Pitkät ja suorat häpykarvat?

keijupeikko

Ystäväpiirini kiusoittelee minua lempeästi pitkistä häpykarvoistani, mutta he tekevät sitä myös julkisesti, ja minua hiukan nolottaa. Muilla tuntemillani tytöillä on sievästi kihartuvat ja lyhyet karvat. Unelmoin sellaisista itsekin. Lyhyemmäksi leikkaaminen tekee karvoista ikävän karheat ja pistävät. Voisinko tehdä asialle jotain, onko vinkkejä?

10

4347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

Ei ne kivat olleet ne kikkaraisetkaan. Aina mies sylkemässä lattialle. joten ajoin häpyhuulista pois ja lyhensin ylhäältä. Mutta sitten ne tuli pikkuhousujen lävitse. Nyt olen paljas ja se on parasta, mitä tiedän. Ei minua kiusoitella, ei kuntosalilla eivät tuttavat. Se on jo niin jokapäiväistä. Aluksi jollekin uteliaalle sanoin: "Minusta tämä sopii seksuaalisesti aktiiville naiselle" ja luulenpa heidän jääneen miettimään, josko itsekin....

• Seppo

Aina naiset, jotka ajelevat alapään karvojaan, haluavat jollakin tapaa korostaa seksuaalista aktiivisuuttaan. Oman kokemukseni mukaan tämä on hieman harhakuvitelmaa. Nimittäin useimmat naiset, jotka ajelevat, ovat jollakin tapaa epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan ja haluavat sitä tällä tavalla yrittää korostaa. Parhaimmat kyydit saa yleensä naisilta, jotka eivät yritä korostaa omaa seksuaalisuuttaan, vaan ovat luonnollisia omana itsenään.
        Miehenä minua ei koskaan ole suuseksiä antaessani karvat haitanneet, päinvastoin ne raapivat välillä kivasti kieltä. Ja alkuperäiselle kirjoittajalle vielä, mitäs siitä jos kaverit ovat niin trendien vietäessä että jaksavat piruilla tuollaisesta asiasta. Sinä teet karvojesi kanssa juuri niin kuin itse haluat.

• keijupeikko

En usko posliinin toimivan minulla, sillä en kuitenkaan pystyisi saamaan sitä täysin sileäksi ja sitten se pistelee poikaa ikävästi... Säärien kanssa on sama ongelma, joten en mielelläni ryhtyisi siihen. *hymyilee*

• joo kyllä olisi

niin , kyllä olisi hyvä vinkki jos vain teet näin niin varmasti kihartuvat kauniisti. hiero auton öljyä karvoillesi ja anna vaikuttaa 10.minuttia ja pese sen jälkeen suihkussa shampoonkera pois. tässäpä vinkki

• keijupeikko

Tuo kuulostaa juuri sellaiselta aprillipäivän vihjeeltä, että kun teet näin niin saat elinikäisen polttavan syyhyn alapäähäsi ja lisäksi häpykarvasi saavat uuden mielenkiintoisen värityksen. *virn* Joku muu kokeillut tuota?

• Tommy
        keijupeikko kirjoitti:

Tuo kuulostaa juuri sellaiselta aprillipäivän vihjeeltä, että kun teet näin niin saat elinikäisen polttavan syyhyn alapäähäsi ja lisäksi häpykarvasi saavat uuden mielenkiintoisen värityksen. *virn* Joku muu kokeillut tuota?

Joo ei mitään moottoriöljyjä sinne ettei mee hyvä tavara pilalle,noitten öljyjen kanssa on vältettävä ihokosketusta,sehän lukee joka öljykanisterissa.Anna karvojen vaan olla,kyllä sun mieskaveris niistä kuitenkin tykkää

• nina

Mielenkiintoinen kaveripiiri sinulla, kun ovat karvoihisi noin hyvin tutustuneet!

• keijupeikko

Ettekös te sitten vertaile toistenne karvoja? Kummallista. *hymyilee*

"Tässä on ystäväni *****, se on tuommoinen hippikeiju ja sillä on pitkät häpykarvat."

• pimpelipom

Ei varmaankaan kannata liikaa välittää noiden kaveriesi kommentoinnista (hyväkai mun on puhua...)
      Jos karvoja leikkaa saksilla lyhyemmiksii, niin luulisi niiden tylsyvän viikon tai parin kuluessa?
      Ootkos kokeillu saatko karvojasi letille tai jotenkin muuten "laitettua"? Saattaisi kaverien naamat venähtää, kun väännät pari ranskanlettiä häpykukkulalle... Niin ja persoonallisuus kunniaan; mistäs sitä tietää mistä ne tykkää, joiden kanssa sitä seksiä (aikoo) harrastaa

• keijupeikko

He ovat lähinnä vain huvittuneita ja mittailevat karvojani viivottimen kanssa. =^.^= Mutta ei niitä sentään ihan letille saa! *naurahtaa huvittuneena* Hauska idea sinänsä.

No jaa. Ehkä minä vain elelen karvojeni kanssa sulassa sovussa ja tukehdutan tulevan poikaystäväni. *virnistää*

Kiitos kaikille vastanneille! *hymyilee ja hipsii yön hämärään*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe