Lährethän yhen kaalikorvan kanssa Pariisiin sekoilemaan. Vittu, että se häiskä on ruma. Täys idiootti, ja pälli, ja 20 vuotta vanhempi. Muistuttaa apinaa. Pariisi opn ihan paska paikka. Mä oon käyny siellä. mä kusetin yhtä frendii. Mä sanoin,että mä poltan sille pari levyä, kun mä saan rahaa fiksata mun koneen, mut lähenkin rumanaaman kaa hengailee Pariisiin.
Vastaukset 1
- Nero muttei Lepantti
Tieräks sä että mulki on 40 tonni ja voisin reissaa kymmenet kerrat jonneki vitun Galapasgossaarelle. mutta ostat 100 eurolla levyjä kuten onn tehny inosta hehkuen silmät palavina. Vastaa maailman ympäri matkaa paljon halvemmalla. Mutta kakilla ei o älyä ja taiteellista korvaa ja musiikillista vastaanottokykyä. Niin nää raukat reissaa ympäri maailmaa. Munki sukulaiet on kovia matkustelee ympäri maailmaa.Mä en oo enää kakara. Muta en myöskään lyö luuria korvaan kuten psykopaatit. Ja heilu pesismailan kanssa nakuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483