Sellainen ongelma että kun menee ohjauspaneelin lisää/poista kohtaan ja yrittää poistaa jotain(vanhan adaware version), niin kone herjaa että näillä käyttäjäoikeuksilla ei pysty poistamaan sitä. Sama juttu kun yrittää eheyttää levyä, niin tulee sama herjaus??? En pysty asentamaankaan yhtään mitään koneelle???
Käynnistyksen alussa laitan kuitenkin oikean salasanan koneelle. Koneella ei ole muita käyttäjiä, eikä konetta ole jaettu.
käyttäjäoikeus herjaus
ytti
1
324
Vastaukset
- Pölö
Vastasin tähän jo kerran. Minne se mun viestini katosi!!??
Noh, sinulla on rajoitetut käyttäjäoikeudet, jotka estävät kuvailemasi toimet. Et siis ole kirjautunut järjestelmänvalvojan oikeuksilla koneeseesi. Tarkistapa Käyttäjätilit-kohdasta mitä tilejä ja minkälaisia käyttöoikeuksia niillä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079