Menestysteologia TOIMII !

Mennari1

Miksi te halveksitte helluntailaisuuteen läheisesti liittyvää menestysteologiaa? Mitä vikaa siinä on, tai mitä epäraamatullista? Minä olin ennen tavallinen luterilainen, kunnes löysin ARKIN! Tulin uskoon ARKIN kautta. Liikemiesystäväni ARKISSA opetti minulle helluntailailaisen uskon, Pyhän Hengen täyteyden,voittoisan uskon ja liiketoiminnan perusteet, perustin oman firman, ja nyt minulla on toimiva yritys, jonka toimitusjohtaja olen. Niin että MIKÄ siinä menestysteologiassa on niin vaikea hyväksyä?

11

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En halua sellaista uskoa, vaan monen ahdituksen kautta, pääsemme sisälle Jumalan valtakuntaan. Elän ennemmin uskossa, kuin näkemisessä.

      • uusiluomus

        Oletko jo Jumalan valtakunnassa? Pelastunut on jo sisällä. Jeesus sanoi: Matt. 10:7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'
        Pelastunut elää Jumalan valtakunnassa se on sisäisesti meissä.

        Joten ahdistus on niillä jotka haluavat pelastua, mutta liha ja perkele laittaa vastaan ja kokevat siitä ahdistusta, kun taistelevat antautumisensa kanssa, että luovuttavatko elämänsä Kristukselle.


      • Mennari1

        Tuo on koiran uskonto! Jumala haluaa meidän olevan VOITTAJIA ylösnousemusvoimassa, halleluja!


      • Mennari1
        uusiluomus kirjoitti:

        Oletko jo Jumalan valtakunnassa? Pelastunut on jo sisällä. Jeesus sanoi: Matt. 10:7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'
        Pelastunut elää Jumalan valtakunnassa se on sisäisesti meissä.

        Joten ahdistus on niillä jotka haluavat pelastua, mutta liha ja perkele laittaa vastaan ja kokevat siitä ahdistusta, kun taistelevat antautumisensa kanssa, että luovuttavatko elämänsä Kristukselle.

        Minä olen ottanut sen, mikä Sanan mukaan uskoville kuuluu: auktoriteetin ja menestyksen. Jos SINÄ jäät heikkouden tilaan, vika on omasi. Et ole kasvanut aikuiseksi.


      • TorviTotuuden
        uusiluomus kirjoitti:

        Oletko jo Jumalan valtakunnassa? Pelastunut on jo sisällä. Jeesus sanoi: Matt. 10:7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'
        Pelastunut elää Jumalan valtakunnassa se on sisäisesti meissä.

        Joten ahdistus on niillä jotka haluavat pelastua, mutta liha ja perkele laittaa vastaan ja kokevat siitä ahdistusta, kun taistelevat antautumisensa kanssa, että luovuttavatko elämänsä Kristukselle.

        "salakoodi" vääräuskoisten lahtaamiselle.

        'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'

        Taidat olla valmis siihen mihin hekin; tappamaan vaikka omat läheisesi, elleivät he olleet käyneet kasteella ja tulleet Jumalan sotilaiksi.


      • Voi ei!
        TorviTotuuden kirjoitti:

        "salakoodi" vääräuskoisten lahtaamiselle.

        'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'

        Taidat olla valmis siihen mihin hekin; tappamaan vaikka omat läheisesi, elleivät he olleet käyneet kasteella ja tulleet Jumalan sotilaiksi.

        Etkö sinä mielisairas voi hylätä sairaita ajatuksiasi edes jouluna?


      • Fariseuksille
        uusiluomus kirjoitti:

        Oletko jo Jumalan valtakunnassa? Pelastunut on jo sisällä. Jeesus sanoi: Matt. 10:7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.'
        Pelastunut elää Jumalan valtakunnassa se on sisäisesti meissä.

        Joten ahdistus on niillä jotka haluavat pelastua, mutta liha ja perkele laittaa vastaan ja kokevat siitä ahdistusta, kun taistelevat antautumisensa kanssa, että luovuttavatko elämänsä Kristukselle.

        Jumalan valtakunta on teidän keskellänne. Koska ei Fariseukset olleet Jumalanlapsia. Maan päällä on Jumalanvaltakunta, sen rajat eivät ole näkyväiset vaan kulkee sydämeltä sydämeen.Jumalan lapset,valtakunnan asukkaat saarnaavat Jeesuksen käskystä parannusta ja syntienanteeksiantamusta.


    • tode'

      yritteliäisyyttää sinulla tosiaan näkyy olevan. mistä vaan tuollaiseen trollaukseen saataneen motivaatiota? kysyn vaan.

    • Kadun-nainen

      Epäraamatullista on tullista läpikulku ilman huviveron maksua. Niinistö saisi kajauttaa Bushin korvaan muutaman totuuden menestysteologiasta, jos pääsee vielä huutoetäisyydelle.

    • vonb

      menestysteologia ei liity mitenkään. Se on sinun omaa toiveajatteluasi. Jumala avatkoon sinunkin silmäsi vielä joskus, ennen kuin on liian myöhäistä.

      • höh

        eipä tietenkään se liity tappoioteologiaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe