 175 cm pitkä.


    • joo

      kun roteiinit menee tissien kasvattamiseen niin aivot jää pienemmiksi

    • että noin voi olla

      Kattokaapa naisia jotka on jollakin tapaa enemmän tai vähemmän johtavissa asemissa niin ei siellä mitään jättirintaisia ole. Hyvä ettei olekkaan kun en isoista rinnoista piittaa yhtään.

      • -U-

        että imettäjät on sitten ihan erikseen.


    • se siitä

      että näille naisille on heitelty kommentteja heidän ulkoisesta olemuksestaan,heitä on saatettu esineellistää tai nähdä vain tuo ulkoinen olemus?Mielikuvien voimaa?

    • pikkupeikko

      menee pienen ja ison rinnan raja, kuppikoossa siis??

    • HannaH

      Niin ja sanotaan et blondit on tyhmiä ja brunetit fiksumpia, heh heh.. eihän se älykkyys rintojen koosta ja hiusten väristä johdu, kylhän sen nyt jokainen järkevä tietää. Entäs sitte ne joilla on keskikoiset rinnat? Missä niitten älykkyyden raja kulkee, heh?

    • paikkansa

      Yliopistossa eräs opettajani oli isorintainen nainen, että silleen.

      • heheh

        Eihän yliopiston opettajana oleminen tarkoita, että olisi älykäs. Yliopistossa on monia eri aloja, myös ns. huuhaa-aloja, kuten psykologia ja taidehistoria, joiden opiskelijat eivät ole niitä lahjakkaimpia.

        Isot rinnat ovat tiettyjen naishormonien tulosta ja nämä hormonit muuttamat myös aivoja. Siksi monilla loogisessa ajattelussa hyvin pärjäävillä naisilla on pienet rinnat. Todella isorintaisilla on myös silikoneja, joka todistaa, että ihminen ei ole kovin älykäs, on epävarma itsestään tai viihtyy tyhmässä seurapiirissä eli on todennäköisesti kuten seuransa. Kovin älykkään naisen ei tarvitse pönkittää itsetuntoaan ulkoisilla asioilla, kun on jo pään sisällä pääomaa.


      • Jade
        heheh kirjoitti:

        Eihän yliopiston opettajana oleminen tarkoita, että olisi älykäs. Yliopistossa on monia eri aloja, myös ns. huuhaa-aloja, kuten psykologia ja taidehistoria, joiden opiskelijat eivät ole niitä lahjakkaimpia.

        Isot rinnat ovat tiettyjen naishormonien tulosta ja nämä hormonit muuttamat myös aivoja. Siksi monilla loogisessa ajattelussa hyvin pärjäävillä naisilla on pienet rinnat. Todella isorintaisilla on myös silikoneja, joka todistaa, että ihminen ei ole kovin älykäs, on epävarma itsestään tai viihtyy tyhmässä seurapiirissä eli on todennäköisesti kuten seuransa. Kovin älykkään naisen ei tarvitse pönkittää itsetuntoaan ulkoisilla asioilla, kun on jo pään sisällä pääomaa.

        Juu täytyy vissiin mennä pienennysleikkaukseen kun kuppikokoni on D. Kummallista, että olen menestynyt työelämässäni hyvin. Johtunee ehkä siitä, että peittelen rintojani. Mutta huh.. nyt onneksi tiedän että olen tyhmempi kuin pikkurintaiset kollegani =)


      • sitä
        Jade kirjoitti:

        Juu täytyy vissiin mennä pienennysleikkaukseen kun kuppikokoni on D. Kummallista, että olen menestynyt työelämässäni hyvin. Johtunee ehkä siitä, että peittelen rintojani. Mutta huh.. nyt onneksi tiedän että olen tyhmempi kuin pikkurintaiset kollegani =)

        niin sanota, että poikkeus vahvistaa säännön?


      • miah*
        heheh kirjoitti:

        Eihän yliopiston opettajana oleminen tarkoita, että olisi älykäs. Yliopistossa on monia eri aloja, myös ns. huuhaa-aloja, kuten psykologia ja taidehistoria, joiden opiskelijat eivät ole niitä lahjakkaimpia.

        Isot rinnat ovat tiettyjen naishormonien tulosta ja nämä hormonit muuttamat myös aivoja. Siksi monilla loogisessa ajattelussa hyvin pärjäävillä naisilla on pienet rinnat. Todella isorintaisilla on myös silikoneja, joka todistaa, että ihminen ei ole kovin älykäs, on epävarma itsestään tai viihtyy tyhmässä seurapiirissä eli on todennäköisesti kuten seuransa. Kovin älykkään naisen ei tarvitse pönkittää itsetuntoaan ulkoisilla asioilla, kun on jo pään sisällä pääomaa.

        mielummin otan B-kupin kuin AA:n.
        tuskinpa rintojen koko älykkyyttä kattaa. onko siis kaikki laihat ihmiset viisaita ja lihavammat sitten älyllisesti heikompia. eräs ystäväni on mielestäni viisas, ja on aina pärjännyt hyvin koulussa ja elämässä muutenkin, hän on huomattavasti isompi rintaisempi kuin minä ja voin kyllä sanoa että älykkyys on hänen puolellaan.


    • silikooneja eikä

      lihota itteensä lihavaksi ellei ole sairautta mikä johtaa siihen. Viisaat kuntoilee ja pysyy terveenä.

      Ei naisella voi aidosti olla isoja rintoja jos kehosta ei löydy rasvaa, sillä rinnat koostuvat melkeen kokonaan rasvasta.

      • Tyttö82

        Painan 51 kiloa ja olen 166 cm pitkä. Minulla kuppikoko on 75DD. Vartaloni olen perinyt äitini suvusta. Aika monet ihmiset (varsinkin miehet) olettavat etten tajua oikeen mistään mitään, mutta luun kurkkuun olen lähes kaikille laittanut!

        Niin sitä vaan että voi olla alipainon rajoilla vaikka olisikin isot tissit.


    • Aurinko 79

      Jos edes vaivaatte pieniä päitänne tämän kaltaisella "ongelmalla" niin hohhoijaa.Eihän tuossa ole edes mitään väiteltävää kun väite itsessään on jo niin naurettava.Toivon hartaasti että te kaikki ootte alle 20v.

    • uihuihuih

      "mielummin otan B-kupin kuin AA:n."

      Eihän B-kuppi ole mikää iso :DD


      Niin ehkäpä ne rinnat tai rintaliivit jotenkin painaa niin että aivoverenkierto heikkenee.

      • Nippe

        Kompleksi?? Onko tämän viestiketjun kirjoittaja yksi ja sama henkilö? ;) Nim.tyytyväinen DD75.


      • 75DD
        Nippe kirjoitti:

        Kompleksi?? Onko tämän viestiketjun kirjoittaja yksi ja sama henkilö? ;) Nim.tyytyväinen DD75.

        ...ja kyllä oon huomannu että miehet kuolaa ja pikkutissisiä akkoja vituttaa! :)


    • 333

      tulisiko minusta sitten älykkäämpi jos pienetäisin 75DD-rintani?

      olen samaa mieltä sen kanssa joka sanoi että isorintaisia naisia esineistetään. Voisiko ollamahdollista että julkisuudessa esiintyvät silikoninaiset eivät annan itsestään järin fiksua kuvaa, joten siitä saadan johtopäätös että kaikki isorintaiset naiset, oli sitten luomuja (kuten minä) tai muovisia, ovat tyhmiä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe