Mikä on ja minkäsuuntaista uskovaisuutta edustaa Patmos Lähetystyö? Johtajana on tämä paljon puhuttu Leo Meller. Minusta hän on hyvä saarnamies. Mutta mihin mahdolliseen ev.lut(?) haaraan Patmos kuuluu?
Mikä on Patmos ry.?
5
1861
Vastaukset
- stranger in the earth
Patmos on tunnustustenvälinen säätiö ,siis perus kristillistä sanomaa, useimmat kannattajat kuuluu ev.luttiin ja helluntaiseurakuntiin, myös muut kuten vapaakirkolliset ja pelastusarmeijalaisia tiedän olevan mukana tässä tärkeässä lähetyssäätiössä mukana, itse kuulin ekan kerran 1981 melleristä, olen ollut toiminnassa (kannatajana)mukana 1996 alkaen.
Empä tiedä merkittävämpää suomalaista saarnamiestä kuin Leo Meller. Mulla on satoja kasetteja opetuksia Leolta ja kmmppaneilta.
Mukaan vaan jos siltä tuntuu sinäkin.- Janne
Miten Patmoksen toimintaan voisi osallistua paikallisesti? Asun pohjoissuomalaisessa kaupungissa. Minulle tulee Patmos postia. Tai nyt vasta se vuoden kalenteri 2006.
Kuuntelen parastaikaa Radio Deistä Patmoksen Jouluyön ohjelmaa. Leo Meller tulee aalloille klo. 01. :)
- kuka tietää?
Täällä suomi24:ssä on ollut keskustelua Mellerin opetuksista ja siitä, että kaveri olisi eksyttäjä. En tiedä, onko vai ei ja siksi kysynkin niiltä, jotka asiasta tietävät.
Ainakin oli jotain ajatuksia siitä, että hän opettaisi, että pelastuu vaikka ottaisi pedonmerkin itseensä. Luin noita juttuja täältä suomi24:stä ja ihmettelin, koska Raamatun mukaan kukaan pedonmerkin itseensä ottanut ei pelastu. Mikähän mahtaa olla Patmoksen ja Mellerin kanta tähän asiaan? Voisiko joku tietäväinen kertoa. Aika paksulta kuulostaa, jos opetetaan, että pelastuisi, vaikka olisi ottanut pedonmerkin. Se on kuitenkin Raamatun vastaista opetusta. Itse en tiedä, kummalla kannalla ovat. Olen vain hämilläni lukenut kirjoituksia näiltä palstoilta.- Anonyymi
Eikös Meller opeta, että mikrosiru on pedonmerkki?
- Anonyymi
Patmos on opettanut pedon merkistä. En muista enkä löydä sitä nyt. Googelettamalla löytyyy paljon muuta, tämäkin,
https://Jeesus-on-Herra.com/taivassanomat-1-2020/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829