Paska tuli väkisin!

autossa

Olin ollu syömässä ulkomaalaisten omistamassa kebab-ravintelissa kebabbia ranskalaisilla. Jo vähän ajan kuluttua alkoi ruoka tehdä tietään ulos selväksi mahasta. Onneksi oli pönttö lähellä. Mutta tilanne ei hellittänytkään vaan koko illan sain käydä paskalla vähän väliä. Arvelin että joku fucking pöpö sieltä pöperöstä tuli. Seuraavana aamuna taas paskalle, mutta päivällä ei enää. Niinpä uskaltauduin illalla lenkille. Vajaan kilometrin käveltyäni tajusin että ei se tauti oo vielä ohi! Vittu tuli kiire hypätä pientareelle ja laskea housut puolitankoon. Vetelää paskaa valui persiistä routaiseen maahaan. Onneksi oli pimeää eikä ohimenijöitä just silloin. Ei tietenkään ollu paperia, vaan housut ylös vaan ja himaan persettä pesemään ja verkkarit pyykkiin. Vastaantulijat yritin ohittaa mahd. reunassa kävellen koska hajuvana tuli perässä. Seuraavana päivänä ajattelin että nyt tauti on ohi. Uskaltauduin lähtemään asioille kaupunkiin autollani. Siellä kun olin jalkautunut ja kävellyt satakunta metriä tajusin että taas orastaa sama vaiva, "ei vittu, missä lähin vessa?!" Eikä tietenkään lähimainkaan.
Yritin kävellä rauhassa autolle ja lähteä takaisin himaan. Rauhassa ettei paskahätä yltyisi. Mutta se teki tuloaan kuin ampu! Pääsin autoon istumaan ja kaasutin vähän saakelin lujaa himaa kohti yrittäen ehtiä himaan vessaan. Paskahätä yltyi hirveellä paineella ja meikä painoi kaasua. Liikennevaloista punaisia päin vaan mutta yksiin valoihin jouduin jäämään. Silloin se tapahtui, ei voinut mitään, myönnyin häviäjäksi..annoin luvan en voinut enää pidättää, se tuli väkisin..peräpää alkoi tutun rutinansa ja vähän oudolta tuntui päästää housuun keskellä kaupunkia liikennevaloissa. Neljän kilon pommilataus täytti housuni ja housuissa tyhjä tila alkoi loppumaan, tunsin miten housut kiristyivät päälläni ja aivan kuin olisin vähän kohonnut ilmaan sen vaikutuksesta. Ajelin himaan paskat housuissa ja autosta ulko-ovelle jouduin kulkemaan sivuttain ettei kukaan olis nähnyt peräpäätäni. Farkut pesuun ja äijä kans. Ei tiennyt olisko itkeny vai nauranu!

30

7496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      Nämä, joita olen ruvennut nimittämään "väkipaskoiksi", ovat hyvin röyhkeitä ja tulevat juuri kun niitä vähiten kaivataan.

      Olen itse hyvin herkkävatsainen ja minulle on käynyt samoin kuin sinulle - tosin mutkia ja vauhtia oli matkassa vieläkin enemmän.

      Lopputulos : vetelä läjä kirjaston audiotorion lattialla kirjoituspöydän takana. Auditorio oli onneksi pimeä ja tyhjä.

      Ja minähän se en tietenkään ollut, jos joku kysyy.

      • kuraperse

        on mullaki aika herkkä vatsa ja kerran alkoi vääntää mahaa keskellä kaupunkia. ei siinä mitään mutta vajaan minuutin päästä tuli kurapaskat housuun. koitin päästellä niitä hiljaa ettei kaveri kuulisi mitään ja paskaa valui lahkeita pitkin kenkiin. sitten käveltiin kaverille pari kilsaa ja syöksyin vessaan noin pariksi tunniksi. siellä putsasin housujani ja hiivin myöhemmin ulos kenenkään huomaamatta. kuolisin häpeään jos joku saisi tietää...:)


      • Anonyymi
        kuraperse kirjoitti:

        on mullaki aika herkkä vatsa ja kerran alkoi vääntää mahaa keskellä kaupunkia. ei siinä mitään mutta vajaan minuutin päästä tuli kurapaskat housuun. koitin päästellä niitä hiljaa ettei kaveri kuulisi mitään ja paskaa valui lahkeita pitkin kenkiin. sitten käveltiin kaverille pari kilsaa ja syöksyin vessaan noin pariksi tunniksi. siellä putsasin housujani ja hiivin myöhemmin ulos kenenkään huomaamatta. kuolisin häpeään jos joku saisi tietää...:)

        Kerran paska irtaantui alaspäin ja turisi k ahkeewtq.

