Itsellä olisi tarkotus syödä:
KINKKU-ananas-aurajuusto pizza.
Illalla tulee syötyä lasagnea..
Syöttekö te muut juhlavasti?
Mitä syötte Joulunanne????
6
421
Vastaukset
- Silli.
Miksi et syö jouluruokaa? Etkö halua viettää joulua vai eikö siihen ole mahdollisuutta?
Syön itse kotonani äidin tekemän perinteisen jouluaterian.- Pizza-naama
yksin duunissa.. enkä saa talosta poistua.
Sukukin asuu viellä liian pitkällä.
Mä söin viime jouluna ja syön ensi jouluna! Nyt mä istun betonisäkkien päällä ja totean, että vielä on työpäivää jäljellä! Tarttis ahertaa n.puoli kahdeksaan tänään... Sit mä meen grillille ja tilaan "jouluruokaa". Tuplahampurilainen ja puolikas maito...Sen jälkeen meen nukkumaan, et jaksan taas aamulla herätä puoli kuudelta ja lähteä töihin! Kyllä on ikävä tuttuja ja omaa perhettä! Hyvää joulua kaikille, jotka saavat nauttia kinkkua ja kystää tänä iltana ja tulevaisuudessa!
- Köyhtynyt
eipä oikein ole mitään syötävää.
jos saisin maitoa veden sijaan, limppua näkkileivän
sijaan ja munaa nakin sijasta.
t:köyhä65v pappa - Hansku83
Oon tän joulun itsekseen joten ei sitä tullut hommailtua kovin ihmeitä. Lanttu ja porkkanalaatikkoa, silliä, rosollia, lohta ja sitten paistoin naudankyljyksen. Ei mulla kinkkua, mutta onpahan niitä ruokia joista pidän. Niin ja pullo valkoviiniä :)
- Ritu
Poikani kanssa jo monen vuoden perinne: pizzaa jouluaatto-iltana. Tosin on tyydyttävä kauppojen
pakastepizzoihin, koska jouluaattona ei pizzeriat ole auki (no ehkä me olisimme ainoat asiakkaat..., joten eipä tosiaan kannata pitää auki vain muutamaa asiakasta varten)
Joulupäivänä tulee sitten syötyä perinteisiä jouluruokia, ystävätär tulee kylään, ja olen ostanut joululaatikoita, ja ihan itse paistanut n. 1 kilon porsaan ulkofilettä (= Radio Suomen ohje Sinkun joulukinkku)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346173- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514477- 543996
- 803983
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309