Minkämaalaiselta mieheltä olette saanut parhaan panon?
Mun paras oli yks ugandalainen. Se oli hellä ja kestävä ja silla oli tosi iso "se". Sitten mä oon ollu ainakin kymmenen somalialaisen kaa ja ne on ihanii myös! Ja italialaiset on niin ihquja! Suomalaisilla on liian pieni kalu ja ne ei jaksa naida kuin minuutin niin ne laukee. Afrikkalaiset on parhaita!
T. Anniina 19-v 167/53/C70
Gallup!
9
2458
Vastaukset
- jatkuu...
mitä tauteja veikkaatte Anniinalla olevan...
- veikkaus...
hiv
hepatiitti c
kuppa
tippuri
kondylooma
klamydia
hepatiitti b
hepatiitti a
satiaisia
syyhy
&
herpes 1. ja 2. - koivu
mä vekkaan klamydiasta hepatiittiin... hyvää joulua jollei oma riitä...
- Alexx69
Taitaa olla provoilua koko Gallup... :)
- peloissaan
ei muuta kuin "onnea" toivottavasti et käyttänyt kortsua lisää jännitystä kerro mistä päin oot etten törmää vahingossa sinuun
- ei Somali
Neuvoisin muuttaan Afrikkaan. Somalit olet kohta käyny läpi ja ne alkaa pitää sua "hu*ranaan".
Hyvää joulua ja hyvää matkaa - suomalaiset
miehet on ihan noloja.Ei osaa mitään.
- Merlin
Jos sinulla olisi tuollaiset mitat, et olisi katkeroitunut suomalaisiin miehiin, eikä sinun tarvitsisi täällä heitä mollata. Tosi asiassa olet tavanomainen suomalainen tynnyri, etkä ole koskaan saanut kalua keneltäkään.
Ruotsalainen ja portugalilainen oli parhaat. Ainoat miehet, joiden kanssa olen saanut emätinorgasmin, eikä taikakaluna edes ollut koko vaan tekniikka poijjaat... ;) ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1153060Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912720Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2461456Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11441Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31161Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3902Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103873