Mitä mieltä olette, onko parisuhteessa olevan sopivaa vai sopimatonta chattailla ja etsiä seuraa netistä? Missä kulkee raja?
Sopivaa vai sopimatonta?
18
2989
Vastaukset
- seuranhaku
????
- se lesta tietää
Pitää kysellä muualta vähän sen lestan toimintatavoista.
elävillä ihmisillä voi ihan hyvin olla toista sukupuolta olevia ystäviä ja kavereita.
Sitoutuneessa parisuhteessa eläessäni en itse lähtisi leikkimään edes virtuaalisuhteilla. Mielestäni yksi suhde pitää elää loppuun ennen kuin voi lähteä katsastelemaan uusia. Sillä tavoin uskon voivani antaa ja myös saada enemmän.
Nämä asiat ovat niin yksityisiä, että jokainen päättää omasta puolestaan sekä kantaa vastuun ja seuraukset tekemisistään. Joskus elämässä käy niin, että kun yrittää saada kaiken, huomaa jäävänsä kokonaan ilman.- hereillä
vai onko tämä sopiva henkilö/sopiva puheenaihe?
- Stadin-kundi
orvokki puhut fiksusti naiseksi!!!
- kisu58
ilmestyin tänne ihmettelemään kun puolisoni etsi itselleen seuraa chatista ja ilmoitti olevansa vapaa niin tekemään.En tiedä mistä lähtien vapaa??? ajattelin että käyn katsomassa minäkin. Jutustelu ihan ok, mietin mitä meiltä puuttuu, minulta ei tähän mennessä mitään.
chattaisit hänen kanssaan aiheesta?
tai
nosta kissa pöydälle ja keskustelkaa aiheesta yhdessä kotona. Miettikää, miten hyvästä suhteesta voisi saada vielä paremman.:)
Koska viimeksi olette yhdessä kartoittaneet omia ja toistenne toiveita tämän päivän ja tulevien suhteen? Virtuaalielämysten sijasta/lisäksi voisitte toteuttaa unelmianne arjessakin.
Hauskoja yhteisiä harrastuksia ja iloista leikkimieltä uudelle vuodelle.
- Miehen mieli
Mikäli kokee parisuhteensa löysäksi, eikä näe siinä enää parantamisen mahdollisuuksia. Pelkkänä harrasteena nettivonkailu on jotenkin kieroa, varsinkin antamalla vääriä kuvia itsestään ja lupauksia, joilla ei ole katetta. Mutta muussa tapauksessa ei kun antaa palaa.
- pitää
harrastaa sitä parisuhteessa? Miksei ensin hankkiudu eroon huonosta parisuhteesta ja sitten vasta aloita uusien mahdollisuuksien katsastamista? Olen saanut kyllä sen käsityksen että miehet usein ensin etsivät uuden ja sitten vasta hankkiutuvat vanhasta eroon. Naiset taas pystyvät eroamaan ja elämään itsekseenkin ilman että ripustautuvat heti uuteen ihmissuhteeseen. Vaikka onhan yksilöissä toki eroa joten tätäkään ei voi yleistää.
- Miehen_mieli
pitää kirjoitti:
harrastaa sitä parisuhteessa? Miksei ensin hankkiudu eroon huonosta parisuhteesta ja sitten vasta aloita uusien mahdollisuuksien katsastamista? Olen saanut kyllä sen käsityksen että miehet usein ensin etsivät uuden ja sitten vasta hankkiutuvat vanhasta eroon. Naiset taas pystyvät eroamaan ja elämään itsekseenkin ilman että ripustautuvat heti uuteen ihmissuhteeseen. Vaikka onhan yksilöissä toki eroa joten tätäkään ei voi yleistää.
Että puhtaalta pöydältä on reilumpaa katsella maailmaa, mutta voihan sitä kaikessa rauhassa pitää aistinsa avoinna. Ehkä epätyydyttävän parisuhteen lopettaminen vaatii tiettyä potkua puolin ja toisin. Vuosikymmeniä jatkuva ainainen kitinä ei ainakaan ole mistään kotoisin. Siinä on tosimiehen -naisen paikka saada se loppumaan. Itse aikoinani yritin siinä onnistumatta.