        Täyy todta että oli meinaa etaania..
        . Pop


    • MissK

      ...Suosi Suomalaista!!!

      • Niih

        Supi Suomalaista Hernerokkaa. Kyl nii sit varmal nii helpottaa hei tiätsä hei.


      • Anonyymi

        Kyllä


    • hä?

      Vittu älä ajele punaisia päin vaik paskat olis housuis! Eikö se mene jakeluun! Oisko vituttanu ajaa kolari tai jonku lapsosen yli, ja jäädä kiinni löröt housuis!

      Oisit vittu päästäny autos lattiamatoille, ne voi pestä tai vaihtaa, ite oisit hetken kärsiny hajuist, mut maton oisit voinu heittää vaik naapurikunnan huoltsikan roskikseen.

      • autossa

        Mä ajelen muutenkin aina punasia päin,mutta nyt "ei hätä lukenu lakia"


      • Katzcu
        autossa kirjoitti:

        Mä ajelen muutenkin aina punasia päin,mutta nyt "ei hätä lukenu lakia"

        Vaikka olis kuinka hätä (paskat housussa/oksennus tulossa/mitä tahansa) Punaisia päin EI SAA AJAA! Mieti vähän, jos olisit oikeesti ajanu jonkun lapsen yli ja se olis kuollu? Jos se olis ollu sun oma lapses?? Tosin säälin tommosen kusipään lapsia... Toivon, että jäät joskus kii punasia päin ajamisesta, mieluiten paskat housussa!


      • päin jos hätä
        Katzcu kirjoitti:

        Vaikka olis kuinka hätä (paskat housussa/oksennus tulossa/mitä tahansa) Punaisia päin EI SAA AJAA! Mieti vähän, jos olisit oikeesti ajanu jonkun lapsen yli ja se olis kuollu? Jos se olis ollu sun oma lapses?? Tosin säälin tommosen kusipään lapsia... Toivon, että jäät joskus kii punasia päin ajamisesta, mieluiten paskat housussa!

        KYLLÄ SAA AJAA PUNASIA PÄIN JOS EI OO KETÄÄN MAILLA HALMEILLA.
        KAI MINÄ NYT ITSE NÄEN KÄVELEEKÖ SIINÄ JOKU IPANA VAI EI.


      • Anonyymi
        päin jos hätä kirjoitti:

        KYLLÄ SAA AJAA PUNASIA PÄIN JOS EI OO KETÄÄN MAILLA HALMEILLA.
        KAI MINÄ NYT ITSE NÄEN KÄVELEEKÖ SIINÄ JOKU IPANA VAI EI.

        Pitäiskö vähän upata tätä keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö vähän upata tätä keskustelua.

        Paskamainen juttu Noi punaiset valot


      • Anonyymi
        Katzcu kirjoitti:

        Vaikka olis kuinka hätä (paskat housussa/oksennus tulossa/mitä tahansa) Punaisia päin EI SAA AJAA! Mieti vähän, jos olisit oikeesti ajanu jonkun lapsen yli ja se olis kuollu? Jos se olis ollu sun oma lapses?? Tosin säälin tommosen kusipään lapsia... Toivon, että jäät joskus kii punasia päin ajamisesta, mieluiten paskat housussa!

        Paskat kannattaa jättää housuihin ja ottaa auton tavaratilasta mustasäkki, johon laittaa pöksyt.
        Ja sitten Lapin Kipin kaffille.


    • Anonyymi

      Kropalta vie 36 tuntia (1 ½ päivää) käsitellä ateria ja pelkästään ensimmäinen etappi vatsan ja ohutsuolen läpi kestää 6 tuntia, joten jos tuo alkoi "vähän ajan kuluttua" niin lienee satua.

      Sitä paitse ripuli voi aiheuttaa myös huimausta, väsymystä tai kuumetta kun tauti aiheuttaa nestehukkaa sillä kropan voimat ovat keskittyneet pöpöjen ulos huuhteluun. Sellaisenako lähdit lenkille?

    • Anonyymi

      Hygeniä taso on mitä on on. Meillä ei ole enää tarkastajia mitä aikasemmin oli..

    • Mitäs tuo nyt on? Minun piti yhden kerran paskantaa Kurikan torille. Onneksi siinä ei silloin ollut porukkaa.

      • Ja on monta kertaa kusikin meinannut tulla väkisin, mutta sen nyt voi hätätilassa tehdä vaikka tunneliin.


    • Anonyymi

      Paskamainen juttu!

    • Anonyymi

      Se mitä lappasit suhuhusi siellä.Ei heti tule suoraan peräaukostasi ulos! Katso netistä kuinka pitkä paksusuoli on ja kauan kestä ravinto liikkua ales peräsuoleen?Jos et toviin paskonut ja söit ison annoksen.Pakskas lensi ulos,antakseen pasusuolelle tilaa se mitä lappasit suhusi ahmien ruoka paikka.

      • Anonyymi

        Joskus se nyt vaan tulee. Itselläni tuli kesällä vihreää paskaa, kun tuli niin nopeasti ettei ehtinyt käydä läpi niitä normaaleja prosesseja.


    • Anonyymi

      Vetelä paska on parasta, Sillon ei jouru ponnistelee.

    • Anonyymi

      Paskansin pridessä mun poikakaverin suuhun, siinä vieressä lapset katselivat ihmeissään.

    • Anonyymi

      Savonlinnassa on paljon miehiä jotka tekevät housuun silkkaa laiskuudesta tunnen monta kaveria jotka laskevat housuun jos vessa on kaukana. Hajyt on tietysti sen mukaan

    • Anonyymi

      nii sä oot se paska joka syntyi väkisin

      • Anonyymi

        Lammin likkaa sanottiin paskapruutaksi, kun sillä oli pierut hyvinkin herkässä.
        Se tais kuolla Ivalon laskettelurinteessä kylmä rinki perseen ympärillä. Vuosi oli 1973.
        On siitäkin aikaa jo!!


    • Anonyymi

      Mää oon syntyny aanuksest. Ninkun kaik mun lajitoveritki.

      T: Tauno 72v Turkkusest

    • Anonyymi

      En ole homo, mutta ai että juuri nyt kiihottaa ajatus komeasta miehestä, jolla pääsee liukas kakka housuun ja hyvin totisena etsii vessaa, jossa pääsisi siistimään itsensä.

      • Anonyymi

        Itsellä on vähän sama. Lapsena oli aivan huikea juttu, kun kaverini isä pelasi meidän nuorten kanssa pesistä puistossa ja kesken kunnarin juoksikin persaustaan pidellen pusikkoon ja sen jälkeen sanoi nolona, että pitää käydä kotona.


    • Anonyymi

      Kun olin 12, isäni naisystävä tuli kerran meille ja sanoi vakavana, että mä meen nyt heti vessaan. Hetken päästä isä vei sille mun pikkuhousut.

    • Anonyymi

      Itse kun kakkajutuista tykkään, onneksi eksällä sattui olemaan suorasuoli-ongelma ja hän suostui kertomaan tositapauksia elämästään. Ehkä sykähdyttävin oli se, kun hän oli ensimmäistä kertaa yötä miehensä luona eikä kehdannut käydä paskalla. Aamulla toki luonto kutsui hyvin vahvasti eikä siinä voinut pissallakaan käydä. Mies saattoi bussille, nainen jäi pois jo seuraavalla pysäkillä mennäkseen kauppakeskuksen vessaan, mutta kovasta pihtaamisesta huolimatta se ehti vain pissalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe