Itsellä olisi tarkotus syödä:
KINKKU-ananas-aurajuusto pizza.
Illalla tulee syötyä lasagnea..
Syöttekö te muut juhlavasti?
Mitä syötte Joulunanne????
6
420
Vastaukset
- Silli.
Miksi et syö jouluruokaa? Etkö halua viettää joulua vai eikö siihen ole mahdollisuutta?
Syön itse kotonani äidin tekemän perinteisen jouluaterian.- Pizza-naama
yksin duunissa.. enkä saa talosta poistua.
Sukukin asuu viellä liian pitkällä.
Mä söin viime jouluna ja syön ensi jouluna! Nyt mä istun betonisäkkien päällä ja totean, että vielä on työpäivää jäljellä! Tarttis ahertaa n.puoli kahdeksaan tänään... Sit mä meen grillille ja tilaan "jouluruokaa". Tuplahampurilainen ja puolikas maito...Sen jälkeen meen nukkumaan, et jaksan taas aamulla herätä puoli kuudelta ja lähteä töihin! Kyllä on ikävä tuttuja ja omaa perhettä! Hyvää joulua kaikille, jotka saavat nauttia kinkkua ja kystää tänä iltana ja tulevaisuudessa!
- Köyhtynyt
eipä oikein ole mitään syötävää.
jos saisin maitoa veden sijaan, limppua näkkileivän
sijaan ja munaa nakin sijasta.
t:köyhä65v pappa - Hansku83
Oon tän joulun itsekseen joten ei sitä tullut hommailtua kovin ihmeitä. Lanttu ja porkkanalaatikkoa, silliä, rosollia, lohta ja sitten paistoin naudankyljyksen. Ei mulla kinkkua, mutta onpahan niitä ruokia joista pidän. Niin ja pullo valkoviiniä :)
- Ritu
Poikani kanssa jo monen vuoden perinne: pizzaa jouluaatto-iltana. Tosin on tyydyttävä kauppojen
pakastepizzoihin, koska jouluaattona ei pizzeriat ole auki (no ehkä me olisimme ainoat asiakkaat..., joten eipä tosiaan kannata pitää auki vain muutamaa asiakasta varten)
Joulupäivänä tulee sitten syötyä perinteisiä jouluruokia, ystävätär tulee kylään, ja olen ostanut joululaatikoita, ja ihan itse paistanut n. 1 kilon porsaan ulkofilettä (= Radio Suomen ohje Sinkun joulukinkku)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 413089
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv552847Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342735- 162648
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432165
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262035- 421915
- 401686