Presidentin valtaoikeudet muutetaan nimelliseski! Pressa ei voi osallistua kohta mihinkään!!! Silloin on tärkeää, että pressa on hyvän näköinen ja edustuksellinen eikä muuta!!!
Esim. Martti Ahtisaaren aikana Suomen kauppa väheni jokaiseen maahan, jossa Mara kävi. Jos pressana olisi ollut esim. Päivi Räsänen, olisimme paljon rikkaampia kuin nyt.
Ulkomaalaiset haluavat nähdä hyvän näköisiä ihmisiä... Eivätkö suurinpiirtein kaikki???
Suomi tarvitsee hyvän näköisen presidentin!
9
347
Vastaukset
- ja voivoi
Voi tsiisus mntä järjesnjuoksua. No, turkulaisilta ei paljoa muuta voi odottaakaan.....
- Presidentin tärkein ominaisuus
on terävä järjenjuoksu. Löytyy kahdelta edustajalta: Timo Soini ja Arto Lahti. Muut ovat nykyisen valtakoneiston ruostuneita rattaita
Eikö Ruotsin kuningaskin ole nykyisin pelkästään nimellinen hallitsija.
Jes!!!! Odotinkin, että joku sanoisi jotain missikisoista!!! :)
Vastaahan: Kumman valtion kanssa kävisit ennemmin kauppaa?
Sellaisen, jonka edustajana on noita-akan tai pirun näköinen hallitsija
vai sellaisen, jonka edustajana on tosi kuuma kissa???- huononnäköisessä
UnOpened82 kirjoitti:
Eikö Ruotsin kuningaskin ole nykyisin pelkästään nimellinen hallitsija.
Jes!!!! Odotinkin, että joku sanoisi jotain missikisoista!!! :)
Vastaahan: Kumman valtion kanssa kävisit ennemmin kauppaa?
Sellaisen, jonka edustajana on noita-akan tai pirun näköinen hallitsija
vai sellaisen, jonka edustajana on tosi kuuma kissa???repussa voi olla hyvät eväät.
- on jo
kuin kurttuinen rusina. Paljon lapsia ja ikääkin on.
Mieskin ehkä aika aktiivi vielä.Hän on tosi hyvännäköinen! Näin hänet livenä pari kolme vuotta sitten kun oli vierailemassa seurakunnassamme.
- kurttunaaman
UnOpened82 kirjoitti:
Hän on tosi hyvännäköinen! Näin hänet livenä pari kolme vuotta sitten kun oli vierailemassa seurakunnassamme.
SF-studiossa perjantaina, onko se SE ? Kyllä todella pahan näköinen, jollaiselta Jumala meitä suojelkoon. Kyllä kaupankäynti tyrehtyisi jos sellainen olisi pressa, melko huonosti tän nykyisenkin aikana on mennyt,
- hyvännäköinen
kukas näistä sun mielestä on hyvännäköinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511