Miehet jakelee neuvoja peppuseksiin

säälittävää...

Monet miehet jakelevat tällä palstalla neuvoja siihen, kuinka naisen tulisi toimia, jotta anaaliseksi tuntuisi nautinnolliselta. Aina vain puhutaan niistä samoista rentoutuksesta ja liukkarista. Oletteko koskaan itse levittäneet kunnolla perseitänne? Kyllä sinne kaksi sormea menee kenellä tahansa, mutta jossain vaiheessa alkaa tuntumaan kipeältä. Ja tämän harrastuksen kiinnostavuus riippuu paljon ihmisestä. Se ei tuota kaikille nautintoa. Jotkut tykkää ja jotkut ei, toisilla on isot reiät ja toisilla ei.

9

4913

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peppumies

Kovin surullista, että sinä näet nautinnollisempaan seksiin auttavien neuvojen antamisen säälittävänä! Tulitko ajatelleeksi että ei me miehet välttämättä itse kaikkia neuvomiamme asioita olla keksineet, vaan olemme kokeilleet ja kyselleet kumppanilta mikä tuntuu hyvältä? Palstan lukijoista ja kirjoittajista varmaan suuri osa on miehiä, sen takia on selvää että myös suuri osa neuvoista tulee miehiltä.

Peppuseksissä rentoutus ja liukkari ovat tärkeitä, ei kai sitä voi liikaa korostaa. Tärkeämpiä silti ovat hellyys ja toisen huomioon ottaminen, mutta sitä nyt tuskin tarvitsee erikseen sanoa? Senhän pitäisi olla itsestään selvää oli sitten kyse peppu tai muusta seksistä.

Ihan oikeassa olet kyllä siinäkin että ei peppuseksi kiinnosta kaikkia, eikä kaikki siitä tykkää. Ei tarvitsekaan! Ei kenenkään tarvitse tehdä semmoista mitä ei itse halua, mutta täältä saadut neuvot voivat auttaa niissä ensimmäisissä kokeiluissa. Jos ne tehdään kiireessä kuiviltaan, on varma että kokemus ei ole miellyttävä.

• Flickan

Oot paras mies ikinä! ( tai no, toiseksi paras :D ) Ihan samanlainen ku mun poikaystävä! Sun tyttöystävä on jumalattoman onnekas, onneksi sunlaisia on vielä olemassa!

• peppumies
        Flickan kirjoitti:

Oot paras mies ikinä! ( tai no, toiseksi paras :D ) Ihan samanlainen ku mun poikaystävä! Sun tyttöystävä on jumalattoman onnekas, onneksi sunlaisia on vielä olemassa!

Kiitokset sulle kauniista sanoistasi :) olen varma että myös sun poikaystäväsi on varsin onnekas mies!

Hyvää jatkoa teille, ja oikein mukavaa uutta vuotta 2006!

• kokenut mies

"Oletteko koskaan itse levittäneet kunnolla perseitänne? "

Tietenkin. Meillä vaimo on käyttänyt panovyötä ja luonnollisen kokoista vähän isompaa dildoa, joten tiedän kyllä miltä tuntuu ja missä vaiheessa otetaan varovasti. Kun toinen sanoo että nyt hitaasti tai seis niin pyyntöä noudatetaan.

Jos anaali ei ole sinun juttusi niin älä harrasta sitä. Sama juttu koskee kaikkea seksiä. Monet naiset ei koskaan ota mieheltä suihin kun se ei vaan heitä innosta.

• Nimismies

Kyllä se liukkari ja rentoutumas omalla kohdalla toimii. Muorikin tykkää strap-onilla painaa. Ja niin pidän muuten minäkin. Joten ihan kokemuksella voin puhua. Piste

• Mun reikä ei kyllä ole mitenkään normaalia isompi, vaikka anaaliseksiä silloin tällöin tykkäänkin harrastaa...Seuraavana aamuna on jo tiukat paikat.

• venyttää

niin että sinne menee lopulta nyrkkikin.

• sama

Moi Flickan
        tiiätkö muuten että peppumies vietti joulun yksin???!!!

• Marjukka

Anaaliseksi ei ole mitään rakettitiedettä, josta kertoakseen täytyy ensin levittää oma peräreikänsä pantavaksi. Liukuvoide, rentoutoutiminen ja rauhallisuus ovat neuvoja, jotka saa kaikkialta anaalia käsittelevistä neuvoista.

Suosittelen lämpimästi, että otat neuvoja mieheltä kun/jos aiot ottaa peniksen perseesesi, koska oma ymmärtämyksesi on tuolla tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4605
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      93
      3753
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3303
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2463
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2369
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1229
    Aihe