Miten helvetissä

Wäinä

Miten helkatissa joku voi pitää minuaoikeistolaisena?

Puluseni.Tyttöliberaali,puolusta edes vähän.

8

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TakeAWay

Luuletko, ettei sinun kulissisi taakse nähdä?
      Olet sellainen liukaslukuri, varmasti jostain etelärannan herrojen mainostoimitosta, jonka tarkoituksena on hajoittaa yhtenäisen vasemmiston rintamaa.

Jos sinussa olisi edes pieni hiven sydämen sivistystä, niin poistuisit tältä palstalta.

ps Aapo.

Ota itsellesi tämän palstan sheriffin virka, niin päsemme eroon näistä provokaattoreista.

• bonaqua

se oli loistavaa kuin aikoinaan herra ruskeepää oli palstan seriffi..siinä toimi oikein kunnon perinteinen sensuurikoneisto. kaikki kommunismia vastustavat viestit armottaa poistettiin.
        Aaposta voisi alkaa seriffiksi kunhan ei jatkaisi tätä ruskeepään perinnettä.

• TakeAWay
        bonaqua kirjoitti:

se oli loistavaa kuin aikoinaan herra ruskeepää oli palstan seriffi..siinä toimi oikein kunnon perinteinen sensuurikoneisto. kaikki kommunismia vastustavat viestit armottaa poistettiin.

Minua hamittaa niin vietävästi, kun olen yrittänyt opettaa meidän suvun pienille pioneereille internetin käyttöä, niin täällä he törmäävät tähän oikeistoöykkäriin, jonka sanavalikoimaan muut sanat ilmeisesti ei kuulu kuin: vittu, vittu, perkele, perkele saatana, saatana, helvetti, helvetti.

Viestinsäkin otsikko alkoi taas helvetillä. Se kyllä minusta osoittaa sen, ettei hän kunnioita ketään ja mitään.

Jos Aapo ottaisi itselleen sheriffin oikeudet, ei tuollaiset öykkärit pääsisi levittämään suunsa saastaa tänne.

• ...
        bonaqua kirjoitti:

Ruskeapää poistatutti myös minun ensinmäisiä viestejä,mm sellaisia joissa kerroin Englannin -60 luvun homovainoista

• Wäinä

Helkatti ei nyt oikeastaan ole se p:ee ja V:ee.

Katoppa Aapo,sivupersoona hermostuu.Luulen,että se jättää tuon kohta vähemmälle.Siis Kalle jättää.

Take,kerroppa missä Ulli ja Katjusha?Mitä kuuluu Puulan tädille?Paljonko on rannassa jäitä?

Tulinko jo kysyneeksi jäsenmaksusta,vasemmistolaisuudesta.Vastaa äläkä tee aina Kalleja.

Miten tämä asia voi olla näin vaikea? Idea on siinä siinä,että asiallisesta asiasta keskustellaan asiallisesti.Paskan lykkäämiseen,linkkeihin,tuohon porvareille ominaiseen ylimielisyyteen suhtaudutaan antamalla luunappi otsalohkoon.Laskeppa Take montako asiallista vastausta olen saanut,ja nekin jumalauta,Kallelta.Ja kun Kallen kanssa yrittää jatkaa,se sanoo höh ja heh ja juh ja jep.

Sovitaan pentusein Take,ettet enää leiki komukkaa.
      Se on oikeastaan kova laji ja vaatii käsitteiden sisäistämistä.

Ajattele vaikka DF:ia,v.o.m:ia,miehiä,joilla ikäeroa saattaa olla 50 vuotta.Lue nyt omat jutut ja katso miten se menee.Jos tuntuu vielä hauskalta.keskustellaan.Jos tuntuu edelleen,keskustellaan kimpassa b-miehen kanssa,Jurvalaisittain.

Tästä Joulusta,vituttaako olla persaukinen porvari?

• B-mies

Täytyy kyllä sanoa, notta tuo kiroolu, se on kyllä taitolaji. Toisille se istuu kuin nuttu akalle ja toisille ei sitten millää. Meikäläänen taitaa olla niitä jälkimmääsiä. Se taittaa olla paljolta noista perintötekijööstä kiinni, tai kasvatuksesta kuten se hianommin sanotaan.
        Eittämättä tällänen tuli tuossaa aattopäivänä mieleen pariinkin otteeseen. Aamusta , kun piti saunaa alaata lämmittämähän, niin huomasin että tulitikut rupiaa olemaan kaikki ja niitä pitää nyt ryhtyä hommaamaan. Ei se auttanut, kun hypätä pyärän selkähän ja mennä kaupoolle. No, siinä kun puntin tikkuja sain, niin myyjä kysymähän, että "pannahanko pakettiin". Siinä mun sieppas toisen kerran, mutta sanoon vaan notta ei.
        Takaasin kun pääsi, niin muisti samalla, että puusuksetkin pitää tervata, se kun kuuluu meikälääsen jouluperinteeseen. Vaikka en jolukirkkohon menekään.
        Jouluevenkeliumina ruukaan aina lukia Leniniä. Se on siitä mukavaa luettavaa, kun huomaa, että Hän ajattelee maailman menosta aivan samalla tavalla, kun meikäläinen täällä korvessa.

• B-mies kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, notta tuo kiroolu, se on kyllä taitolaji. Toisille se istuu kuin nuttu akalle ja toisille ei sitten millää. Meikäläänen taitaa olla niitä jälkimmääsiä. Se taittaa olla paljolta noista perintötekijööstä kiinni, tai kasvatuksesta kuten se hianommin sanotaan.
        Eittämättä tällänen tuli tuossaa aattopäivänä mieleen pariinkin otteeseen. Aamusta , kun piti saunaa alaata lämmittämähän, niin huomasin että tulitikut rupiaa olemaan kaikki ja niitä pitää nyt ryhtyä hommaamaan. Ei se auttanut, kun hypätä pyärän selkähän ja mennä kaupoolle. No, siinä kun puntin tikkuja sain, niin myyjä kysymähän, että "pannahanko pakettiin". Siinä mun sieppas toisen kerran, mutta sanoon vaan notta ei.
        Takaasin kun pääsi, niin muisti samalla, että puusuksetkin pitää tervata, se kun kuuluu meikälääsen jouluperinteeseen. Vaikka en jolukirkkohon menekään.
        Jouluevenkeliumina ruukaan aina lukia Leniniä. Se on siitä mukavaa luettavaa, kun huomaa, että Hän ajattelee maailman menosta aivan samalla tavalla, kun meikäläinen täällä korvessa.

Okkonä ihka Jurvalaane, murtehes vähä ontuu?
        VOM

• B-mies
        vom kirjoitti:

Okkonä ihka Jurvalaane, murtehes vähä ontuu?
        VOM

"Laihia on jurvalaasten kanaatta" on vanha sanonta.
        Parasta paikallismurretta oon itte kuullu sellaasilta, jotka lähtivät ennen sotia vanhempiensa kanssa Amerikkaan ja ovat sieltä myöhemmin käyneet vanhaa isänmaataan ja Jurvanseutuja kattomassa..
        Murteen vaaliminen ei tokikaan ole meikälääsen elämäntehtävä. Se on vain sualana elämän ainaisessa riistosopassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe