Mikä on ja minkäsuuntaista uskovaisuutta edustaa Patmos Lähetystyö? Johtajana on tämä paljon puhuttu Leo Meller. Minusta hän on hyvä saarnamies. Mutta mihin mahdolliseen ev.lut(?) haaraan Patmos kuuluu?
Mikä on Patmos ry.?
7
1949
Vastaukset
- stranger in the earth
Patmos on tunnustustenvälinen säätiö ,siis perus kristillistä sanomaa, useimmat kannattajat kuuluu ev.luttiin ja helluntaiseurakuntiin, myös muut kuten vapaakirkolliset ja pelastusarmeijalaisia tiedän olevan mukana tässä tärkeässä lähetyssäätiössä mukana, itse kuulin ekan kerran 1981 melleristä, olen ollut toiminnassa (kannatajana)mukana 1996 alkaen.
Empä tiedä merkittävämpää suomalaista saarnamiestä kuin Leo Meller. Mulla on satoja kasetteja opetuksia Leolta ja kmmppaneilta.
Mukaan vaan jos siltä tuntuu sinäkin.- Janne
Miten Patmoksen toimintaan voisi osallistua paikallisesti? Asun pohjoissuomalaisessa kaupungissa. Minulle tulee Patmos postia. Tai nyt vasta se vuoden kalenteri 2006.
Kuuntelen parastaikaa Radio Deistä Patmoksen Jouluyön ohjelmaa. Leo Meller tulee aalloille klo. 01. :)
- kuka tietää?
Täällä suomi24:ssä on ollut keskustelua Mellerin opetuksista ja siitä, että kaveri olisi eksyttäjä. En tiedä, onko vai ei ja siksi kysynkin niiltä, jotka asiasta tietävät.
Ainakin oli jotain ajatuksia siitä, että hän opettaisi, että pelastuu vaikka ottaisi pedonmerkin itseensä. Luin noita juttuja täältä suomi24:stä ja ihmettelin, koska Raamatun mukaan kukaan pedonmerkin itseensä ottanut ei pelastu. Mikähän mahtaa olla Patmoksen ja Mellerin kanta tähän asiaan? Voisiko joku tietäväinen kertoa. Aika paksulta kuulostaa, jos opetetaan, että pelastuisi, vaikka olisi ottanut pedonmerkin. Se on kuitenkin Raamatun vastaista opetusta. Itse en tiedä, kummalla kannalla ovat. Olen vain hämilläni lukenut kirjoituksia näiltä palstoilta.- Anonyymi
Eikös Meller opeta, että mikrosiru on pedonmerkki?
- Anonyymi
Jos Pamoslaisetkaan eivät reagoi tuollaiseen Mellerioppiin, ovat vähemmän valveutuneita uskovia.
Pelottavaa, kannattaa olla varautunut ja lukea sanaa, rukoilla johdatusta elämään.
Onhan uskoville annettu hengentuntemusta, jos julistus tuntuu oudolta, jarruta.
"Älä anna kaikkien lintujen pesiä pääsi päälle."
Epäilys tuossa tilanteessa on jo Jumalan varoitus.
- Anonyymi
Patmos on opettanut pedon merkistä. En muista enkä löydä sitä nyt. Googelettamalla löytyyy paljon muuta, tämäkin,
https://Jeesus-on-Herra.com/taivassanomat-1-2020/- Anonyymi
Googlettamalla satuit löytämään oman liikkeesi sivuston? On se internet merkillinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi255109- 883744
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483245- 2102706
- 542687
- 522645
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322450- 1532370
- 311965
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1101607