Moni väittää, että maailmanloppu tulee v. 2012, koska maya -intiaanien kalenteri loppuu tuohon vuoteen. Mayoja pidetään jostain syystä, jota kukaan ei kyllä osaa selittää, muita ihmisiä viisaampina. Roskaa, sanon minä! Kyllä Nokian insinöörit voittavat mayat viisaudessa mennen tullen, ja Nokian kännykkääni ohjelmoitu kalenteri loppuu vuoteen 2050. Eli maailmanloppu tulee v. 2050!
Maailmanloppu v. 2050 !
17
794
Vastaukset
- Pikku Paavali
Jos englanti vääntyy ymmärrettäväksi, niin kannattaa käydä seuraavilla sivuilla:
http://www.religioustolerance.org/end_wrld.htm- syntiset
vaviskaa syntiset maailman loppu on aivan käsillä valmistautukaa maistamaan helvetin liekkejä
- Bgfhyjkuikloöl
syntiset kirjoitti:
vaviskaa syntiset maailman loppu on aivan käsillä valmistautukaa maistamaan helvetin liekkejä
On tässä kohta 8 vuotta vavistu. Joko voi hengähtää?
- voi nokia....
tulee mlloin tulee, KUKAAN tai MIKÄÄN ei sitä voi ennustaa. :)
- Anonyymi
Evoluutio tappaa vajakit, jotka eivät kehity.
2007 se oli Apple.
maailman loppu?ei sitä kukaan tiedä.siihen muuta tarvita kuin 1-2 super tuli vuorta kun ne rähjätää yhtä aikaa.saa siinä yrittää viljellä vehnää,kauraa,ruista.maissia ei onnistu kun metrin verran tuhkaa.
- Kertokaa pian?
Onko tämä se hallava hevonen josta väitettiin Raamattu vai Karitsa -ketjussa
tämä: http://www.youtube.com/watch?v=gWQKOj9Sxkg
Ja tässä on se Raamattu vai Karitsa -ketjun osoite: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11331391
Näin lukee: ''Keväällä 2011 Egyptissä nähtiin hallava hevonen, joka myös tallentui videolle. Se merkitsee, että Karitsa on alkanut toimia. Karitsa on aukaissut neljännen sinetin.
Tämä herättää kysymyksen totetuuko koko raamattu vaiko vain Ilmestyskirja?
Sitten kesästä 2011 kesään 2012 kuultiin ympäri maailmaa Shofar pasuunan ääniä, jotka saatiin talletettua videolle. Herää kysymys monesko enkeli puhalsi pasuunaan? Itse veikkaan, että kuudes enkeli.
Jos ilmestyskirja on näin alkanut tapahtua ja jos Karitsa availee jo sinettejä niin eikö se merkitse, että raamattu kokonaisuutena jää toissijaiseksi ja Ilmestyskirjan tapahtumat ovat ensisijaisia. Ilmestyskirja ei ehkä ole pelkästään maailmanlopun kirja, vaan siinä muutakin asiaa on, mutta huononevia aikoja ilmestyskirja ainakin ennustaa useimmiten. Itse koen, että maailmamme on oleellisesti huonontunut arabikeväästä 2011 lähtien.''
Pitääkö paikkansa, onko näin tapahtunut?- Anonyymi
Kamelikansa ja heidän tukijansa aiheuttaa ongelmia.
- Antakaa itsenne pela
Ottakaa Jumala sydämeenne nyt!
Päästään paratiisiin täältä, iankaikkiseen elämään, riemuun ja iloon ja rauhaan.
Jumala haluaa niin käymän.
Mutta Hän haluaa, että meidän pitää ensin puhdistua synneistä, eikä tehdä enää pahuutta. Jeesuksen Kristuksen nimessä vapautukaa synneistä ja pahuudesta, Hän haluaa teitä auttaa!
Antakaa itsenne pelastaa Herrassa!- Anonyymi
Hallelujaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallelujaaaa
hallatulee hallelujaa hallatulee
Kuolo tulee:lle niin tulee jota eivät usko peastukseen.
Niin moni väitää ettää loppu silloin ja silloin,kun katsoo Raamatusta sen mukaa lopputulee kun pakanain luku on tullut sislää taivasten vatakuntaan,sen jälkeen tulee loppu.- Anonyymi
Menkää pakanain joukkoon ja tuhotkaa ne sisältä päin.
Jumalan viisaus, työ tuo vapauden.
- Anonyymi
HallelujAaAAA
- Anonyymi
älä pelkää.. ei se halle kulje LUJAA :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä pelkää.. ei se halle kulje LUJAA :)
Se on Hallalujaa.
- Anonyymi
Nokian (matkapuhelin puolen) loppu tuli todellakin 2012, tehdas suljettiin salossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039