minkä kokoiset tissit ovta c95?
minkä kokoisia tissejä on itsellänne/naisillanne?
Onko C95 isot tissit?
10
4755
Vastaukset
- m....
tyttökaverillani on 85b.vaaleanpunaiset pehmeät nännit:)
- heh
85B kuppi rinnat roikkuu jo aika pahasti
- Näin..
Se 95 on senttimetrejä, siis rintojen alta mitattuna.. kuppikoot menee, A, B, C, D js jne... Eli tuo luku ei kerro RINTOJEN koosta mitään!!! Mutta kuitenkin C kupin rinnat on jo ihan mukavat.
Todella moni näkyy luulevan tuon lukeman tarkoittavan isompia rintoja mutta todellisuudessa ne rinnat ei isommat, ihminen vain..- mies.a
näin: kuppikoko = ympärysmitta cm rinnan päältä-rinnan alta (mittojen erotus)
AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD 21 (suuri)
E 25 (hyvin suuri)
F 28 (erittäin suuri)
elikkäs C95 kertoo hyvinkin tarkkaan minkäkokoiset rinnat on kyseessä!
Vaikka ihminenkin tuolla ympärysmitalla aika iso...
- tissit.
95cm rinnanympäryys on lihavan
- *Tyttönen*
75C:t :)
- ............
Ympärysmitta ei todellakaan kerro mitään rintojen koosta. Se on se kuppikoko. C-kuppi on n. keskikokoinen ja 95cm meinaa kyllä, että nainen on isokokoinen muuten.
Itse 80DD-F ja pienennysleikkaus harkinnassa, mikäli 10kg:n laihdutus ei pienennä rintoja yhtään. - innomies
............ kirjoitti:
Ympärysmitta ei todellakaan kerro mitään rintojen koosta. Se on se kuppikoko. C-kuppi on n. keskikokoinen ja 95cm meinaa kyllä, että nainen on isokokoinen muuten.
Itse 80DD-F ja pienennysleikkaus harkinnassa, mikäli 10kg:n laihdutus ei pienennä rintoja yhtään.Oh ja uh. Ennenkuin pienennät niin sovitaanko näyttö ?
taidat olla unelmamitoissani =)
- mopse.frau
joo,95cm tarkoittaa tosiaan ympärysmittaa rintojen alapuolelta ja kirjain C kupin kokoa... elikkä isohko nainen normaalein rinnoin...itselläni sama 95cm , mutta kuppikoko onkin sitten H ja ne ovat isot,ettei totuus unohdu
- olkoon
varmasti hienot tissit. Itse ainakin tykkäisin. vaimollani on DD-kuppi ja pidån todella niistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232