- kisu58
Miehen_mieli kirjoitti:
Että puhtaalta pöydältä on reilumpaa katsella maailmaa, mutta voihan sitä kaikessa rauhassa pitää aistinsa avoinna. Ehkä epätyydyttävän parisuhteen lopettaminen vaatii tiettyä potkua puolin ja toisin. Vuosikymmeniä jatkuva ainainen kitinä ei ainakaan ole mistään kotoisin. Siinä on tosimiehen -naisen paikka saada se loppumaan. Itse aikoinani yritin siinä onnistumatta.
mistä se kitinä johtui, itsellä siitä että mies piti muita ja jäi siitä kiinni. Annoin anteeksi mutta asiasta ei saanut keskustella kun se tuntui hänestä pahalta??? kiva kiva kiva koitin kysyä miltähän se minusta tuntuu..... Mietin ehkä en antanut oikeasti anteeksi yritin vaan jotenkin jatkaa elämää ja unohtaa....
- Miehen_mieli
kisu58 kirjoitti:
mistä se kitinä johtui, itsellä siitä että mies piti muita ja jäi siitä kiinni. Annoin anteeksi mutta asiasta ei saanut keskustella kun se tuntui hänestä pahalta??? kiva kiva kiva koitin kysyä miltähän se minusta tuntuu..... Mietin ehkä en antanut oikeasti anteeksi yritin vaan jotenkin jatkaa elämää ja unohtaa....
Ja vastauksia löytyy paljon asianomaisilta itse kultakin, kaikki yksilöllisiä ja omalta kannaltaan oikeutettuja. Korostan vielä sitä, että ensin kannattaisi teroittaa kitinän poiston työkalut ja käyttää niitä. Välineiden viilaamisellakin on sitten omat rajansa.
- kisu58
Miehen_mieli kirjoitti:
Ja vastauksia löytyy paljon asianomaisilta itse kultakin, kaikki yksilöllisiä ja omalta kannaltaan oikeutettuja. Korostan vielä sitä, että ensin kannattaisi teroittaa kitinän poiston työkalut ja käyttää niitä. Välineiden viilaamisellakin on sitten omat rajansa.
sanoisin, kuitenkin luovutin jotenkin ja siksi kait kirjottelen ja haen jotakin tilalle tällä tavalla. Haluaisin palata entiseen läheisyyteen mutta se ei vaan onnistu.
- Blondi
minulla ainakin on chattikavereita (miehiä ja naisia)muualtakin kuin Suomesta ja en ole ajatellut mitään rajan vetämistä.
Lukisko sellainen jossain kultaisen käytöksen kirjassa? Mitä pahaa siinä on jos chattailee? Eri asia tietysti jos treffailee salaa. Ethän voi tietää millaisia unia puolisosi näkee ja koittaa estää sitä. Mitä mieltä itse olet, kun kerran kyssärin esitit?Olen törmännyt pariin tapaukseen, toisessa kumpikin osapuoli sättäili nimettömänä ja sitten keksivät että omahan se oli. Siitä ei tullut kummempaa tragediaa, hyvä vitsi vain. Toisessa tapauksessa mies haki lohtua aviokriisiin ja säälintunnetta, mutta vaimon ystävätär tunnisti tapauksen ja mies jäi kiinni kuin rysän päältä, kielsi seuraa hakeneensa - ja muutti pikaisesti löytönsä luo. Asian puinti on kesken. Molemmissa tapauksissa jälkipuinti sisälsi tuon kysymyksen, missä raja kulkee. Mielestäni ei tarvitse lähteä silloin uutta etsimään mistään, jos kotona kaikki on ok. Ja jos ei ole, sätti ei hommaa tee paremmaksi tai pahemmaksi. Monet kyllä tuntuvat kokevan, että seuranhaku netin kautta aviossa ei ole ihan oikein. Valinta on mielestäni jokaisen oma, ja myös vastuu myös omista valinnoistaan ja puheistaan.
- qummamuzzi
onko parisuhteessa olevan sopivaa olla töissä työpaikalla, jossa on vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä?
Niiden kanssahan joutuu puheisiin päivittäin, jotkut vielä kertovat vitsejä ja puhuvat mukavia, joutuu sitten parisuhteessa eleleväkin naureskelemaan ja tuntemaan kepeää mieltä.
Jotkut ovat niin ystävällisissä väleissä, että käyvät ruokiksellakin yhdessä syömässä. Onhan se nyt kerrassaa törkeätä, että parisuhteessa elävät syövät päivittäisen kaalisalaattinsa eri sukupuolta olevan ihmisen seurassa.
Ja entäs sitten, kun vielä kehutaan joskus toisen uutta puseroa tai solmion sopimista paidan väriin. Kyllä niin törkeäksi menee, että parisuhteeseen sitoutunut joutuu ottamaan kohta sydäntippoja järkytykseensä.- Pirre*
laittoo puolisolle silimälaput...ja kyltti, jotta "Varattu, näpit irti!".:)
- Stadin-kundi
ninn samoppa se raja ...eiköhän se kulje jokaisen itsensä....hhmmm... sydämessä...luulisin ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626